بیمارستان مسیح دانشوری در مسیر کسب هویت مگابیمارستانی

صبح امروز ، فاز دوم ساختمان امام حسن مجتبی (ع) در بیمارستان مسیح دانشوری در 6 بخش جراحی ، داخلی ، پاراکلینیک ، اطفال ، احیا و پشتیبانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ، فاز دوم ساختمان امام حسن مجتبی (GS) در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری صبح امروز (سه شنبه) با حضور معاون وزیر بهداشت دکتر ایرج حریرچی و رئیس جمهور علیزا زالی افتتاح شد. دانشگاه

دکتر علی اکبر ولایتی ، رئیس بیمارستان مسیح دانشوری با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: “ما با تلاش خیران و اساتید به موفقیت رسیده ایم. زیرساخت های با کیفیت. “بیایید تری را معرفی کنیم.

وی از افتتاح و بهره برداری از بخش انکولوژی ساختمان امام حسن مجتبی (ع) خبر داد و گفت: با همکاری پیمانکار پروژه قرار است هر هفته بخشی از ساختمان افتتاح شود و کلیه قطعات کار در مسیح دانشوری بیمارستان 800 تختخوابی خواهد بود.

اهدا کنندگان باید بر روی ارائه خدمات درمانی تمرکز کنند

دکتر ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، نقش اهدا کنندگان در توسعه زیرساخت های بیمارستان های عمومی ، از جمله مسیح دانشوری را ستود و گفت: “توجه اهدا کنندگان باید به خدمات متمرکز شود. . “مطمئناً ، اگر خیرین فقط به ساخت و ساز بپردازند ، توسعه زیرساخت های بیمارستان های عمومی بهترین مدل است ، زیرا هزینه خدمات در این مراکز پایین است و دولت مسئول است.

وی ادامه داد: در برخی از ایالت های کانادا بیش از 70 درصد بیمارستان ها خیریه و غیرانتفاعی هستند و ما باید با کمک فرهنگ غنی ایرانی در این زمینه پیش برویم.

دکتر حریرچی افزایش حفاظت از سلامت مردم و سلامت مالی را دو هدف مهم سازمان بهداشت جهانی دانست و گفت: کاهش پرداخت های جیبی که ناعادلانه ترین شکل حمایت مالی است ، یکی از مهمترین راه های کاهش هزینه است خدمات و فقر.

وی افزود: 0.5 تا 0.8 درصد جمعیت کشور به دلیل هزینه های بهداشتی فقیر هستند و این رقم 470 تا 800 هزار نفر است که بدترین شکل فقر است ، زیرا مردم هم بیمار هستند و هم برای امرار معاش. ناتوانند.

معاون وزیر بهداشت در پایان گفت: پاسخگویی به نیازهای بهداشتی و درمانی افراد از دیگر اهداف سازمان بهداشت جهانی است كه شامل حفظ كرامت انسان و ارائه خدمات مضر و درمانی است.

دکتر زالی همچنین اعلام کرد که بیمارستان مسیح دانشوری را به عنوان بیمارستان حکمت بنیان تأیید کرده است ، این یک گام مهم است.

مسیح دانشوری به بیمارستان حکمت بنیان تبدیل شد

دکتر علیرضا زالی همچنین در این مراسم اظهار داشت که افزودن 377 تخت به طبقه 12 فرایندی است که شرایط شناسایی متفاوتی را برای بیمارستان مسیح دانشوری ایجاد می کند و مرکز را به بیمارستان مگابیتال تبدیل می کند.

رئیس دانشگاه شتاب و سرعت موثر پروژه را یک رکورد خاص خواند و افزود: “این یک مرحله ارزشمند در ساختمان است که در 12 ماه بیش از 90 درصد پیشرفت داشته است ، به خصوص در بیمارستان که یک کرونا ویروس است.” مرکز مراقبت “

وی گفت: “جنبه های مهم خدمات در بیمارستان مسیح دانشوری با هم مرتبط و مرتبط هستند.” این بیمارستان علاوه بر درمان قطب مهمی در زمینه آموزش و تحقیقات است و در این زمینه بسیار برجسته است. همچنین ، رویکرد چند وجهی غالب در این مرکز ، آن را به یک مدل و الگوی عملی ، به ویژه در زمینه بیماری های تنفسی تبدیل کرده است.

دکتر زالی خاطرنشان کرد که بیمارستان ماسونا دانشوری در دوره کرونا محبوبیت بیشتری در عرصه ملی و بین المللی پیدا کرد: “این بیمارستان از ابتدای بحران با کمک تیم بهداشتی کشور در خط مقدم بوده است. “جالب بود.

رئیس دانشگاه با اعلام اینکه 85 درصد بیماران کرونا ویروس بستری در بیمارستان مسیح دانشوری در سال جاری بهبود یافته اند ، افزود: علاوه بر تعداد زیاد مراجعه کنندگان و بیماران بستری در بخش های کرونا ویروس ، 10173 نفر سرپایی در قیام چهارم موقت و 2000 نفر هستند بیماران بستری در بیمارستان علاوه بر این ، طی یک سال گذشته ، بیش از 37000 مشتری و 8000 بیمار غیر کرونری از خدمات بیمارستان مسیح دانشوری استفاده کرده اند.

دکتر زالی ادامه داد: بیمارستان مسیح دانشوری یکی از برجسته ترین مراکز تحقیقاتی جهان در زمینه تحقیقات بین المللی است ، بنابراین 68 آزمایش بالینی در این مرکز انجام شده است.

وی در پایان از موفقیت بیمارستان مسیح دانشوری در جلب مشارکت توانمندی های معنوی و خیرین که نتیجه مدیریت دقیق مدیر بیمارستان ، دکتر ولایتی است ، تقدیر و تشکر کرد و گفت که بیمارستان مسیح به عنوان بیمارستان حکمت بنیان با معرفی تصویب هیئت امنا و وزیر بهداشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، این مراسم با حضور دکتر جماعتی معاون بیمارستان مسیح دانشوری ، دکتر وهرام رئیس بیمارستان مسیح دانشوری و دکتر فرنیا معاون تحقیقات و تحقیقات سل و سل. دکتر عباسی ، رئیس پیوند ، دکتر طبرسی ، رئیس بیماریهای عفونی ، بیمارستان مسیح دانشوری ، دکتر ناجو ، دکتر ناجی ، معاون پزشکی ، بیمارستان مسیح دانشوری ، رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی و رئیس بخش سرطان ، خسروی مختصراً در مورد فعالیتها و دستاوردهای این مرکز ، به ویژه در زمان بحران تاج ، توضیحاتی ارائه داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا