وزن و ضخامت هر رول ایزوگام چقدر است؟

مشخصات رول ایزوگام کدام است؟

مشخصات رول ایزوگام کدام است؟ چگونه می توان ایزوگام مرغوب را از نامرغوب تشخیص داد؟ ضخامت، ابعاد و متراژ هر رول ایزوگام چقدر است؟ دانستن اطلاعاتی در خصوص مشخصات یک رول ایزوگام دلیجان به شما کمک می کند که در هنگام خرید با اطمینان بیشتری اقدام نمایید. ویژگی های استاندارد هر متر مربع عایق رطوبتی تولید شده می تواند در مقاومت و استحکام ساختمان به صورت مطلوب موثر باشد. در این مطلب شما را مشخصات فنی یک ایزوگام خوب و قیمت هر رول ایزوگام دلیجان بیشتر آشنا می کنیم.

عرض ایزوگام دلیجان

ضرورت این که مشخصات فنی ایزوگام کدام است حتی در حین نصب ایزوگام به کمک شما می آید. مرغوب دلیجان و دانستن مشخصات رول ایزوگام عالی می تواند به خرید موفق و اطمینان بخش بیانجامد. عرض هر رول ایزوگام استاندارد یک متر است. یک رول ایزوگام استاندارد دارای حداقل ضخامت و وزن استاندارد است. طول و عرض ایزوگام (یک متر عرض و 10 متر طول) از جمله مواردی است که باید در هنگام خرید انواع عایق رطوبتی به آن توجه کنید. مشخصات فنی و ویژگی های هر رول ایزوگام مهم هستند.

عرض استاندارد ایزوگام و به طور کلی مشخصات رول ایزوگام استاندارد می تواند از فشار اضافی بر روی سازه جلوگیری کند.

مشخصات رول ایزوگام دلیجان

به صورت کلی مشخصات یک رول ایزوگام دلیجان را در این موارد می توان خلاصه کرد:

  1. هر رول ایزوگام یک متر عرض و حداقل 40 کیلوگرم وزن و طول 10 متر دارد.
  2. و مرغوب دلیجان با قیر پلیمری خالص تولید می شود.
  3. ایزوگام دلیجان دارای مجوزهای داخلی و استانداردهای CE اروپا است.
  4. پلیمرهای افزودنی در ایزوگام دلیجان کاملاً بهترین کیفیت را دارند.
  5. تیشو و پلی استر مصرفی در تولید ایزوگام دلیجان از بهترین تولیدات وارداتی و یا ساخت داخل مصرف می شود.
  6. ضخامت ایزوگام به طور معمول بین 3 تا 4 میلیمتر است. (ایزوگام سوپر صادراتی خلیج فارس با ضخامت 5 میلیمتر تولید می شود)
  7. هر رول ایزوگام دارای بسته بندی زیبا و لیبل است که بر روی آن کلیه مشخصات رول ایزوگام و تاریخ تولید و انقضاء هم ثبت شده است.

شما می توانید از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش اطلاعات مورد نیاز خود را در خصوص مشخصات رول ایزوگام خلیج فارس دریافت کنید.

ابعاد رول ایزوگام دلیجان

مشخصات رول ایزوگام دلیجان یکی از مواردی است که هر خریداری به آن توجه می کند. البته تشخیص این که کدام ایزوگام مرغوب است و یا کدام ایزوگام نامرغوب، برای خریدار خانگی سخت است. ابعاد ایزوگام دلیجان و نحوه محاسبه متراژ معمولاً در تمام کارخانجات تولیدی انواع عایق رطوبتی یکسان است. فقط در هنگام خرید ایزوگام بهتر است با مشاوره کارشناسی اقدام به تهیه عایق ضد نم و رطوبت نمایید. ابعاد ایزوگام یعنی 10 متر طول، 1 متر عرض برای نصب عایق رطوبتی اهمیت داشته چرا که در محاسبه متراژ برای اجرای ایزوگام، موارد استاندارد در نظر گرفته می شود.

