طب سنتی، چه راهی را برای جلوگیری از کرونا پیشنهاد می‌کند؟

پوست

اخبار آفتاب:

در ابتدای جلسه علمی ، دکتر حمیدرضا ضیایی در مورد جلسات “زندگی تاج و زندگی صادقانه” که دوشنبه شب در پردیس دانشگاه فارابی و جهاد دانشگاه قم برگزار شد ، گفت: “پنج دلیل اصلی تاج وجود دارد: اولین مورد ، مصرف غذاهای طبیعی و جلوگیری از غذاهای بد مانند فست فود ، نوشیدنی های گازدار صنعتی و غذاهای حاوی روغنهای ضروری و مواد افزودنی شیمیایی است.

وی ادامه داد: شرط دوم برای پیشگیری از تاج حمایت از سلامت شخصی و اجتماعی است ، رسانه ها به ویژه سازمان غذا و داروی سازمان بهداشت جهانی اهمیت و اهمیت زیادی به منطق و عقلانیت می دهند.

یک محقق طب اسلامی رفتار به سبک غربی رفتار اسلامی را سومین روش پیشگیری از بیماری و روش خوردن و مصرف غذاها دانست.

ضیا تسکین فشارهای روحی و روانی مانند استرس و ترس از بیماری عروق ویروس کرونا را راه چهارم برای پیشگیری از بیماری عروق ویروس کرونا قلبی دانست و گفت: این کار از طریق قرآن ، دعا و یادآوری امکان پذیر است.

وی گفت: “بیوتروریسم پنجمین راه برای جلوگیری از تاج است.” “بیوتروریسم در تمام کشورهای جهان از نزدیک با بحران ویروس کرونا ارتباط دارد. هر اقدام برنامه ریزی شده ای که به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر سلامت انسان یا سلامت عمومی تأثیر بگذارد. ” این بیماری می تواند در کوتاه مدت ، میان مدت و طولانی مدت باعث بیماری های مختلف شود ، آن را بیوتروریسم می نامند و بیماری عروق ویروس کرونا قلب به ناچار می تواند به یک جنگ بیولوژیکی تبدیل شود.

یک پزشک و محقق طب اسلامی گفت: بیوتروریسم غذایی ، بیوتروریسم کشاورزی ، داروها ، واکسیناسیون ، پوشاک ، شخصیت ، اعتماد و بیوتروریسم برخی از انواع بیوتروریسم هستند.

قیا خاطرنشان کرد: بیوتروریسم نمک و بیوتروریسم نان دو موضوع مهم است: تشکیل رادیکالهای آزاد در بدن ، ایجاد التهاب حاد هنگام منجر به التهاب مزمن و تجزیه سیستم ایمنی بدن. ما جامعه جهانی داریم که می تواند با ایجاد رادیکال ها و سیستم های ضد التهابی و سیستم ایمنی بدن ، با بیماری و مبارزه با فرد آلوده مبارزه کند.

وی ادامه داد: مسئله درآمد و دستمزد یعنی درآمد مالی ، دستمزد و مزایا و مسائل اعتباری در حل مشکلات اقتصادی از طریق شرع بیان کرد: طیبه کیفیت مواد غذایی است ، یعنی مواد تشکیل دهنده مواد غذایی از همه چیزهای بد و بد دور است و به شخص آسیب نمی رساند و همه خوبی ها ، خصوصیات و مزایای مورد نیاز او را دارد. .

“غدد پوستی ، تیموس در ناحیه پشت شکم ، مغز استخوان ، ضایعات غدد لنفاوی ، کبد ، پوست ، دستگاه گوارش ، کلیه ها و مجاری ادراری ، غدد بزاقی در غدد بزاقی” ، گفت: این محقق طب اسلامی با اشاره به بافت ها و اندام هایی که روی سیستم ایمنی بدن تأثیر می گذارد ، گفت: انجام غدد عرق در پوست نقش مهمی در سیستم ایمنی بدن انسان دارد.

ضیا ادامه داد: “افزایش تعداد سلول های مرده در خون ، افزایش فعالیت سلول های مرده در خون ، افزایش پاسخ آنتی بادی ، افزایش فعالیت لیزوزومی ، افزایش فعالیت سیستم مکمل ، افزایش بیگانگی مواد غذایی ، یعنی فاگوسیتوز از مهمترین عملکردهای سیستم ایمنی بدن است.”

