معرفی انواع پکیج ایران رادیاتور

امروزه سیستم های گرمایشی دیواری و زمینی در برند های مختلفی در بازار موجود می باشد. با این وجود بسیاری از افراد در هنگام خرید سیستم گرمایشی با مشکل مواجه هستند و نمی دانند که بهترین برند پکیج زمینی و دیواری چه برندی است. برند ایران رادیاتور از بهترین برندهای سیستم های گرمایشی بوده که توانسته این سیستم ها را در انواع و سری های مختلفی وارد بازار کند تا نیاز افراد به سیستم های گرمایشی با ظرفیت مختلف تامین شود.

معرفی انواع پکیج ایران رادیاتور

سیستم های گرمایشی این برند مطرح از لحاظ دودکش به دو دسته پکیج بدون فن و فن دار تقسیم بندی می شوند. همچنین انواع پکیج این برند از لحاظ حرارتی نیز در چهار نوع مدل ۲۲KW، مدل ۲۴KW، مدل ۲۸KW و مدل ۳۶KW موجود می باشند. دودکش هایی که در پکیج فن دار استفاده شده اند از نوع دوجداره بوده و جداره خارجی آن برای مکش اکسیژن و جداره داخلی آن برای خروج دود می باشد. از لحاظ نوع مبدل نیز پکیج های این برند در انواع پکیج تک مبدل و پکیج دو مبدل تقسیم بندی می شوند.

در پکیج های تک مبدله این برند یک مبدل وظیفه تولید آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ را به صورت همزمان بر عهده دارد. مدل های سر B پکیج های این برند از نوع تک مبدله گرمایشی هستند و به دلیل اینکه یک پمپ کمتر دارند استهلاک آن ها کم می باشد. پکیج مدل دو مبدل دارای دو مبدل برای تولید آب گرم مصرفی و تولید آب گرم شوفاژ است‌ و هر مبدل وظیفه جداگانه دارند.  برای تعمیر هر یک از مدل سیستم گرمایشی به سایت تهران سرویس کاران مراجعه کنید.

https://tehranservicekaran.com/iranradiator/

پکیج دیواری

پکیج های این برند مطرح در مدل دیواری نیز تولید شده اند که برای محیط هایی با متراژ کم و محدود کاربرد دارند. توجه کنید که پکیج دیواری این برند شبیه به کابینت دیواری بوده و ابعاد بسیار کوچکی دارد و محل نصب آن بر روی دیوار می باشد. نصب پکیج دیواری فضای کمتری را نسبت به پکیج زمینی اشغال می کند و برخلاف پکیج زمینی، پکیج دیواری مخزن ذخیره آب ندارد. آب گرم مصرفی در پکیج های دیواری به سیستم لوله کشی به صورت لحظه ای منتقل می شود و لازم است در ساختمان هایی که مساحت آن بسیار زیاد است از مدل زمینی استفاده شود. برای انتخاب پکیج دیواری این برند باید میزان آب گرم مصرفی را در نظر بگیرید تا بتوانید پکیج دیواری را با ظرفیت مناسب برای ساختمان آن خود خریداری کنید تا بالاترین بهره وری را داشته باشد. در صورت مشاهده مشکل در هر یک از پکیج های مذکور به سایت تهران سرویس کاران مراجعه کنید.

https://tehranservicekaran.com/boiler/iranradiator/

پکیج زمینی ایران رادیاتور

پکیج مدل زمینی این برند ایرانی دارای ظرفیت حرارتی بالاتر است و بیشتر برای ساختمان هایی با متراژ بالا و خیلی بزرگ استفاده می شود. ابعاد پکیج زمینی این برند بسیار بزرگ بوده و نمی توان آن را بر روی دیوار نصب کرد و بیشتر بر روی زمین یا داخل آشپزخانه نصب می شود. اگر در ساختمان مسکونی شما آب گرم مصرفی به میزان زیادی استفاده می شود باید از پکیج زمینی این برند استفاده کنید تا بتوانید آب گرم مصرفی خود را در مخزن این پکیج ذخیره نمایید. همچنین پکیج زمینی این برند می تواند به صورت همزمان گرمای مورد نیاز فن کوئل و رادیاتور را فراهم و آبگرم مصرفی را برای مصرف کنندگان را تامین نماید. بنابراین پکیج زمینی می تواند جایگزین مناسبی برای موتورخانه های قدیمی باشد.

انواع پکیج زمینی

پکیج زمینی ایران رادیاتور نیز انواع مختلفی دارد و از لحاظ احتراق در دو مدل مشعل دار و بدون مشعل تولید شده است. برای ساختمان های مسکونی و اداری با متراژ بالا از مدل مشعلدار پکیج زمینی این برند استفاده می شود و برای ساختمان هایی که متراژ آن پایین می باشد از نوع بدون مشعل استفاده می شود. در مراکز تجاری و بیمارستان های بزرگ و ساختمان های مسکونی با متراژ بالا باید از پکیج زمینی این برند استفاده شود تا نوسانات دمایی را به حداقل برساند و نیاز این ساختمان‌ ها را تامین نماید و در نهایت به دستگاه فشار زیادی وارد نشود. همچنین توجه کنید استفاده از این پکیج زمینی در ساختمان های بزرگ مقرون به صرفه است. اگر در پکیج زمینی این برند مشکلی مشاهده کردید به سایت تهران سرویس کاران مراجعه کنید‌.

سایر مدل های پکیج

مدل های سری L این برند خوشنام همگی دو مبدل هستند که دارای نمایشگر دیجیتال و منبع انبساط بزرگتر می باشند. مدل سری e این برند نیز دو مبدله بوده که مدل های L و K نمایشگر دیجیتال ندارند. پکیج دیواری گازی این برند از مدل L24FF مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند می باشد و دارای محفظه احتراق بسته، سیستم ضد یخ زدگی، تنظیم خودکار جریان گاز، سیستم کنترل حداقل فشار و حداکثر، سیستم کنترل دیجیتال، راندمان حرارتی بسیار بالا در حدود ۹۰ درصد، مجهز به فن به منظور رساندن هوا به دستگاه، مجهز به پرشر سوئیچ هوا به منظور جلوگیری از انسداد لوله و… است. این مدل از پکیج آنالوگ و گرمایشی می باشد و فاقد عیب یابی دیجیتال و و برنامه ریزی است. همچنین ظرفیت حرارتی آن 24080Kcal/h است و دارای برچسب انرژی b می باشد.  این مدل از پکیج این برند برای فضاهایی با متراژ بالا گزینه مناسبی است و در عین حال نسبت به سایر مدل های پکیج این برند قیمت پایین تری دارد.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی در مورد پکیج های برند مطرح ایران رادیاتور ارائه دهیم تا با انواع پکیج این برند خوشنام آشنا شوید و بتوانید در میان تنوع زیادی پکیج ها انتخاب مناسبی داشته باشید. توجه کنید در این مقاله نوع زمینی و دیواری پکیج ها را نام بردیم و توضیح دادیم اما این موضوع را هم در نظر بگیرید که پکیج دیواری این برند را می توانید در تراس و بالکن نصب کنید اما در نوع زمینی آن ممنوعیت نصب در تراس و بالکن وجود دارد. تهران سرویس کاران یک تیم متخصص تعمیرات انواع سیستم های گرمایشی هستند که می توانند خدمات تخصصی با قیمت ویژه به شما ارائه دهند.

خروج از نسخه موبایل