در منوی در سایت می توانید اطلاعات مورد نیاز مانند ابعاد و متراژ هر نوع ایزوگام و مشخصات رول ایزوگام را از کارشناس فروش دریافت کنید.

ایزوگام بردین دلیجان با مشخصات استاندارد

عرض استاندارد ایزوگام

بهترین ایزوگام مرغوب از لایه هایی تشکیل شده است که به صورت مختصر به آن اشاره می شود، الیاف پشم شیشه، تیشو نخدار، آلومینیوم و قیر 60/70 چرا که قیر پلیمری پلاستیکی یا BPP از چسبندگی بالاتری برخودار می باشد. در نهایت متراژ و عرض استاندارد ایزوگام ( 1 متر ) و طول هر متر مربع رول ایزوگام است که مشخصات رول ایزوگام را تشکیل می دهد. شرکت ایزوگام خلیج فارس را می توان نمونه ای بسیار عالی در زمینه تولید انواع عایق رطوبتی دانست، چرا که بهترین مارک ایزوگام گرمسیری و معتدل و ایزوگام سردسیری و را با طول و عرض استاندارد را تولید می کند.

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

طول، عرض، متراژ و ضخامت استاندارد هر رول ایزوگام به همراه مصرف بهترین مواد اولیه در هنگام تولید، به محصول درجه یک و استاندارد و قابل عرضه در بازارهای داخلی و خارجی می انجامد.

هر رول ایزوگام چند متر است؟

در شرکت تولیدی ایزوگام خلیج فارس کیفیت و مشخصات رول ایزوگام تصادفی نیست و نشان از وجود تفکر اصولی و بر اساس تشخیص نیاز های واقعی خریدار و مشتری دارد. ایزوگام خلیج فارس را می توانید در هر زمان و هر موقعیتی برای آزمایشات متعدد کنترل کیفیت انتخاب و در بوته آزمایش قرار دهید. مواد اولیه به کار رفته در تولیدات این کارخانه تماماً از برند های قابل اعتنا و اطمینان تهیه می باشد. از مشخصات رول ایزوگام استاندارد 10 متر طول و 1 متر عرض است.

در خلیج فارس مواد اولیه قبل از استفاده در خط تولید از سوی واحد کنترل کیفیت مورد آزمایش و تست های استاندارد قرار می گیرد. هر رول ایزوگام به دقت بررسی و طول و عرض آن کنترل می شود.

وزن هر رول ایزوگام اصل دلیجان

از عوامل مهم در مشخصات رول ایزوگام دلیجان و البته قیمت هر رول ایزوگام، می توان به وزن رول های عایق های رطوبتی اشاره کرد. در شرکت تولیدی ایزوگام خلیج فارس دلیجان وزن یک رول دقیق است و البته تا 200 گرم کمتر و بیشتر هم امکان دارد. وزن یک رول ایزوگام نباید کمتر از 37 کیلوگرم باشد. ایزوگام سوپر صادراتی خلیج فارس با وزن 50 گیلوگرم، با وزن 42 کیلوگرم و ایزوگام حلزون دلیجان با وزن 41 کیلوگرم و ایزوگام طرح دار با وزن 42 – 40 کیلوگرم در شرکت ایزوگام خلیج فارس تولید می شود.

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

محصولات خلیج فارس دارای ضمانت کارخانه، قیمت مناسب نسبت به کیفیت هستند و مشخصات رول ایزوگام استاندارد در بازار را تماماً دارا هستند.

کارخانجات تولید ایزوگام دلیجان بیش از چندین سال است که مشغول به فعالیت هستند. محصولات آن ها با قیر پالایشگاهی پلیمری و با درجه خلوص ۶۰/۷۰ تولید میشود. در ویدئوی زیر به موارد مهمی اشاره شده است.

