او ناجی است …

[ad_1]

روابط عمومی / خوزستان مانند جنگ ، سیل و زمین لرزه ، کورونا تمام تلخی ها و اوقات سختی را که برای ما به ارمغان آورده است ، تجربه می کند ، اما آنچه را فراموش نخواهیم کرد تلاش های بی امان کارکنان پزشکی است. بیایید همه با هم جمع شویم ، این بار با تمبرهای بیشتر.

در ورزش رشته ای وجود دارد به نام نجات غریق که شبیه به کار پرستاری برای نجات جان افراد است. وقتی به یک نگهبان گفته می شود که فرد در حال غرق شدن است ، همه چیز را فراموش می کند و برای نجات جان شخص ، به سمت آب می رود.

در روزهایی که کروناویروس هیچ مرز و باری را نمی داند و با همه کوچک بودن ، زندگی همه افراد را در هر شغل و کلاس سایه افکنده است و بسیاری از خانواده ها را در غم و اندوه از دست دادن عزیزان خود ، کادر پزشکی قرار داده است و زندگی آنها را پیوند داده اند. به زندگی بیماران مبتلا به عروق بیماری کرونا و روزها و بارها برای بهبود زندگی افراد مبتلا به Qovid 19 تلاش کرده اند.

به گزارش روابط عمومی ، در خرمشهر شهر استان خوزستان ، یک ورزشکار و مربی نجاتگر به نام “نهال سادات اکبریان” ، این بار که با لباس سفید تغذیه شده بود ، به دریا رفت و در بخش ICU بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر او به نظافت فکر کرد. این خون حیات انسان و بیماری کرون است.

در زیر می توانید مصاحبه روابط عمومی با این پرستار ورزشی را بخوانید.

فرودگاه

از پرستاری گرفته تا علاقه به نگهبان نجات

من متولد سال 1982 هستم و وقتی دبیرستان بودم ، خواهر کوچکترم درگیر شنا شد و من وقتی کار او را دیدم به شنا علاقه پیدا کردم و بدون اینکه کلاس بگذرانم ، شنا و شنا بود. قورباغه را یاد گرفتم. من تصمیم گرفتم در این زمینه بیشتر پیش بروم و شنا پروانه را یاد بگیرم.

در همین حال ، استراحت اتفاق افتاد و وقتی در بیمارستان به عنوان پرستار کار کردم ، تصمیم گرفتم که شنا پروانه ای را تحت هدایت یک مربی بیاموزم و در همان زمان به من به عنوان یک محافظ زندگی پیشنهاد شد. کلاسهای آموزشی را گذراندم و گرچه در بیمارستان شیفت شب بودم اما صبح روز بعد به کلاس های محافظت از نجات علاقه مند بودم و توانستم یک نجات دهنده بدست آورم. به طور کلی ، من به ورزش علاقه دارم و قبلاً در ایروبیک و بدمینتون کار کرده ام.

برای اینکه منجی باشید باید عاشق باشید

محافظت از زندگی یک رشته هیجان انگیز برای من است و واقعاً نجات یک زندگی انسانی و احیای آن باعث می شود که ناجی بسیار خوب باشد. من محافظت از منزل را شغل نمی دانم ، این علاقه شخصی من است و منتظر هستم که با بهبود شرایط و بازگشایی استخرها بیشتر درگیر شوم. به نظر من ، برای اینکه یک ناجی باشید ، باید در ابتدا عاشق باشید و یک نجات دهنده یک چیز اصیل و عاشقانه است.

ICU و همه مشکلات آن …

من 9 سال در ICU مشغول به کار هستم و به طور کلی با کمبود نیروی انسانی و جابجایی های سنگین سروکار داریم که البته این یک مشکل ملی است و همه پرستاران با این مشکل روبرو هستند. ما وقت زیادی برای استراحت نداریم و بسیار سخت کار می کنیم.

