ویژگی های برتر هاست لینوکس اقتصادی با سی‌پنل

مشتریان میزبانی وب سی پنل را برای نیازهای میزبانی خود ترجیح می دهند، زیرا پرکابرد، آسان برای استفاده و یادگیری است. به علاوه، به شما این امکان را می دهد که نرم افزارها و سایتهایی مانند وردپرس و جوملا را ادغام کنید! درک اینکه چرا باید یک برنامه کنترل میزبانی را نسبت به دیگری انتخاب کنید، زمانی که به دنبال برنامه های میزبانی هستید نیز مهم است.سیستم مدیریت محتوای  شما به  وب سایت شما کمک زیادی می کند. اما داشتن یک کنترل پنل خوب باعث صرفه جویی در ساعت‌ها در مدیریت وب‌سایت خود می‌شود. قبل از اینکه به همه چیزهای عالی در مورد هاست لینوکس اقتصادیبا سی پنل بپردازیم، بیایید با اصول اولیه شروع کنیم:

هاست لینوکس چیست؟

هاست لینوکس هر نوع میزبانی وب است که از لینوکس به عنوان سیستم عامل خود استفاده می کند. لینوکس یک سیستم عامل محبوب برای میزبانی وب است، زیرا نسبت به سایر سیستم عامل ها کاربردی تر، امن تر منعطف و قابل ویرایش  است. به همین دلیل است که تمام ابر رایانه های جهان از لینوکس استفاده می کنند.

هاست لینوکس همچنین تنها سرویس میزبانی است که از میزبانی وب سی پنل پشتیبانی می کند.

سی پنل – کنترل پنل چیست؟

cPanel مخفف “کنترل پنل” یک برنامه مبتنی بر وب است که به شما امکان می دهد تمام جنبه های حساب میزبانی وب خود را به راحتی مدیریت کنید. استفاده از آن به قدری آسان است که حتی افراد مبتدی نیز می توانند از آن برای مدیریت صحیح حساب میزبانی خود استفاده کنند. اگر از وردپرس به‌عنوان سیستم مدیریت محتوای خود استفاده می‌کنید، سی پنل کنترل کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بر روی همه موارد مربوط به حساب وردپرس خود، از جمله دامنه‌ها، امنیت، ویرایش اسکریپت و ایمیل‌ها انجام دهید.

هاست لینوکس اقتصادی با سی پنل چیست؟

میزبانی اقتصادی لینوکس با cPanel یکی از برنامه های میزبانی است که ما در اینجا در شاپینگ سرور ارائه می دهیم. با کمتر از قیمت یک فنجان قهوه در ماه، می توانید صاحب  میزبانی وب عالی برای وب سایت خود با حساب کاربری و ضمانت 99.9% آپتایم شوید.

چرا از هاست لینوکس اقتصادی با سی پنل استفاده کنیم؟

خواهید دید که در مورد ویژگی های سی پنل رایگان و همچنین ویژگی های برتر صحبت خواهیم کرد.

10ویژگی های برتر هاست لینوکس اقتصادی با سی‌پنل

1 – به راحتی رمزهای عبور مدیریت را بازنشانی کنید.

هرازگاهی مجبور می شوید رمزهای عبور مدیریت خود را بازنشانی کنید.  سیستم مدیریت وردپرس سی پنل یک فرآیند یک مرحله ای را ارائه می دهد که کل فرآیند را آسان تر می کند.

2-توسعه و شبیه سازی  با یک کلیک سایت.

سی پنل در حال حاضر روی ویژگی کار می کند که توسعه وب سایت شما را آسان تر می کند. با استفاده از این ویژگی، شما به سادگی نسخه وب سایت خود را ارتقا می دهید و پس از تکمیل به روز رسانی، نسخه قدیمی وب سایت خود را جایگزین می کنید. (در حال حاضر می توانید این کار را با سی پنل  انجام دهید، اما آنها در حال کار بر روی یک نسخه حتی سریعتر هستند که به شما امکان می دهد این کار را تنها با یک کلیک انجام دهید.)

