امیرمسعود عابدین: همانطور که در تصاویر میبینیم، طراحی این خودروی در حال حاضر بینام، دقیقا همان چیزی است که در نسخه کانسپت سال گذشته میدیدیم؛با این تفاوت که تبدیل به نسخه تولیدی شده و برخی قسمتها مثل جلوپنجره و آینههای جانبی و همچنین دستگیرههای در، سادهتر شدهاند.
طراحی تهاجمی و خشنی که در سایر محصولات میتسوبیشی دیده میشد، در این کراساور هم در قالبی مدرنتر، دیده میشود.چراغها از سبک طراحی قرینه بهرهمندند.طراحی سه بعدی جلوپنجره هم جالب توجه است.
نمای جلویی این خودرو تا حدودی یادآور شورولت بلیزر EV است.
نمای کناری با برجستگی و فرورفتگی و همچنین خطوط متقاطع همراه شده است.در قسمت پشتی، همان سبک چراغهای جلو در چراغهای عقب دیده میشود.طراحی بیرونی خودرو در مجموع، نسبت به رقبا وسوسهبرانگیز و جذاب است.این کراساور بر روی چرخهای ۱۸ اینچی سوار میشود.
بیشتر بخوانید:
این پورشه را قطعا ندیدهاید!/همکاری پورشه و دوکاتی، به خلق این کانسپت انجامید/عکس
لاکچری بازی به سبک چینی/ دنزا آماده رقابت با بیوک/ عکس
تصاویر کابین هنوز منتشر نشده، اما طبق چیزی که در کانسپت XFC دیدیم، به احتمال زیاد کابین این کراساور فرق زیادی با نسخه کانسپت نداشته باشد.سبک خاص دریچههای تهویه هوا و همچنین کنترلرهای مرکزی، توجهات را به سمت خود جلب میکنند.سیستم صوتی سفارشی یاماها در این کابین حضور دارد.
میتسوبیشی میگوید این خودرو، با موتور ۱.۵ لیتری و گیربکس متغیر پیوسته (CVT) و دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد.کراساور کامپکت میتسوبیشی از هر جهت بزرگتر از ASX خواهد بود.این مدل جدید برای منطقه اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا (ASEAN) در نظر گرفته شده است.با این حال، در بازار هدف دیگر کشورها هم دیده خواهد شد.
پس از معرفی در هفته آینده، این کراس اوور کامپکت در میتسوبیشی موتورز کراما یودا اندونزی تولید خواهد شد و از نوامبر برای مشتریان ارسال خواهد شد.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در روابط عمومی مراجعه کنید.
۵۸۵۸