آمار شهدای کرونا سه رقمی است/ بیمارستان‌های شبیه پلاسکو کم نداریم

وی گفت: “ما كمیته ای در این باره ایجاد كرده ایم و آمار سه رقمی است.”

به گزارش روابط عمومی دکتر ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، دارو و آموزش پزشکی ، در برنامه امضا گفت: “خوشبختانه دو طرح اصلی وجود دارد ، یعنی طرح هوشمند مدیریت ترافیک و طرح شهید سلیمانی که اکنون بیش از 80 نفر هستند. درگذشت و در بیمارستان بستری شد ، در مقایسه با اوج ماه نوامبر 90 درصد کاهش ، اما مانند همه کشورها ، وضعیت بسیار ظریف است ، حتی اگر یک نفر مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب داشته باشیم. به یاد داشته باشید که ویروس از یک فرد آلوده به فرد دیگر منتقل می شود.

وی افزود: “اکنون ما 500-400 نفر در روز و بعضی روزها 600 نفر داریم.” در این نوع اپیدمی ، دو سطح برنامه ریزی داریم. یک سطح ایجاد محدودیت های دقیق است. ممنوعیت سفر ، ممنوعیت خروج افراد از خانه ، تعطیلات و مانند آن است. این معمولاً در هنگام اپیدمی استفاده می شود. وقتی کنترل می شود و شعله های مختلف این آتش سوزی در همه جا وجود دارد ، طرحی مانند شهید سلیمانی برای بررسی درها از در به خانه و بازرسی از مناطق اطراف آن انجام می شود ، افراد آزمایش می شوند ، همه چیز بررسی می شود ، مثبت ، جدا و قرنطینه می شود.

به گفته وی ، ساده ترین و ارزان ترین راه برای مقابله با تاج این است که 95٪ از مردم قبل از خروج از خانه ماسک بزنند ، که این می تواند بر تعداد کل بسته شدن و غربالگری تأثیر بگذارد. ماسک زدن از واکسیناسیون م effectiveثرتر است. منابع غربی این را تأیید می کنند. سازمان بهداشت جهانی این را تشخیص داده است. اگر همه افراد واکسینه شوند ، میزان تأثیر آن در حدود 95-90٪ است. درصد بالایی دارد ، اما همان اثر ماسک و موارد دیگر است.

معاون وزیر بهداشت درباره میزان انطباق با پروتکل های افراد در ماه های اخیر اظهار داشت: “در 2-3 ماه گذشته ، تحرک افراد را اندازه گیری کرده ایم که حدود 5٪ کاهش یافته است. ژانویه یا دسامبر گذشته “. به دلیل محدودیت ها ، سفر کاهش یافته است ، اما بازدید از استراحتگاه ها و کوه های اطراف تهران 3.5 برابر شده است! به عنوان مثال ، تعداد شب ها افزایش یافته است ، تعداد اجتماعات خانوادگی افزایش یافته است. همه اینها چشمگیر است.

در مورد واکسن تاج هاریرچی گفت که تاج غربی ، حاکم بر جهان ، به وضوح فساد اخلاقی و عقب ماندگی اجتماعی و سیاسی خود را در موضوع واکسن ها نشان داده است ، این واکسن ها بسته به واکسن هستند … به عنوان مثال ، وزیر بهداشت انگلیس ما این واکسن را در سراسر جهان درست می کنیم ، اما با احترام گفتیم که برای انگلیس ، مردم ما حرف اول را می زنند. وزیر بهداشت آلمان نیز با اتحادیه اروپا موافقت کرد. اکنون اتحادیه اروپا محدودیت های شدیدی در خروج واکسن از اتحادیه اروپا اعمال کرده است ، به این معنی که ابتدا خود تزریق می کنند. یعنی در درون خود می جنگند. به عنوان مثال ، مجارستان مجبور شد چینی های خود را خریداری کند. رئیس سازمان بهداشت جهانی گفت که هر دو از این وضعیت از نظر اخلاقی شکست خورده ایم و به دلیل توزیع عادلانه واکسن ، اقتصاد جهان به رشد منفی خود ادامه خواهد داد! به عنوان مثال ، برخی از کشورها ، مانند کانادا ، 10 برابر بیشتر از جمعیت خود واکسن خریداری کرده اند ، ایالات متحده – 3.5 بار ، دانمارک – 4.5 بار ، انگلستان – 7 بار. آنها این پول را زمانی خریداری کردند که نمی دانستند کدام واکسن م workثر است و آن را نگه داشتند زیرا نمی دانستند واکسن چه مدت دوام می آورد و سپس آن را نگه داشتند و در صورت عدم فروش با قیمت بالا استفاده می شود! یعنی جنگ اقتصادی و اقتصادی کنونی استعمار و بهره برداری کثیف!