وی با اظهارنظر درباره اثربخشی سیستم ایمنی بدن ، اظهار داشت: مواد غذایی مصرفی باید توانایی تعادل و تقویت سیستم ایمنی بدن را داشته باشند که به آن سیستم ایمنی بدن گفته می شود. میوه انگور نیز تأثیر بسیار خوبی بر روی آن می گذارد. “

این محقق طب اسلامی با اشاره به آیه «إِنَّ لِلْمُتَّقِینَ مَفَازًا حَدَآئِقَ وَأَعَنَابًا» گفت: مواد مصرفی باید بتوانند سیستم ایمنی بدن را تقویت و تحریک كنند كه این خود عامل مهمی در بهبود سلامت میوه ها است. و در فصول دیگر می توانید از کشمش استفاده کنید.

جیا می گوید: غذاها و میوه هایی که در قرآن ذکر شده است باید به گونه ای تهیه شوند که غذای مصرف شده سیستم ایمنی بدن را بازیابی کند و فعالیت آن به تأخیر نیفتد.

وی گفت: “انگور دارای بیشترین ضد التهاب موجود در انگور و مصرف کشمش و آنتی اکسیدان ها در همه گیاهان جهان است.

محقق و محقق طب سنتی اسلامی: “محافظت ویژه و غیر ویژه دو مکانیسم محافظت از سیستم ایمنی بدن است. در مورد دفاع نادرست ، سیستم ایمنی بدن فاکتورهای مهاجم را تشخیص نمی دهد و با هر عامل خارجی سروکار دارد و وارد محافظت از هر میکروب و ویژگی های خاص می شود. سیستم ایمنی بدن انسان آنتی بادی ها و پادزهرهای خاص خود را دارد و آنها را درمان می کند.

ضیایی افزود: اولین شاخه بافت مانند پوست و دستگاه گوارش ، ریه ها ، کلیه ها و مجاری ادراری ، دومین ترشح التهابی که از طریق ترشح بدن دوم مانند بزاق و اشک و خراش میکروبی وارد می شود ، یک دفاعی غیر اختصاصی است. واحدهای دفاعی غیر ویژه

وی با اشاره به اینکه دفاع شخصی بدن ، ایمنی سلول ها و ایمنی مایعات بدن است ، گفت: چند سال پیش آزمایشاتی در دانشگاه سبزوار انجام شد تا قرآن را به 60 فرد روزه دار توزیع کند.

محققان و محققان طب سنتی و اسلامی می گویند: “پزشكان قبل از انجام آزمایش خون ، این 60 نفر را براساس فاكتورهای ایمنی انجام دادند. آنها پس از حدود 20 دقیقه به قرآن گوش دادند ، آزمایش خون دیگری را انجام دادند. جالب است که پارامترها بالا و پایین می روند. ” سیستم ایمنی بدن آنها تقویت می شود و اگر به جای گوش دادن به خودشان گوش دهند ، پارامترهای ایمنی آنها چقدر افزایش می یابد؟

وی با تأکید بر اینکه باید به زندگی صادقانه خود افتخار کنیم ، ضیایی با خواندن قرآن ، دعا و روزه گرفتن ، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرد ، گفت: برای تنظیم وزن بدن ، کمک به پیشگیری و درمان بیماری ها ، تعادل و تقویت سیستم ایمنی بدن. سلامتی یکی از مزایای روزه گرفتن است.

وی تأکید کرد: علاوه بر فواید روزه دار ، خداوند در قرآن ، سوره احزاب ، آیه 35 می گوید: “بخشش استغفار و ستایش بسیار خوب است.” او همچنین تمام گناهان شما را خواهد بخشید و پاداش بزرگی به شما می دهد. او همچنین در این دنیا و آخرت چنین هدیه ای عالی می بخشد.

این محقق پزشکی اسلامی در ادامه تصریح کرد: سلولهای سرطانی بیمار ، خطرناک و بدخیم توسط سیستم ایمنی بدن جذب می شوند: خوردن سلول های خونی که وظیفه خوردن ، جذب ، هضم و از بین بردن میکروب ها در یک سیستم ایمنی خارجی را دارند. خداوند روزه را ممنوع می کند؛ افزایش تعداد بیگانگان یافت شده در قرآن در انار ، انجیر ، زیتون و خرما واجب است و در صورت مطالعه ، هر کلمه در قرآن باید عقل و مزایای خاص خود را داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا