ده تا از برترین کلینیک های تهران برای اندو لیفت صورت

بهترین دکتر اندولیفت در تهران【سال1402】❤️ + لیست 10 تایی

در واقع استفاده از روش های جوانسازی امروزه بسیار کاربرد دارد از این رو 10 تا از بهترین دکتر اندولیفت در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید برای لیفت اجزای مختلف صورت خود اقدام کنید؛ می توان از طریق روش اندولیفت بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف کرد و ظاهری شاداب و زیبا برای خود رقم زد و باید برای استفاده از این روش حتما به مطب بهترین دکتر اندولیفت در تهران دکتر مولایی فر بروید.

اندولیفت در تهران به چه صورت است؟

اندولیفت روشی کم تهاجمی به صورت لیزر درمانی می باشد که هدف آن لیفت کردن یا بالابردن اجزای مختلف صورت می باشد؛ در روش اندولیفت در مقایسه با جراحی و زیبایی، به هیچ گونه برش، بی‌هوشی، بخیه و بستری شدن نیازی نیست. بدین صورت تاثیر این روش درمانی به جراحی لیفت شباهت بسیار زیادی دارد و شما می توانید که در این روش بهبود یافتن افتادگی‌های پوست و از بین رفتن چین و چروک‌ها را مشاهده کنید.

دستگاه اندولیفت ساخته شده از لیزری با طول موج 1470 نانومتر می باشد؛ این نوع از پرتوی لیزری، نوعی نور مادون قرمز یا فرو سرخ به حساب می آید که احتمال زیاد شما آشنایی کافی با آن دارید ولی لازم است بدانید که این طول موج تاثیر زیادی بر روی آب و چربی‌های موجود در بافت پوست می گذارد و هدف اصلی این روش نیز ذوب کردن چربی‌های مازاد پوست و در نهایت سفت شدن آن است.

اندولیفت چه مزایایی دارد؟

اندولیفت همانند روش های دیگر با مزایا و فوایدی همراه می باشد که موجب جلب نظر افراد بسیاری شده است؛ این مزیت ها به شرح زیر می باشد:

برخی از مهم ترین معیارهای انتخاب بهترین دکتر اندولیفت در تهران:

⭐سابقه کافی        بهترین دکتر اندولیفت باید در انجام اقدامات زیبایی سابقه و تجربه کافی داشته باشد.

?جنبه های مالی       متخصص اندولیفت باید نسبت به مسائل مالی توجهی نداشته باشد و سلامت بیماران را جزء اولویت های خود بداند.

❤داشتن پروانه طبابت         یکی از موارد مهم در انجام اندولیفت، توجه به داشتن پروانه طبابت متخصص مورد نظر می باشد.

?اصول زیباشناسی  الزامی است که دکتر اندولیفت با کلیه اصول زیباشناسی آشنا باشد و مطابق با این اصول خدمات زیبایی را انجام دهد.

ماندگاری اندوليفت به چه صورت است ؟

طبق گفته بهترین دکتر پوست، اندوليفت نيز مانند بسياری از روش های زيبايی ديگر، مدت زمان موقتی ماندگاری دارند و ماندگاری اين روش نيز همانند ديگر روش ها در هر يك از افراد متفاوت می باشد و به نوع پوست انسان، وضعیت بدن، میزان و نوع مشکلات پوستی افرادی بستگی دارد که کاندیدای مناسبی برای انجام این متد درمانی هستند. گاهی اوقات در صورتی كه بهترین دکتر اندولیفت در تهران بتواند تشخیص دهد، اندولیفت برای افراد در فواصل زمانی مشخص جهت اثر گذاری بالاتر می تواند تکرار شود.

