چگونه کانکس میتواند به شما در ساختوساز سریع و ارزان کمک کند؟

طراحی و ساخت کانکس

قبل از خرید کانکس ساندویچ پانل بهتر است بدانید که چگونه یک کانکس طراحی و بسازید. دانستن این موارد به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه این ساختارهای مونتاژ به ساخت سریع کمک می کنند. یکی از اجزای مهم مورد استفاده در ساخت کانکس ها ساندویچ پانل می باشد. این سازه ها از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار بوده و علاوه بر مقاومت به دلیل وزن سبکی که دارند کاربرد فراوانی دارند. خرید پناهگاه ساندویچ پانل بسیار محبوب است زیرا از دو طرف عایق است. تجهیزات کاندو یا ویلا با توجه به کارایی که دارند در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شوند.

قیمت کانکس |قیمت کانکس ساندویچ پانل

انواع کانکس

هنگام خرید کانکس باید با انواع آن آشنا باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. سایبان ها انواع مختلفی دارند تا نیازهای متنوعی را برآورده کنند. برخی از کانکس ها ساده تر و ظرفیت کمتری دارند و بیشتر برای کارگاه ها استفاده می شوند. با توجه به متریال به کار رفته در این سازه نسبت به سازه های قدیمی بسیار مقرون به صرفه است و می تواند در ساخت سریع به شما کمک کند.

لانه های مسکونی، اداری، شهری، کارگاهی و سفارشی از جمله انواع لانه می باشند. قیمت کانکس به دلیل کارایی بالا و دوام طولانی مدت بسیار مقرون به صرفه می باشد، زیرا می توان از آن در مکان های مختلف استفاده کرد و نیازی به پرداخت مجدد نیست. ویلا یا کابین خانه از جمله اتاق هایی هستند که تجهیزات بالاتری دارند و حتی می توانند دوبلکس باشند. البته شاید قیمت یک ویلا با تجهیزات زیاد بالا باشد اما زیبایی و جذابیت زیادی دارد.

مزایای استفاده از کانکس

برای اینکه بدانید چرا باید از کانکس برای مکان مورد نظر خود استفاده کنید، بهتر است با مزایای آن آشنا شوید.

در ادامه پایه و اساس کانکس معرفی خواهد شد.

هر آنچه لازم است درباره کانکس ویلا و ویژگی‌های آن بدانید!

کانکس ویلا عبارت است از  سازه‌های پیش ساخته که در چند سال اخیر برای پروژه‌های ساخت و ساز ویلا در شمال مورد استقبال قرار گرفته است. ویلاهای کانکسی یا ویلاهای پیش ساخته را می‌توان گزینه‌ای مشابه با خانه‌های پیش ساخته با قدمتی شناخته شده دانست. این سازه های پیش ساخته برای ساخت ویلا مناسب هستند و در تمام کشورهای جهان در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. مهم‌ترین مزایای استفاده از ویلاهای پیش ساخته، کاهش هزینه های ساخت مسکن و از بین بردن نگرانی‌های زیست ‌محیطی است. وقتی از ویلای کانکسی استفاده می کنید، فقط سازه ها را در محل مورد نظر مونتاژ و نصب کرده و بنابراین ضایعات پروژه های ساختمانی را به حداقل خواهید رساند.

انواع کانکس ویلا در ابعاد و اندازه ها و مدل های مختلف، خانه هایی ارزان تر، پایدارتر و سریع تر از ویلاهای سنتی را فراهم می‌کنند. اگر تاکنون با ویلاهای کانکسی سر و کار نداشته اید، یا نمی دانید چه مزایایی دارند، چگونه ساخته می شوند، یا چگونه می توان آنها را سفارش داد، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. ویلاهای کانکسی به ویلای سریع هم معروف هستند، چون در مدت زمان بسیار کوتاه تری می ‌توان آنها را نصب کرد. اگر قرار باشد یک ویلای سنتی بسازید، ممکن است یک تا دو سال بسته به نوع پروژه زمان صرف کنید. این در حالی است که برای ساخت کانکس ویلا، زمان شما به کمتر از سه ماه محدود می شود.

چه چیزی باعث می شود کانکس ویلا تا این اندازه پرکاربرد باشد؟

دلایل زیادی وجود دارد که باعث شهرت و پرکاربرد بودن انواع کانکس ویلا می شود. بسیاری از این دلایل همان مزایای کانکس های ویلایی است. از جمله این مزایا می‌توان به کاهش هزینه ها، نصب سریع و آسان و تنوع طرح و مدل اشاره کرد. همانطور که می‌دانید در ساختمان ‌های مسکونی سنتی و ویلاهایی که با مصالح ساختمانی ساخته شده اند، کل پروژه به صورت مرحله به مرحله و قسمت به قسمت انجام می شود؛ اما در مورد ساخت ویلا با سازه های کانکسی اینطور نیست.

ویلاهای کانکسی به طور از پیش ساخته شده در کارخانه وجود دارند و شما فقط باید سازه ها را از آنجا به محل نصب منتقل کنید. ویلاهایی که به صورت سفارشی سازی از سازه های کانکس ویلا تشکیل شده اند، از مصالح مقاوم ساخته شده، اجزای مختلفی دارند و همانند یک ویلای سنتی، امکانات کامل را فراهم می‌کنند. خانه های پیش ساخته و ویلای پیش ساخته، فقط در محل ساخت مونتاژ می‌شوند بنابراین هزینه های نیروی کار به شدت کاهش پیدا می کند.

کدام یک از انواع کانکس ویلا را بخریم؟

وقتی صحبت از خرید کانکس ویلا به میان می آید، منظور این است که شما سازه ها را از کارخانه تحویل می گیرید، نه اینکه در محل  پروژه شروع به ساخت کانکس ها کنید. ویلاهای کانکسی، سازه های یکپارچه ای هستند که به صورت ساندویچ پانل در کنار هم قرار می گیرند و در مدت کوتاهی، شما یک ویلای کامل با امکانات لازم را خواهید داشت.

از آن جایی که ویلاهای کانکسی قابل حمل هستند و شما می‌توانید در مکان های مختلف، آنها را نصب کنید، در تعاریف متعددی به این ویلاها ویلاهای متحرک هم گفته می شود. از دیدگاه دیگر، به دلیل اینکه سازه های ویلا کانکسی از کارخانه تا محل پروژه حمل می شود، به آنها ویلای سریع قابل حمل هم گفته می شود. اگر در مسیر جاده ها مشاهده کردید که تریلی های بزرگ در حال حمل کانکس های از پیش ساخته شده هستند، این ها همان سازه هایی هستند که برای پروژه های ساخت کانکس ویلا و خانه های پیش ساخته مصرف می شوند.

لازم به ذکر است که کیفیت انواع کانکس ویلا نسبت به کیفیت ویلاهای سنتی، کمتر است اما مزایای بیشتری دارد که باعث شده افراد، این مصالح را برای ساخت ویلا انتخاب کنند. اکثر شرکت هایی که پروژه های انبوه سازی را در مورد ساخت اقامتگاه های بوم گردی یا شهرک های تفریحی و مکان های توریستی و گردشگری در شمال انجام می‌دهند، برای مدیریت بهتر هزینه‌ها به سمت خرید ویلا کانکسی روی می آورند. از آنجایی که ابعاد و اندازه های سازه های ویلای کانکسی متفاوت است، شما می توانید ویلاهای مختلف با متراژ متفاوت را در محل مورد نظر خود بسازید.

شاید تعجب کنید اما می توانید زیباترین ویلاها با منظره های چشم نواز را با استفاده از سازه های پیش ساخته کانکس ویلا آماده کنید. در دنیایی که طراحی خانه های پیش ساخته، روز به‌ روز مدرن تر و جدیدتر می شود، این احتمال وجود دارد که سبک و شیوه ساخت ویلای شمال نیز از حالت سنتی خارج شود و به سمت سازه های پیش ساخته تغییر کند.

قسمت های مختلف ویلای پیش ساخته در کارخانه ساخته می شود، اما ممکن است در برخی شرایط خاص لازم باشد که آنها به صورت دیواره های کامل ساخته شده، از کارخانه به محل نصب منتقل شوند و مونتاژ  ویلای کانکسی همانجا انجام گیرد. در این حالت، زمان بیشتری برای انجام کارها لازم است بنابراین زمان ساخت طولانی تر خواهد شد.

روش نصب کانکس ویلا طبق دستورالعمل هایی انجام می‌شود که توسط کارخانه ارائه شده است. تولید کننده انواع ویلای کانکسی، ماژول ها را با دیواره های پانل ترکیب می کند تا طرح خاصی ایجاد شود. در مقابل، ویلاهای ساخته شده کوچک با متراژ حدود ۵۰ و ۴۰ متر مربع هم وجود دارد که به صورت کامل به محل پروژه حمل می‌شوند. برای ساخت ویلاهای بزرگ تر با این سازه ها می توانید قطعات را به صورت جدا حمل کنید و سپس در محل نصب نمایید.

منبع : Buy Sandwich panel shed

خروج از نسخه موبایل