دوره تخصصی تعمیرات سخت افزار موبایل ایران

زمانی یک تعمیرکار موبایل خبره از یک تعمیرکار معمولی متمایز می شود که از او بخواهید تعمیرات سخت افزار انجام دهد. چرا که تعمیرات نرم افزار را میتوان با یک دوره آموزش آنلاین رایگان نیز یاد گرفت. زمانی که شما از یک تعمیرکار در خواست تغییر LCD موبایل دارید و او در قبال خاموش شدن گوشی و مشکلات ثانویه هیچ تعهدی به شما نمی دهد، یک معنی بیشتر ندارد و آن هم به این معنی است که او از کار خود اطمینان ندارد. به همین دلیل پیدا کردن دوره تخصصی تعمیرات سخت افزار موبایل ایران کار آسانی نیست. چرا که دوره های موجود نیز همگی به زبان انگلیسی می باشند و با یک زیر نویس فارسی بسیار ضعیف به بازار ارائه شده اند.

امروزه بیش از 70 درصد دوره های آنلاین تعمیرات موبایل مربوط به نرم افزار می باشد. از طرفی برای دوره های تعمیرات سخت افزار معمولا کیفیت بسیار پایینی را ارائه میدهند و نمی توانند به دلیل نقض فیلمبرداری نظر افراد را جلب کنند. با این حال چند آموزشگاه محدود اقدام به طراحی و تولید دوره تعمیرات تخصصی سخت افزار موبایل نموده اند. البته این دوره ها چند ویژگی بسیار مهم و خاص دارند، به عنوان مثال برای فیلمبرداری این دوره ها از تیم فیلم برداری ویژه استفاده شده است.

دومین حالت آن در این است که این دوره های تخصصی تعمیرات سخت افزار موبایل از جلسات لایو استفاده کرده‌اند تا از انتقال مطالب اطمینان داشته باشند. بر اساس بررسی های صورت گرفته در حال حاضر یکی از بهترین دوره های تخصصی تعمیرات سخت افزار موبایل ایران متعلق به مجموعه آموزش های لیمو می باشد. البته اگر شما بتوانید هر آموزشی دیگری پیدا کنید که این ویژگی ها را داشته باشد. می توانید از آن به عنوان یک دوره کاربردی استفاده نمایید. مهم نیست که این دوره متعلق به چه کسی است، بلکه مهم این است که این دوره چگونه سازماندهی شده است و کیفیت آن به چه مقدار می باشد.

چگونه یک آموزش سخت افزار موبایل خوب پیدا کنیم؟

قبل از اینکه به دنبال دوره تخصصی تعمیرات سخت افزار موبایل ایران باشید، بهتر است که به یاد بگیرید چگونه یک آموزش سخت افزار موبایل خوب را شناسایی کنید.  یک آموزش مناسب برای تعویض قطعات و انجام دیگر موارد مرتبط به سخت افزار معمولا از چند بخش مختلف تشکیل می شود.

در اولین بخش به بررسی بهترین ابزار برای تعمیرات سخت افزار موبایل پرداخته می شود و در دومین بخش آن نحوه کار با هر ابزار آموزش داده می شود.  شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه بیش از 126 ابزار برای تعمیرات سخت افزار موبایل استفاده می شود. اگر شما بخواهید زیر شاخه هر یک از این ابزار را نیز بررسی کنید به آمار خیره کنند 364 مورد بر خواهید خورد.

حال به نظر شما یک تکنسین تعمیرات موبایل لازم است که تمامی این موارد را بشناسد. پاسخ قطعا منفی خواهد بود، چرا که اگر بتواند تنها 15 تا 20 ابزار را به صورت دقیق بشناسد و از همه مهمتر بتواند با آن ها کار کند، می تواند به هدف خود دست پیدا کند.

دوره تخصصی تعمیرات سخت افزار موبایل ایران قرار نیست که به شما حجم بسیار زیادی از مطالب را یکجا منتقل کند.  بلکه قرار است که اطلاعات را به مرور زمان به شما منتقل کند. از طرفی به این نکته توجه داشته باشید که سطح بندی این آموزش ها برای شما بسیار مهم خواهد بود.

این کار موجب می شود که شما برای دسترسی به الگوی مورد نیاز خود در آینده نیز زمان بسیار کمتری صرف نمایید.  با این حال بر اساس بررسی های صورت گرفته آموزش آنلاین تعمیرات موبایل لیمو می تواند یک گزینه مناسب جهت بررسی باشد. دقت کنید که در این بخش ما قصد تحمیل چیزی به شما را نداریم، بلکه قرار است به شما پیشنهاد دهیم که بین گزینه های موجود بهترین انتخاب را داشته باشید.

دوره تعمیرات موبایل فنی حرفه ای سخت افزار موبایل شامل چه مواردی می شود؟

زمانی که صحبت از دوره تخصصی تعمیرات سخت افزار موبایل ایران می‌ شود، افراد بسیار زیادی به دوره های تعمیرات موبایل فنی حرفه ای فکر می کنند. همانطور که می‌دانید این دوره های فنی حرفه ای برای سخت افزار واقعا عالی می باشند.

مخصوصا اگر کسی بخواهد برای اولین بار با سخت افزار موبایل آشنا شود. اما نکته بسیار مهم در این است که ما از دوره تخصصی صحبت می کنیم.  در دوره تخصصی قرار نیست که تعویض بلندگو گوشی صحبت کنیم. قرار است در مورد برد یک گوشی 130 میلیون تومانی صحبت کنیم که با کوچکترین خطایی از بین می رود.  حال اگر شما در نمایندگی های مراکز اپ  استور نیز کار کنید، کار شما به مراتب سخت از قبل می شود.

به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که تعمیرات موبایل فنی حرفه ای در بخش سخت افزار برای یادگیری مفاهیم پایه ای انتخاب کنید.  سپس برای یادگیری مفاهیم مهم و پیچیده به سراغ آموزشگاه های تعمیر موبایل خصوصی بروید.  البته در این آموزشگاه ها نیز قرار نیست که شما سر کلاس حضوری حاضر شوید. بلکه قرار است که از دوره های مجازی تعمیرات سخت افزار موبایل آن ها استفاده کنید.

قبل از ثبت نام در این دوره ها بهتر است که سر فصل های آموزش سخت افزار موبایل آن ها را بررسی نمایید. در این صورت می توانید اطمینان داشته باشید که بازدهی کار شما به مراتب افزایش پیدا می کند. به یاد داشته باشید که پیدا کردن دوره تخصصی تعمیرات سخت افزار موبایل ایران بدن تحقیق میسر نخواهد شد. ??

آیا برای یادگیری تخصصی تعمیرات سخت افزار موبایل تنها راه ما استفاده از بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران می باشد؟

پاسخ ما قطعا منفی است،  چرا که افراد بسیار زیادی در شهرهای دور از پایتخت زندگی می‌ کنند و نمی توانند هفته ای 3 مرتبه به تهران مراجعه کنند. به همین دلیل شما بیش از این که به دنبال مکان فیزیکی برای تعمیرات تخصصی سخت افزار باشید، باید به دنبال آموزش های آنلاین این حوزه باشید.  با توجه به سطح توانایی های خود می توانید از آموزش های داخلی و یا آموزش های خارجی این حوزه استفاده نمایید. اما نکته بسیار مهم آن در این است که شما باید از قبل هدف خود را به صورت دقیق مشخص کرده باشید.

به عنوان مثال زمانی اگر قرار است که تعمیرات تخصصی سخت افزار آیفون را یاد بگیرید دیگر نباید به سراغ تعمیر گوشی سامسونگ بروید. حتی اگر توانایی این کار را دارید و یا از پیش نیاز های آن برخوردار می باشید. نباید انرژی و زمان خود را روی  مسائل متفرقه این حوزه قرار دهید. بنابراین به جای اینکه به دنبال بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران باشید، به دنبال بهترین دوره آنلاین تعمیرات سخت افزار گوشی ایکس باشید. در این صورت می توانید به نتایج بسیار بهتری دست پیدا کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به صورت جامع و کامل به بررسی دوره تخصصی تعمیرات سخت افزار موبایل ایران پرداختیم. در صورتی که شما هنوز برای پیدا کردن دوره مورد نیاز خود نیاز به طرح سوال دارید، پیشنهاد ما به شما این است که تمام تمرکز خود را روی نیاز خود بگذارید و سپس آن را به زبانی ساده در بخش کامنت ها با ما بیان کنید.  حتی اگر به دنبال یک راه سریع تری برای پاسخ سوال خود می باشید، پیشنهاد ما این است که با یکی از دو شماره زیر تماس بگیرید و سوال خود را مطرح کنید.

ارتباط با مجتمع آموزشی پل : 09016220042 – 01333333145

https://poulgilan.com/

خروج از نسخه موبایل