نوروز ۱۴۰۰ را آرام نمی‌بینیم/ با کرونای انگلیسی به هیچ وجه نمی‌توان شوخی کرد

گردشگری

به گزارش شفاف ، سعید نمکی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مورد پیش فروش سفرها و بلیط های گردشگری برای ناوریز گفت: “حکم نائوریز امسال بسیار عجولانه است ، ما به پرخاشگری ، پرخاشگری و بسیار زیاد آلوده ایم عفونت دستورالعمل ها را دنبال کنید و همکاری مردم را مدیریت کنید ، اما ما واقعاً نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد؟

نامکی در ادامه گفت: “مردم سال گذشته استرس و خستگی زیادی را تجربه کردند ، اما مارس امسال زمان جلوگیری از این ویروس شیطانی نیست و یا فکر می کنیم ویروس از ما دور است. ما این ویروس Novruz 1400 را داریم و می تواند تأثیر زیادی روی ما بگذارد.

وزیر بهداشت از آغاز پیش فروش بلیط تورهای مارس خبر داد: فروشندگان افتخار بلیط و خریداران بلیط ؛ بدانید که آنها تصمیمات غیر منطقی می گیرند و کارهای غیر منطقی انجام می دهند ، ما می توانیم افق های مسئول و کمی دور را برای سیستم مراقبت های بهداشتی ببینیم ، اگر پروتکل را نشکنیم و آن را رعایت کنیم ، امسال ناوروز را بی سر و صدا نخواهیم دید ؛ شاید اسفند را به خوبی مدیریت کردیم و بهار آرام بود ، اما اکنون چنین پیش بینی ای نداریم.

نمکی اظهار داشت که این بیماری در خوزستان شیوع نداشته و مطابق با رفتار ویروس کرونا ، به ویژه نوع جهش یافته آن ، در سایر استان ها نیز مبتلا شده است. ما امیدواریم که مردم در این شرایط با کمترین مشکلات روبرو شوند و بدانند که اوضاع طبیعی نیست ، امسال نوروز برای ایران و هیچ جای دنیا چیز جدیدی نیست که بتوانیم سفر کنیم ، به مسافرت برویم و با هم باشیم.

وزیر بهداشت در مورد خرید و فروش بلیط تورهای خارجی گفت: “در مورد تورهای خارجی می گویم که اکنون مردم به دلیل شیوع بیماری در اروپا و هند بسیار سختگیر هستند که شدت آن به اندازه کشورها و مناطق اروپا آنها می دانند که ویروس جدید را نمی توان به شوخی تبدیل کرد و توصیه من به مردم این است که در خانه باشند ، صبور باشند و از پدیده های غیر مسافرتی لذت ببرند.

در وزارت بهداشت ، نمکی گفت: “ما هرگز به کسی اجازه سفر و پیش فروش بلیط Nauryz را نداده ایم. اگر کسی خطی پیدا کند که من ، وزیر ، می توانم این اقدامات را اعلام کنم ، ما آن را اعلام خواهیم کرد. ما دیگر نمی خواهیم تصمیم بگیرید ، ما ویروس شطرنج بازی خواهیم کرد و گفتیم که به تدریج تصمیم خواهیم گرفت. گفتیم برای چندین هفته نمی توانیم تصمیم بگیریم.

دکمه بازگشت به بالا