در مدتی که با شیوع تاج مواجه شدیم ، به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی ، خدمات و ساعات کاری ما بیشتر شده است. یک پرستار در واقع یک بیمارستان چند وجهی است و حتی وقتی از بسیاری از خدمات خسته شده است ، باید با تمام وجود به محل خدمت خود بیاید و از زندگی مردم مراقبت کند.

تصور کنید که در دنیای کارل توسط Earl منتقل شده اید. باور کنید پرستاران به هیچ وجه افراد غیراخلاقی نیستند بلکه فقط باید درک شوند. ما فقط فکر می کنیم بهترین تلاش خود را برای افراد بیمار انجام دهیم. ما در مورد کارمان جدی هستیم که برخی آن را غیراخلاقی می نامند.

در مواجهه با اولین بیماری عروق بیماری کرونا

من در بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر مشغول به کار هستم و بیماران کرونری را با آزمایشات مثبت به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل می کنیم. چند وقت پیش ، سی تی اسکن ریه های بیمار دیالیز و دیابت ، که اتفاقاً همسایه ما هم بود ، نشان داد که وی تاج دارد و این اولین ملاقات من با یک فرد با تاج بود.

ممکن است در ابتدا همه ما ترسیده باشیم وقتی متوجه شویم که فرد دارای تاج است ، اما ما پرستاران با آرامش و آرام عمل می کنیم تا بیمار را آرام نگه دارد ، و همچنین سایر رویدادهای سلامتی. در هر صورت ، این بیمار برای معالجه از ICU بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل شد ، اما متأسفانه وی درگذشت.

فرودگاه

ترس کرونا از “مادر”

صادقانه بگویم ، من چند روز اول از این ویروس ترسیدم ، زیرا مادرم به دیابت مبتلا است ، و من باید دو بار از خودم مراقبت کنم تا از سلامتی او محافظت کنم ، بنابراین خدای ناکرده من حامل این ویروس نیستم. وقتی به خانه می روم ، لباس هایم را با الکل پر می کنم و سپس آنها را در معرض آفتاب قرار می دهم تا ویروس را به خانواده ام منتقل نکنم. واقعاً کسل کننده است ، اما من قوی هستم.

پشیمان نیستم

پرستاران واقعی امروز خستگی ناپذیر و فداکارانه کار می کنند. ما عاشق کار خود هستیم و من هنوز خسته نشده ام. البته کمبود تجهیزات محافظتی بر روحیه ما تأثیر می گذارد ، اما مشکلات و کاستی ها هیچ وقت باعث شده من از انتخاب شغل پرستاری پشیمان نشوم و با قاطعیت این کار را ادامه خواهم داد روزی که پرستاری را انتخاب کردم ، واقعاً از سختی های کار چیزی نمی دانستم.

خاطرات شیرین از کار در بخش مراقبت های ویژه

چند وقت پیش ، پسر جوان مبتلا به دیابت به علت قند خون بالا در اغما افتاد و در بخش مراقبت ویژه (ICU) تحت نظر قرار گرفت. وقتی خدا را شکر کرد و از نگرانی های ما آگاه شد ، چند روز پس از ترخیص وی به بیمارستان آمد تا از من تشکر کند. چنین اتفاقاتی واقعاً شما را خوشحال می کند. واقعاً شفای بیماران یک احساس عالی است وقتی که آنها را با روحیه خوبی برای قدردانی به ما باز می گردند و خستگی ما را تسکین می دهند.

امروزه پرستاران مراقبت می کنند

کمبود تجهیزات حفاظتی نگرانی پرستاران است ، زیرا ما درگیر در تاج هستیم و کمبود نیروی انسانی که البته امروزه همیشگی و دائمی است. البته خدا دو برابر پرستاران داده است. ما پرستاران مانند مأموران اجرای قانون هستیم و باید همیشه کار کنیم. پرستاران همیشه در محل هستند و فکر نمی کنم حقوق آنها براساس آنچه انجام می دهند باشد. امیدوارم هرچه سریعتر معوقات پرستاران ما پرداخت شود.

