کاهش پادتن حاصل از واکسن کرونا در سالمندان بالای ۷۰ سال

به گزارش شفاف ، داده های جدید اداره ملی آمار انگلستان نشان می دهد که اگرچه سطح ایمنی در افراد مسن هنوز بالا است ، اما تعداد افرادی که در این گروه سنی دارای آنتی بادی های کووید -19 هستند در حال کاهش است.

گزارش ها نشان می دهد که در ماه ژوئیه ، 94.4 درصد از افراد بالای 80 سال با آنتی بادی های ویروس کرونا به 92 درصد کاهش یافته است.

تحلیلگران معتقدند که این درصد همچنان رو به کاهش است و برخی نگران هستند که این روند نزولی در ماه های زمستان ادامه یابد.

کوئنتین فیلمن ، از آزمایشگاه پزشکی لندن ، می گوید: “با توجه به اینکه افراد مسن و آسیب پذیر اولین کسانی هستند که واکسینه می شوند ، با نزدیک شدن به فصل سرما ، اولین افرادی هستند که ایمنی خود را از دست می دهند.” کووید -19 همراه با بیماری های دیگر از جمله آنفولانزا می تواند در پاییز و زمستان افزایش یابد. آسیب پذیرترین افراد نباید مصونیت زندگی خود را از دست بدهند. تاکنون تنها یک درصد از افراد آسیب پذیر در جوامعی با ایمنی بسیار ضعیف نسبت به واکسن سوم مورد بررسی قرار گرفته اند. ما در حال حاضر در ماه سپتامبر هستیم و هنوز منتظر دریافت واکسنی هستیم که یادآور دیگران باشد.

“تحقیقات ما نشان می دهد که در هفته های اخیر ، از 9 آگوست 2021 ، درصد آنتی بادی ها در خون بزرگسالان در همه گروه های سنی افزایش یافته یا افزایش یافته است ، اما سطح آنتی بادی ها در خون افراد مسن در سراسر جهان. انگلیس اندکی کاهش یافته است.

در این گزارش آمده است: از اواخر ماه ژوئیه ، سطح آنتی بادی ها در خون افراد بالای 70 سال کاهش یافته است.

کمیته مشترک واکسیناسیون و مصونیت (GCI) همچنین روز چهارشنبه اعلام کرد که دوز سوم واکسن در دسترس 500000 شهروند آسیب پذیر انگلستان قرار می گیرد ، اما هیچ تصمیمی در مورد برنامه واکسیناسیون پاییزی که مدتها منتظرش بود گرفته نشده است. مستقل. منتشر نشده. از محققان خواسته شد تا تولید واکسن برای بزرگسالان را تسریع کنند.

دکمه بازگشت به بالا