وی در مورد واکسن کرونا ایرانی گفت: “ترکیب تأیید شده توسط ستاد ملی کرونا بیشترین وابسته به واکسن داخلی است ، اما استفاده از واکسن خارجی در دوره قبل از آماده سازی واکسن های ایرانی و تأیید شده توسط مواد غذایی و مواد غذایی بی خطر است. اداره دارو “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم. برای کسانی که در خط مقدم مبارزه با بیماری عروق کرونا ویروس هستند ، ما همچنین واکسن هایی را برای بیماران خطرناک تهیه می کنیم که آنها نیز تهیه و تجویز می شوند. مشکل مشاهده فرمول واکسن در ایالات متحده و فرمول کشورهای معرفی کننده آن است. پس از شروع واکسن و رسیدن به 50-40٪ از جمعیت ، این پروتکل ها و دستورالعمل ها باید تا اطلاع ثانوی دنبال شوند. هنگامی که به امنیت جمعی برسیم که 85-70٪ مردم به تزریق نیاز دارند ، به امنیت جمعی دست خواهیم یافت. اما سوال مهم این است که آیا این واکسنی که ما معرفی می کنیم حدود یک سال یا دو سال یا 10 سال یا 15 سال محافظت می کند؟ در میان واکسن هایی که تاکنون دیده ایم ، ایمنی در برابر این نوع ویروس معمولاً بیش از یک یا دو سال طول نمی کشد. مشکل دیگر جهش ویروس است. در مواردی که برخی از واکسن های موجود بر علیه جهش آفریقای جنوبی کار نمی کنند ، ویروس ممکن است جهش یابد.

در اینجا نیز ما یک مزیت داریم ، زیرا خط تولید داریم و می توانیم 80٪ واکسن ها را به شکل باقیمانده و همچنین به صورت اصلاح شده تولید کنیم. علاوه بر این ، ما انواع روش های واکسیناسیون را انجام می دهیم. تقریباً همه روشها در دنیا در گروههای مختلف این روش قرار دارند … خواه این روش چینی باشد ، روش ویروس تضعیف شده یا انتقال مبتنی بر ویروس دیگر ، یا مبتنی بر Pfizer و mRNA مدرن. در کل ما کشور را تولید می کنیم. اولین واکسن برای کارمندان هیئت مدیره و بنیاد برکت ، زیرا بر اساس ویروس از بین می رود ، چندین آنتی ژن در بدن را آلوده می کند و در صورت جهش ، ایمنی ضد ویروسی انگلیس نیز موثر است.

حریرچی با اشاره به همکاری وزارت بهداشت و بسیج در طرح شهید سلیمانی گفت: ما از بسیج و سپاه به خاطر همکاری بسیار خوبشان تشکر می کنیم ، بنابراین من خیلی شرمنده ام که فرماندهان بزرگ این نیروها اینجا هستند. دفتر ، دفتر وزیر و معاون وزیر. “به دستور حضرت آقا ، این بزرگواران گفتند که ما تحت کنترل شما هستیم ، به ما بگویید در این جنگ چه باید بکنیم ، شما به ما بگویید این کار را انجام دهیم. حتی یکی از فرماندهان نیروهای پلیس با این مدل مخالف بود که ما باید حرکت و محدودیت ها را ممنوع کنیم ، اما او گفت که ما این کار را کردیم زیرا ما مسئول بودیم. هدف ما کاهش تعداد تورهای خانوادگی در رستوران ها و کافه ها است.

معاون وزیر بهداشت گفت: “ما کمیته مبتلایان و کمیته ای از صندوق را برای بررسی افراد آلوده به این بیماری تشکیل داده ایم.” آمار ما سه رقمی است ، اما من نمی خواهم تعداد دقیق آن را بگویم.

به گفته وی ، در ابتدای اپیدمی کرونا ویروس برای هر نفر 1.7 تخت داشتیم. من 130،000 تخت در بیمارستانهای سراسر کشور داشتم. در طول تاریخ کشور ، ما 136 هزار تخت داشتیم و 25 هزار تخت در دوره “طرح تبدیل” ایجاد شد و 45 هزار تخت کاملاً نوسازی شد. این موفقیت سیستم بود.

وقتی مقام معظم رهبری اجازه دادند 100 میلیون دلار از صندوق ذخیره ارزی هر دو واکسن دریافت کنیم ، دو واکسنی که هم اکنون با کوبا تولید می کنیم پدید آمدند. این ادامه همان فناوری است. تعداد پرستاران استخدام شده و دسترسی به پرستاران دو برابر شده و دسترسی پزشکی افزایش یافته است. بسیاری از پزشکان با مشاهده این شرایط کرونا ویروس ، مزایای یک برنامه تغییر سلامت را دیده اند.

حریرچی با اشاره به مرگ میناوند گفت: “این یک برنامه اینترنتی بود و هیچ ارتباطی با رادیو و تلویزیون نداشت.” البته مدیر رادیو و تلویزیون به نقش رادیو و تلویزیون در ستاد ملی تاج و در جلسات ما با وی اشاره كرد. “اکنون جسورانه است و وقتی او به مردم توصیه می کند بیرون نروند ، مردم تفریح ​​و سرگرمی می خواهند. سریال ها و فیلم های تلویزیونی را نمی توان زیر نقاب تولید کرد ، اما خواسته ما این است که کرونا ، به ویژه در کشور ما و سایر نقاط جهان ، این نوع نسخه ها گسترده باشد. یعنی در پیک اول و حتی دوم ، اگر شخصی با خانواده فامیل بود ، دیگران حضور پیدا نمی کردند ، اما اکنون یک خانواده و بقیه در این پیک حضور دارند ، اما اگر پشت دوربین هستید ، فرد پشت دوربین است. ، چهره شخص پشت دوربین ، منشی صحنه و عوامل صحنه. نمی بینید ، از ماسک استفاده کنید.

آقای میناوند ممکن است یک بیماری بزرگ داشته باشد و مدتی کورتیکواستروئید مصرف کرده باشد ، علائم شدیدتری داشته باشد و هنگام ورود 80٪ از ریه های وی درگیر شده است. آیا کسی مثل مرحوم میناوند وجود دارد؟ اولاً به عنوان یک هموطن و دوم اینکه او یک ورزشکار است که باعث خوشحالی بسیاری از افراد در تیم ملی شده است. گفتن آن قلب ما را می سوزاند. ما می خواهیم آن را نگه داریم ، شما می خواهید آن را در هر کجا که هستید نگه دارید. صداوسیما در همکاری با اطلاعات استثنایی بوده و بنیانگذار آن است و این بدیهی است.

حریرچی درباره امنیت ساختمان ها نیز گفت: درصد بیمارستان های ما ، به ویژه در تهران ، مشابه پلاسکو است. ما روز گذشته جلسه ای را برای شهرهای استان تهران برگزار کردیم و شهرهای اطراف تهران از نظر بهداشت و درمان جزو محروم ترین مناطق کشور هستند! تهران خودش را گم کرده است. به تعداد بیمارستانهای خصوصی در قسمت بالای شهر نگاه نکنید. اگر شخصی در جنوب شهر بخواهد نزد یک متخصص عادی برود ، پس باید به عنوان یک سفر به اوج انقلاب برسد ، به عنوان مثال برای ملاقات با یک متخصص. به عنوان مثال ، بیمارستان طالقانی بالاتر از شهر بود و این یک بیمارستان نبود ، یک خوابگاه بود که به بیمارستان تبدیل شد. بسیاری از بیمارستانهای ما 100 ساله ، 90 ساله و 80 ساله هستند. درصد قابل توجهی افزایش یافته است ، اما برخی بیمارستان ها هزینه های بیشتری برای مقاومت در برابر زلزله نسبت به ساخت بیمارستان جدید دارند که باید کاملاً جایگزین شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا