معرفی مدل های چراغ دوچرخه اسپرت در سال 2022

چراغ جلو دوچرخه معمولا بر روی فرمان دوچرخه نصب میشود و برای بهتر دیدن مسیر مورد استفاده قرار میگیرد، این چراغ ها میتوانند مسیر دوچرخه سوار را تا فاصله مشخصی روشن کنند و به او کمک میکند تا راه را از بی راهه تشخیص دهد.

رنگ نور چراغ جلو دوچرخه معمولا سفید یا همان مهتابی است که به بهتر دیدن مسیر پیش رو کمک میکند ، همچنین برخی از مدل های چراغ دوچرخه جلو که به عنوان چراغ دوچرخه لیزری در بازار هستند به جای روشن کردن مسیر، باریکه های نوری در طرفین دوچرخه ایجاد میکند که این مدل ها جدیدترین چراغ های دوچرخه موجود در بازار هستند.

برخی از چراغ جلو ها به صورت چراغ قوه طراحی شده اند و میتوان آنها را از روی فرمان جدا کرد و از آن به عنوان چراغ قوه دستی استفاده کرد.

نحوه روشن شدن چراغ های جلو میتواند به صورت ثابت و یا چشمک زن باشد که این بستگی به مدلی که خریداری میکنید دارد .

این مدل چراغ ها برای روشنایی میتوانند از باتری (قلمی با سکه ای) استفاده کنند و یا شارژی باشند، برخی هم که جزء چراغ های قدیمی و نوستالژیک هستند دینامی هستند و با نیروی پای دوچرخه سوار روشن میشوند.

فروشگاه رووبایک بیش از 100 مدل چراغ جلو دوچرخه دارد که میتوانید به صفحه چراغ جلو فروشگاه سایت رفته و در آنجا مدل های مختلف چراغ جلو را مشاهده ، مقایسه و در صورت تمایل خریداری نمایید.

چراغ عقب دوچرخه

چراغ عقب دوچرخه معمولا بر روی لوله زین دوچرخه نصب میشوند و برای بهتر دیده شدن مورد استفاده قرار میگیرند، این چراغ ها میتوانند سایر وسایل نقلیه یا دوچرخه سوارانی که پشت سر شما هستند را از وجود شما باخبر کنند و احتمال تصادف و یا برخورد را پایین بیاورند.

رنگ نور چراغ عقب دوچرخه معمولا قرمز یا نارنجی است که به نوعی هشدار دنده است و توجه سایرین را به شما جلب میکند.

برخی از چراغ عقب ها به صورت چراغ راهنما طراحی شده اند که عملکرد چراغ دوچرخه راهنمادار مانند چراغ راهنما در ماشین و موتور است و شما میتوانید به کمک ریموت آن جهت گردش خود به چپ یا راست را مشخص نمایید.

برخی دیگر از چراغ های عقب به صورت لیزی طراحی شده اند که با ایجاد باریکه ای از نور روی زمین حضور شما را به دیگران اخطار میدهد.

نحوه روشن شدن چراغ های عقب هم مانند چراغ های جلو میتواند به صورت ثابت و یا چشمک زن باشد که این بستگی به مدلی که خریداری میکنید دارد .

این مدل چراغ ها برای روشنایی میتوانند از باتری (قلمی یا سکه ای) استفاده کنند و یا شارژی باشند، برخی هم که جزء چراغ های قدیمی و نوستالژیک هستند دینامی هستند و با نیروی پای دوچرخه سوار روشن میشوند.

فروشگاه رووبایک بیش از 100 مدل چراغ عقب دوچرخه دارد که میتوانید به صفحه چراغ عقب فروشگاه سایت رفته و در آنجا مدل های مختلف چراغ عقب را مشاهده ، مقایسه و در صورت تمایل خریداری نمایید.

چراغ عقب جلو دوچرخه

شاید بهتر باشد به جای خرید چراغ جلو و عقب به صورت جداگانه برای دوچرخه تان ست های چراغ عقب جلو را خریداری نمایید که معمولا شامل 2 عدد چراغ هستند، یکی برای نصب بر روی قسمت جلویی دوچرخه و دیگری برای نصب بر روی قسمت عقبی دوچرخه.

چراغ دوچرخه پلیسی  از جمله محبوب ترین چراغ های عقب دوچرخه است که مدل های مختلف شارژی و باتری خور آن در فروشگاه موجود است.

فروشگاه رووبایک بیش از 100 مدل چراغ عقب و جلو دوچرخه دارد که میتوانید به صفحه چراغ عقب و جلو فروشگاه سایت رفته و در آنجا مدل های مختلف چراغ عقب و جلو را مشاهده ، مقایسه و در صورت تمایل خریداری نمایید.

چراغ دوچرخه برای لاستیک

چراغ ‌لاستیک ‌دوچرخه معمولا بر روی سر والف دوچرخه نصب میشوند و جنبه تزیینی دارند.

رنگ نور چراغ سر والف می تواند چند رنگ متفاوت باشد و به صورت 7 رنگ هستند.

نحوه روشن شدن چراغ های لاستیک به صورت رقص نور است تا زیبایی دوچندان به دوچرخه بدهد و همچنین شکل ظاهری چراغ ها میتواند به صورت ساده و یا طرح دار مثل استوانه ای و اسکلتی باشد.

این مدل چراغ ها برای روشنایی از دکمه های سکه ای استفاده میکنند و حساس به حرکت هستند، یعنی برای روشن یا خاموش کردن آنها نیازی نیست از دکمه استفاده شود و با حرکت دوچرخه روشن شده و با توقف آن خاموش میشوند.

فروشگاه رووبایک بیش از 10 مدل چراغ سر والف دوچرخه دارد که میتوانید به صفحه چراغ دوچرخه فروشگاه سایت رفته و در آنجا مدل های مختلف چراغ سروالف را مشاهده ، مقایسه و در صورت تمایل خریداری نمایید.

چراغ های قابل شارژی یا باتری خور؟

بیشتر چراغ های مدرن مجهز به باتری های قابل شارژ هستند ، اگرچه تعداد کمی از آنها از این باتری ها استفاده نمی کنند. در حالی که باتری های یکبار مصرف بسیار عالی هستند ، زیرا اگر در شرایط اضطراری تمام شود می توانید آنها را تعویض کنید ، هزینه آن جمع می شود و برای محیط زیست خوب نیست.

از طرف دیگر ، بیشتر باتری های قابل شارژ در چراغ های دوچرخه می توانند حدود 3-4 ساعت دوام بیاورند و اگر نگران هستید ، می توانید همیشه یک پاوربانک یا یک مجموعه اضافی از چراغ را برای شارژ مجدد آنها حمل کنید. در این صورت ، شما همیشه می توانید یک چراغ دوچرخه با باتری های یکبار مصرف به عنوان چراغ اضطراری حمل کنید و می توانید باتری ها را جایگزین کنید تا زمانی که به ایمنی برسید.

چراغ های جلو

چراغ های جلو، از چراغ‌های اصلی دوچرخه هستند.این چراغ ها در قسمت جلوی دوچرخه شما، در جایی از فرمان قرار می‌گیرند. نور این چراغ، مینیموم مقدار نور لازم را تهیه میکند. بقیه‌ی چراغ های دوچرخه را چراغ های ایمنی عمومی می‌نامند.

چراغ های عقب

چراغ های عقب احتمالاً یکی از مهمترین چراغ های ایمنی شما هستند زیرا به هر راننده احتمالی پشت سر شما می گوید که شما از نظر فیزیکی وجود دارید! و آنها باید احتیاط کنند تا به شما برخورد نکنند. پس اگر فکر می کنید چراغ جلو کافی است، اشتباه می کنید. هچنین بسیار متعجب خواهید شد از اینکه وقتی در ماشین رانندگی می‌کنید، چه مقدار کمی نور از چراغ های جلوی وسیله‌ی نقلیه دیگر دریافت میکنید.

Frame lights

Frame lights اصطلاحا چراغ هایی هستند که در مکان های مختلف دوچرخه شما قرار می گیرند و بسیار می توانند به دید دقیق‌تر شما و دیده شدن شما توسط رانندگان دیگر کمک کنند. حتی برای نشان دادن چرخش ها هم استفاده میشوند.

چراغ های کلاه ایمنی

چراغ های کلاه ایمنی چراغ هایی هستند که روی کلاه ایمنی دوچرخه سواری قرار می گیرند و می توانند به صورت رو به جلو یا عقب باشند. بنابراین در اصل یک مجموعه اضافی از چراغ های جلو و عقب دوچرخه عمل میکنند.

 قیمت چراغ دوچرخه

تمامی موارد گفته شده در طول این مطلب بر روی قیمت چراغ دوچرخه تاثیر می گذارند.

با این حال یادتان باشد این محصولات پرتوافشان یک کالای کاربردی برای وسیله نقلیه شما دوچرخه سواران عزیز است.

پس بهتر است خصوصیات کیفی و کاربردی آن را فدای هزینه ای که برای خرید این مدل از تجهیزات جانبی دوچرخه ها متحمل می شوید؛ نکنید!

خروج از نسخه موبایل