عوارض اندولیفت

اندولیفت نیز مانند بسیاری از روش های جوانسازی دیگر ممکن است با برخی عوارض و مشکل همراه باشد؛ از این رو در ادامه قصد داریم شما را با برخی از این عوارض آشنا کنیم :

اگر تمایل دارید بیشتر با پزشکان اندولیفت آشنا شوید و اطلاعات بیشتری در رابطه با اندولیفت داشته باشید حتما به مطلب بهترین دکتر اندولیفت در ایران مراجعه کرده و پزشک خود را انتخاب کنید.

تفاوت لیزر لیپولیز و لیزر اندولیفت

اساس کار لیزر لیپولیز نیز شبیه به درمان اندولیت است؛ لیزر لیپولیز برای برداشتن بافت چربی در بخش های بزرگتر مانند شکم مورد استفاده قرار می گیرد؛ بر خلاف روش اندولیت در روش لیپولیز از یک لوله فلزی بسیار نازک کانولا استفاده می گردد و در روش اندولیفت میکروفیبرها جای کانول را می گیرند و متناسب با محل درمان میکروفیبرها، ضخامت های متفاوتی دارند و مورد استفاده قرار می گیرند.

در روش اندولیفت بیمار بیهوش نمی شود و برش هایی در بدن بیمار ایجاد نمی گردد، در این صورت دیگر خطر مرگ و سکته جان بیماران را تهدید نمی کند؛ این مسائل موجب جلب نظر بسیاری از افراد و کادر درمان شده است؛ در ضمن روش های جراحی کمی زمان بر هستند و ممکن است افراد مجبور به سپری کردن زمان طولانی در بیمارستان یا کلینیک از روش گذشته شوند. نتایجی که از روش اندولیفت برای بیماران حاصل می شود، کاملا مشهود و قابل مشاهده هستند و بیمار صرف زمان بسیار کوتاه این نتایج را در پوست خود می بیند؛ در ضمن این نتایج قابل بازگشت نیستند و افراد دیگر پس از اندولیفت نگران از بین رفتن اثرات این روش نمی شوند؛ تمامی این مزایا موجب شده که تعداد طرفداران این روش به مرور زمان افزایش یابد.

نقش متخصص اندولیفت در نتیجه آن

همان طور که اشاره کردیم، لیزر اندولیفت کم تهاجمی ترین روش برای جوانسازی صورت و رفع چربی های موضعی است. اما با این وجود، اگر این روش توسط فرد غیر متخصص یا در کلینیک های غیرتخصصی انجام شود می تواند به سلامت پوست و سایر نواحی بدن آسیب های جدی وارد آورد. پزشک مورد نظر شما باید در این زمینه تخصص و علم و دانش کافی داشته باشد تا به توجه به وضعیت پوست فرد، درمان را انجام دهد.

سوالات متداول در مورد جوانسازی پوست با اندولیفت

اندولیفت در چند جلسه انجام می شود؟

تعداد جلسات بر اساس شرایط پوست هر بیمار و میزان افتادگی و چین و چروک های او مشخص می شود. در اکثر موارد، یک جلسه درمان کافی خواهد بود اما تعداد جلسات مناسب شما بعد از مشاوره با بهترین متخصص پوست و مو مشخص خواهد شد.

آیا اندو لیفت بهترین روش برای زیباسازی و جوانسازی پوست است؟

این روش یکی از بهترین و موثرترین و کم تهاجمی ترین روش های درمان افتادگی و چینن و چروک های پوستی است. یکی از ویژگی های خوب این روش، امکان ترکیب آن با سایر روش های جوانسازی است. به همین دلیل در پاسخ به این سوال باید گفت که میزان اثربخشی این روش زمانی مشخص می شود که پزشک به بررسی دقیق علت چین و چروک های پوستی شما و میزان شل شدگی های پوست شما بپردازد تا مشخص شود که این روش به تنهایی بهترین روش جوانسازی پوست است یا باید با سایر روش ها مانند هایفوتراپی همراه شود.

چرا روش های کم تهاجمی برای لیفت پوست بهترند؟

خروج از نسخه موبایل