با “کرونا” قوی تر شده ام

ما پرستاران ، برای اینکه خود را در برابر یک بیمار بد از دست ندهیم ، همیشه باید قوی باشیم و امروز که کرونا ویروس ها را کشته است ، من و سایر پرستاران قوی تر از کمک خود مردم هستیم. ضرب و شتم ویروس. خدا را شکر من یک ذهن قوی دارم و تمام تلاش من این بوده است که به مردم و اطرافیانم روحیه و انگیزه بدهم. من هنوز به خدا اعتماد دارم و اگر خدا بخواهد اوضاع بهتر می شود.

آزمایش مثبت همکاران

متأسفانه تست های عروق بیماری کرونا برخی از همکاران من در بخش رادیولوژی بیمارستان مثبت بوده است ، زیرا افرادی که در این بخش کار می کنند و با افراد مختلف از جمله شریان های بیماری کرونا در تماس هستند ، بیشتر احتمال دارد ویروس دریافت کنند. خوشبختانه همکارانم خوب هستند و اکنون در قرنطینه هستند. امیدوارم هرچه سریعتر آنها کاملاً سالم شوند. حالا همه ما بیشتر به ما اهمیت می دهند و هوشیار هستیم.

مردم بیشتر با کورونا از یکدیگر قدردانی می کردند

در روزهایی که ویروس جهان را تحت تأثیر قرار داد ، بسیاری از مردم فهمیدند که دنیا ارزش آن را ندارد و ما باید با هم خوب باشیم. من خودم یک شخص اجتماعی هستم و همیشه می گویم دنیا دو روز طول می کشد و مردم همیشه باید خوب باشند. به نظر من ، کورونا باعث شده است که مردم امروزه بیشتر از یکدیگر قدردانی کنند ، و مهربانی آنها باید دو برابر شود و آنها باید تلخی را فراموش کنند.

فرودگاه

توافق با نگهبان و پرستار

یک نگهبان و یک پرستار در تماس با زندگی انسانها هستند و هر دو تلاش می کنند زندگی انسانها را با ایثار انجام دهند. در شیرینی و مراقبت از زندگی احساس شیرینی وجود دارد که نمی توان توصیف کرد.

متشکرم ، کورونا

Corona یک ویروس کوچک و ترسناک است ، اما من از این ویروس تشکر می کنم که به ما متفاوت جهان را نشان می دهد. برخی افراد فکر می کنند خیلی بزرگ هستند و می توانند کن فیکن را انجام دهند ، اما این ویروس کوچک باعث بروز بلایایی در ما شده است که باید به خاطر بسپاریم تا افراد بهتری باشیم و از کنار هم لذت ببریم. امروز همزیستی برای ما ستاره سهیل شده است. نکته منفی این ویروس البته از بین رفتن آن است که بسیار ناراحت کننده است.

ICU به نام “باند پرواز”

بسیاری از افراد از نام ICU هراس دارند و البته ما آن را باند فرودگاه می نامیم ، اما با وجود ترس مردم از این منطقه ، ما پرستاران نمی ترسیم و مردم مطمئن هستند که ما تمام تلاش خود را برای بهبود بیماران انجام خواهیم داد.

حرف آخر

در این چند ماه تجربه شیوع کروناویروس ، مردم واقعاً در کنار ما به عنوان پرستار بوده اند و ما را از هر طریق ممکن تشویق کرده اند و ما از عشق آنها سپاسگزاریم. از آنها می خواهم که نکات بهداشتی را واقعاً رعایت کنند تا تلاش همکاران من دو برابر نشود و تعداد بیماران کاهش یابد و تعداد افراد بهبود یافته افزایش یابد.

انتهای پیام

[ad_2]
کلیه محتوای این سایت مطابق با پرتال پیشرفته خبری، اقدام به بازنشر می نماید، فلذا مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه بر خط روابط عمومی هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا