علمی و پزشکی

وزن خود را کاهش دهید ، اما خوردن همبرگر را متوقف نکنید!


لازم نیست که از دست دادن وزن و خوردن غذای خوشمزه رنج ببرید ، فقط باید تعادل خود را حفظ کنید. برای خلاص شدن از چربی اضافی ، گرسنگی کافی است و فقط رفتن به سبزیجات کافی نیست !!!

تصور کنید که در خیابان می روید ، ساعت ها از فروشگاه به فروشگاه می روید ، ناگهان ساعت را نگاه می کنید و می دانید که وقت ناهار است. با قدم زدن ، به یک کافه رستوران شیک و پر از مشتری می رسید و گارسون یک منو را برای شما به ارمغان می آورد.

شما به من نگاه می کنید و رژیم خود را به خاطر می آورید. برای لحظه ای کاملاً فراموش کرده بودید که رژیم دارید. بنابراین به جای اینکه به منوی ساندویچ نگاه کنید ، به سالادها نگاه کنید و یک سالاد یونانی سفارش دهید. خیلی بد !!! به دلیل همین اضافه وزن نمی توانید یکبار همبرگر بخورید. آیا این روند واقعاً صحیح است؟ آیا تحمل گرسنگی و فقط خوردن انواع مختلف سالاد خوب است؟ بگذارید ما برای شما پاسخ دهیم.

امروز بازار کاهش وزن محبوبیت زیادی دارد و افراد زیادی به فکر بدست آوردن وزن ایده آل و تناسب اندام هستند اما با چه قیمتی؟!؟ در حالی که همه به فکر سوزاندن چربی شکم و پهلوها هستند ، بسیاری از مردم با ارائه رژیم های غذایی ناسالم و ناسالم به فکر پر کردن جیب های خود و درآمد زیادی هستند. بنابراین اگر چاق هستید و این اضافه وزن نه تنها به شما صدمه می زند ، بلکه سلامتی شما را نیز آزار می دهد ، دریغ نکنید و از رژیم سالم کاهش وزن برای رسیدن به تناسب اندام و سلامتی پیروی کنید ، چگونه می توانید؟ کار سختی نیست

یک رژیم ساده بخورید

چاق بودن برای بعضی از افراد دردناک است ، اما لازم نیست برای خلاص شدن از شر آن و رسیدن به وزن ایده آل خود ، کاری انجام دهید. آیا سناریویی را که در بخش قبلی گفتیم خوانده اید؟ آیا این اتفاق برای شما افتاده است؟ آیا تاکنون فکر کرده اید که چه ضرر جبران ناپذیر عدم خوردن غذا و گرسنگی مداوم به شما و سلامتی شما آسیب می رساند؟

بیشتر افراد چاق فقط به کاهش وزن فکر می کنند و به هیچ وجه به رژیم غذایی پیروی نمی کنند. آنها می خواهند در اسرع وقت وزن کم کنند ، در حالی که نمی دانند این بزرگترین بی عدالتی است که به خودشان می کنند. برای ثابت ماندن ، لازم نیست بیشتر غذاها را متوقف کنید و آنها را به طور تصادفی از رژیم غذایی خود یا رژیم غذایی ناسالم قطع کنید ، فقط باید یک رژیم متعادل را دنبال کنید.

این اشتباه است که فکر کنید اگر غذای زیادی نخورید و یا از دست ندهید ، وزن کمتری خواهید داشت. در ابتدای یک رژیم غذایی سخت و اساسی با کالری بسیار کم ، می توانید وزن کم کرده و از آن لذت ببرید ، اما آیا فکر کرده اید که در آینده ای نه چندان دور ، وزن از دست رفته شما می تواند برگردد؟!؟!؟

بسیاری از افراد فکر می کنند که ابتدایی ترین رژیم ها ، آنهایی که بهترین کار را می کنند ، مبتنی بر عدم غذا خوردن است و اگر اینطور نیست ، رژیم های غذایی در واقع در مورد زندگی سالم است. این موارد شامل خوردن میوه و سبزیجات ، ورزش ، سیگار کشیدن و نوشیدن الکل نیست. اما سوال بزرگ این است که ، بعد از انجام رژیم غذایی ، آیا راهی برای جلوگیری از افزایش وزن وجود دارد یا وزن خود را در حد تعادل نگه دارید؟ بله آل ، این برای من بسیار مزخرف به نظر می رسد ، به نظر نمی رسد که BT برای من باشد.

کاهش وزن به دنبال خستگی و خستگی مداوم است

همیشه به یاد داشته باشید که اولین کاری که برای کاهش وزن و از دست دادن چربی اضافی انجام می دهید ، تغییر سبک زندگی و عادات غذایی است. این به معنای کمتر غذا خوردن و در حد اعتدال است ، حتی با خوردن غذای سالم. امروزه رژیم های غیر اصولی که شعار کاهش وزن سریع دارند و در فضای مجازی مشترک هستند ، نمی توانند مدت طولانی کار کنند زیرا این نوع تغییر سبک زندگی حفظ و ادامه نمی یابد. نه ، و اگر رژیم را متوقف کردید ، به احتمال زیاد به عادت های قدیمی و افزایش وزن خود باز می گردید و حتی کمی ضعیف تر هستید. در عوض ، انتخاب یک رژیم غذایی سالم و ورزش تغییراتی است که می توانید بخشی از زندگی روزمره خود ایجاد کنید.

علاوه بر مناسب بودن ، می توانید برای ایجاد انگیزه در خود و ایجاد سلامتی در وب سایت و رژیم من ثبت نام کنید. در ابتدای این وب سایت از شما خواسته می شود اطلاعات شخصی و پزشکی خود را به طور دقیق وارد کنید و به دنبال آن رژیم غذایی صحیح و تغییر وزن خود را مشاهده کنید. نکته جالب در مورد من و رژیم من این است که این وب سایت به شما کمک می کند وزن خود را ثابت نگه دارید و دائماً در وزن خود نوسان نداشته باشید و همیشه از سلامت جسمی و روحی خوبی برخوردار باشید. شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی با متخصصین تغذیه و رژیم ما تماس بگیرید و به ساده ترین روش ممکن رژیم را دنبال کنید.


کلیه محتوای این سایت طبق سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به خبررسانی می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده سایت های منبع بوده و وب سایت روابط عمومی هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا