راهنمای خرید بیبی جی

آشنایی با ساعت‌های کاسیو بیبی جی (Baby-G)

کمپانی کاسیو یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تولید ساعت در صنعت ساعت‌سازی محسوب می‌شود که با ایده‌ها و خلاقیت‌های منحصر به فرد خود توانسته است حجم زیادی از بازار را در دست بگیرید. برادران کاشیو با نبوغ و نوآوری تحولات زیادی را در صنعت کاسیو ایجاد کرده‌اند و با در نظر گرفتن نیازهای افراد، کالکشن‌های مختلفی را به بازار معرفی کرده است. کمپانی ژاپنی کاسیو با معرفی ساعت جی شاک (G-Shock) در سال 1993 به اوج موفقیت رسید و بار دیگر توانایی و خلاقیت را به رخ کشید؛ ساعت‌هایی محکم و مقاوم که از امکانات بسیاری برخوردار هستند و افراد بسیاری اعم از ورزشکاران، خلبانان و غواصان می‌توانند از این ساعت‌ها استفاده کنند.

در همان دهه 90 کاسیو سعی بر این داشت که نسخه ساعت‌های جی شاک خود را ارتقا دهد و سلیقه بانوان را هم در نظر بگیرد و در نتیجه ساعت بی بی جی (Baby-G)  برای اولین‌بار در سال 1994 وارد بازار شد؛ ساعت‌هایی مقاوم و زیبا که درعین‌حال ظرافت و جسارت بانوان را به رخ می‌کشد. ساعت Baby-G از تمامی ویژگی‌های ساعت‌های جی شاک مانند مقاومت در برابر شوک و ضربه، آلارم چندحالته، مقاومت در برابر آب، ساعت جهانی و … بهره می‌برند و تنها تفاوت آن‌ها در سایز و رنگ‌های آن است. ساعت‌های بی‌بی جی امکانات زیادی دارند و نسبت به سایر ساعت‌های هم رده خود با این امکانات می‌توان گفت که قیمت ساعت بیبی جی مناسب‌تر و به‌صرفه‌تر است.

تفاوت ساعت G-Shock و ساعت Baby-G

همان‌طور که اشاره کردیم ساعت بیبی جی الهام گرفته از ساعت‌های جی شاک هستند و در امکانات و بسیاری از ویژگی‌ها با یکدیگر مشترک هستند ولی چند مورد تفاوت جزئی در بین این دو مدل ساعت وجود دارد که با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

·         تفاوت در سایز

ساعت‌های جی شاک کاسیو با قاب‌هایی بزرگ و بندهایی پهن ساخته شده‌اند که بیشتر برای آقایان مناسب است ولی ساعت بیبی جی، ابعاد کوچک‌تری داشته و همچنین بند آن‌ کوتاه‌تر است. همچنین مناسب برای بانوانی با مچ دست ظریف و  نوجوانانی است که به این سبک‌ها علاقه دارند.

·         تفاوت در طیف رنگی

همان‌طور که اشاره شد ساعت Baby-G مختص به بانوان ساخته شده و به همین منظور شما می‌توانید طیف زیادی از رنگ‌های شاد و زنده را در این ساعت‌ها مشاهده کنید. ساعت‌هایی با رنگ‌های پاستلی که می‌توانید با لباس‌های مختلف آن را ست کنید.  ولی ساعت‌های جی شاک طیف رنگی کمتری داشته و بیشتر در رنگ‌های سرمه‌ای، مشکی و طوسی خلاصه می‌شود و نهایتاً بتوانید ساعت‌های طرح چریکی را در آن‌ها پیدا کنید.

·         مقاومت در برابر آب

ساعت‌های کاسیو بیبی جی نسبت به ساعت‌های جی شاک مقاومت کمتری نسبت به آب داشته و مناسب برای غواصی نیست. ساعت بیبی جی نهایتاً بتواند تا عمق 330 فوت را تحمل کند، در صورتی که ساعت‌های کاسیو جی شاک تا عمق 660 فوت را نیز تحمل می‌کند. ساعت Baby-G کاسیو بیشتر برای بانوان ورزشکار مناسب است و نهایتاً بتوانید برای شناکردن از آن استفاده کنید.

·         تفاوت در قیمت

ساعت‌های جی شاک ساعت‌هایی تخصصی‌تر هستند و به دلیل اینکه فشار آب زیادتری را تحمل می‌کنند، برای غواصی مناسب هستند ولی ساعت‌های بیبی جی ظریف‌تر ساخته شده‌اند. به دلیل همین تفاوت‌ها قیمت ساعت بیبی جی نسبت به ساعت‌های جی شاک کمتر است و با قیمت مناسب‌تری می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

ساعت Baby-G مناسب برای چه افرادی می‌باشد؟

ساعت Baby-G کاسیو، ساعتی با طراحی زیبا و متناسب با مد روز است و برای بانوان جسور و خوش‌ذوق که علاقه دارند ساعت‌هایی اسپرت بر دست داشته باشند، ساعت بیبی جی (Baby-G) بهترین انتخاب است. ساعت‌های این مجموعه از طیف رنگی زیادی بهره می‌برد و می‌توانید رنگ‌های شاد و زنده‌ای مانند آبی، سبز، قرمز، زرد و بسیاری از رنگ‌های دیگر را در آن مشاهده کنید؛ رنگ‌های پاستلی و جذابی که چشم هر بانویی را به خود خیره می‌کند. برخی از ساعت‌های بیبی جی ظاهری مشابه با ساعت‌های جی شاک دارند ولی با این تفاوت که کوچک‌تر و ظریف‌تر هستند. افرادی که دوست دارند ساعت ست اسپرت داشته باشند، خرید ساعت Baby-G به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

ساعت بیبی جی اصل؛ نسخه زنانه G-Shock برای بانوان مشکل‌پسند

برند معروف Casio را همه می‌شناسیم. این کمپانی مطرح ژاپنی سال‌های سال است که در زمینه تولید ساعت‌های دیجیتال با‌کیفیت و با‌دوام فعالیت می‌کند. کاسیو در سال ۱۹۸۳ میلادی و پس از ساخت مجموعه ساعت‌های قدرتمند جی‌شاک شهرتی جهانی پیدا کرد. این محصولات به‌سرعت خود را در دل افراد مختلف مخصوصاً جوانان جای دادند. با‌توجه‌به این موفقیت چشم‌گیر، کمپانی Casio تصمیم گرفت نسخه زنانه این ساعت‌ها را با نام ساعت baby g تولید و روانه بازار کند.

ساعت کاسیو بیبی جی در سال ۱۹۹۴ تولید شد و از همان ابتدا طرفداران فراوانی در میان زنان جذاب، جسور و فعال پیدا کرد. عملکرد ساعت بی بی جی شباهت فراوانی با ساعت‌های G-Shock دارد. این ساعت‌‌مچی‌های اسپرت و جذاب مانند مدل کاسیو پروترک، علاوه‌بر ظاهری زیبا و جوان‌پسند، امکانات و قابلیت‌های بسیاری مانند کرنومتر، تایمر شمارش معکوس یا هشدار روزانه را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

بررسی تفاوت ساعت baby g با مجموعه جی‌شاک

ساعت بیبی جی ویژه بانوان طراحی شده است. این ساعت‌ها اندازه کوچک‌تر و ظرافت بیشتری نسبت به ساعت‌های مشابه مردانه خود دارند. همچنین می‌توان به رنگ مجموعه ساعت بی بی جی اشاره کرد که بسیار شادتر از ساعت‌های G-Shock است. به‌عنوان‌مثال، این‌روزها ساعت بیبی جی هفت رنگ طرفداران فراوانی دارد. بیشتر ساعت‌های اورجینال مجموعه Baby-G مقاومت در برابر آب تا ۳۳۰ فوت را دارند که این مقدار کمی از ساعت‌های مردانه کاسیو  پایین‌تر است.

ویژگی‌ها و قابلیت های ساعت بیبی جی؛ دوام و کیفیت بالا

ساعت کاسیو بیبی جی امکانات و ویژگی‌های بسیاری دارد که آن‌ را از دیگر محصولات هم‌رده خود کاملاً متمایز می‌کند. با خرید ساعت بیبی جی اصل از محصولی با ویژگی‌های جذاب زیر بهره‌مند می‌شوید:

موارد بالا بخشی از امکانات ساعت‌های متنوع مجموعه کاسیو بیبی جی اصل هستند؛ بنابراین اگر به‌دنبال ساعتی مقاوم با امکانات بالا و قیمت مناسب هستید، ساعت بیبی جی شاک بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

بررسی قیمت ساعت baby-g؛ ساعتی جان‌سخت با قیمت بسیار مناسب!

لقب جان‌سخت برازنده محصولات مجموعه ساعت کاسیو بیبی جی است! این ساعت‌مچی با وجود امکانات فراوان و کیفیت بالا،‌ قیمت بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. در‌واقع، یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت ساعت‌‌مچی کاسیو نیز همین اقتصادی بودن آن است.  به‌طور‌کلی، قیمت ساعت بیبی جی به مواردی مانند مدل و رنگ آن وابسته است. ساعت بیبی جی با توجه به ظرافت‌های زنانه طراحی شده و جذابیت استایل خانم‌ها را دو‌چندان می‌کند.

خروج از نسخه موبایل