3-به روز رسانی خودکار امنیتی

انجام  تک تک به‌روزرسانی‌هایی که باید در وب‌سایت خود انجام دهید، زمان‌بر است، اگر می‌خواهیدامنیت انرا حفظ کنید. ناگفته نماند خطرناک است. به‌عنوان یک وب‌مستر، باید چیزهای زیادی را به‌خوبی مدیریت کنید که ممکن است به‌روزرسانی‌ای را که وب‌سایت شما برای جلوگیری از حمله به آن نیاز دارد، از دست بدهید. با سی پنل، می‌توانید حساب خود را طوری پیکربندی کنید که به‌محض اینکه به‌روزرسانی‌ها در دسترس هستند، به‌طور خودکار نصب شوند. این به شما یک چیز کمتر برای نگرانی می دهد.

 و مانند بسیاری از به روز رسانی های مربوط به لینوکس، آنها رایگان هستند

4- در هاست لینوکس سی پنل شما می توانید بیش از 100 برنامه تحت وب را نصب کنید.

می توانید بیش از صد برنامه محبوب از جمله وردپرس، دروپال و جوملا را تنها با یک کلیک نصب کنید.

5-میزبانی وب سایت منحصر به فرد

اکثر شرکت هایی که هاست لینوکس اقتصادی را با سی پنل ارائه می دهند به شما اجازه می دهند فقط یک وب سایت را در برنامه اقتصادی خود میزبانی کنید. اما با پلن استاندارد VPS ما، می توانید به تعداد سایت خود میزبانی کنید.

6 – پایگاه های داده MySQL

اگر از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود استفاده می کنید، این ویژگی را دوست خواهید داشت. وردپرس نمی تواند بدون پایگاه داده MySQL کار کند، و با برنامه اقتصادی سایت  ما، چندین پایگاه داده دریافت می کنید!

7 -در برداشتن چندین حساب ایمیل

درست است. با میزبانی اقتصادی لینوکس ما با cPanel، شما میتوانید  چندین حساب ایمیل را دریافت می کنید.

8 – انتقال یا جابه جایی حساب

آیا می خواهید حساب خود را انتقال دهید؟ مشکلی نیست! میزبانی لینوکس اقتصادی ما با انتقال حساب cPanel بدون هزینه اضافی همراه است.

9- پشتیبانی 24 ساعته

هنگامی که هر یک از برنامه های میزبانی ما را در شاپینگ سرور انتخاب می کنید، نه تنها می توانید وب سایت خود را با سرورهای ایمن میزبانی کنید که بارگذاری سریع را امکان پذیر می کند و 99.9٪ آپتایم را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه به تیم پشتیبانی فنی شگفت انگیز ما نیز دسترسی 24 ساعته دارید. به این ترتیب، اگر مشکلی در وب سایت شما پیش بیاید، کسی را خواهید داشت که در مورد آن با شما صحبت کند!

10 – مدیریت آسان ایمیل

با انتخاب میزبانی اقتصادی لینوکس با cPanel،  حساب ایمیل دریافت می‌کنید، و با برنامه میزبانی ما، دیگر نیازی به مدیریت همه حساب‌های ایمیل خود نخواهید داشت. به این دلیل که با سی پنل، می توانید به سرعت و به راحتی حساب های ایمیل خود را راه اندازی کنید و به حفاظت ضد ویروس و ضد کلاهبرداری دسترسی پیدا کنید.

جمع بندی

هاست لینوکس و سی پنل دو مورد از مهمترین ویژگی های هر برنامه میزبانی وب هستند. اما برای دریافت میزبانی وب عالی نیازی به فکر کردن ندارید. هاست لینوکس اقتصادی را با سی پنل انتخاب کنید و دو ویژگی میزبانی وب سطح بالا را با کمترین  قیمت دریافت کنید.

خروج از نسخه موبایل