قیمت یک رول ایزوگام بدون نصب

در هنگام تولید هر رول ایزوگام در کارخانه ایزوگام دلیجان، پس از انجام مراحل تولید و آزمایش ها و تایید مشخصات رول ایزوگام به نهایی کردن قیمت ایزوگام توجه می شود. ضحامت و متراژ و کیفیت هر متر مربع ایزوگام، نوع مواد اولیه، نوع قیر و کلیه نوسانات قیمت مواد اولیه در قیمت انواع ایزوگام موثر است. خلیج فارس بر مبنای تولید و فروش عمده محصولات است. قیمت یک رول ایزوگام بدون نصب را به صورت مستقیم از کارخانه و ارتباط با کارشناس دریافت کنید.

قیمت ایزوگام به روز تعیین شده و به خریدار اعلام می شود. قیمت هر رول ایزوگام خلیج فارس دلیجان به دو عامل کیفیت و قیمت قیر و وزن و ضخامت هر رول ایزوگام بستگی دارد.

محاسبه متراژ هر رول ایزوگام

ایزوگام با کیفیت تا 20 سال می تواند شما را از دوباره کاری و تغییرات محافظت نماید و برترین برندها حتی با ضمانت نامه و بیمه نام های معتبر عرضه و به فروش رسانده می شوند . متراژ و وزن و ضخامت هر رول ایزوگام اهمیت فوق العاده دارد. برای تولید ایزوگام با مشخصات رول ایزوگام بر اساس استاندارد اعلام شده از سوی سازمان ملی استاندارد مراحل انجام آزمایشات مختلفی در انجام می شود. هر رول ایزوگام مرغوب بر طبق استاندارد، 10 متر است.

با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد، تضمین کننده آسایش و اطمینان شما در هر منطقه آب و هوایی خواهد بود.

فروش رول ایزوگام با کیفیت

کیفیت ایزوگام پس از نصب عایق رطوبتی در همان سال اول مشخص می شود. هر رول ایزوگام درجه یک طبیعی است که با مواد اولیه با کیفیت و مرغوب تولید شده است. اما هنوز هم برخی بر این با.ر هستند که قیمت ایزوگام را در اولیت قرار داده و محصول قیمت پایین را خریداری می کنند. در نتیجه یک سال پس از نصب با تعویض و یا تعمیر مواجه می شوند. با کیفیت تضمین شده و البته با قیمت مناسب، تنها راهی است که می توانید برای جلوگیری از خسارات بعدی انجام دهید. با شرکت خلیج فارس فروش بی واسطه ایزوگام با خدمات پس از فروش را تجربه کنید.

ضخامت و وزن ایزوگام استاندارد

و ایزوگام استاندارد دارای مشخصات و المان هایی هستند که در درجه اول نشان از مشتری مداری شرکت تولید کننده است. در درجه بعدی انتخاب ایزوگام خوب توسط خریدار؛ نشان دهنده اهمیت عایق های رطوبتی و میزان مصرف بالای آن ها در سطح کشور است. وزن ایزوگام بستگی به نوع ایزوگام و نوع استاندارد ایزوگام دارد و در حالت معمول و طبق استانداردهای موجود وزن یک رول ایزوگام باید بین 37 تا 42 کیلوگرم باشد. وزن و ضخامت و طول و عرض ایزوگام و مقاومت کششی و استحکام ایزوگام هم بر طبق استاندارد محاسبه می شود.

ایزوگام استاندارد خلیج فارس با ضخامت های 3.5 و 4 و 5 میلیمتر و با بهترین مواد اولیه و قیر 60/70 پالایشگاهی تولید می شود.

ابعاد و نحوه تست ایزوگام

نحوه تست انواع ایزوگام استاندارد در آزمایشگاه کارخانه ایزوگام دلیجان با دستگاه های پیشرفته و تحت نظارت کارشناس آزمایشگاه است. مقاومت کششی و میزان جذب آب و رطوبت و مقاومت در برابر اشعه افتای و مقاومت در سرما و گرما از موارد مهمی است که مورد آزمایش و تست قرار می گیرد. ابعاد ایزوگام طبق استاندارد باید 10 متر طول و 1 متر عرض باشد. ایزوگام استاندارد علاوه بر همه موارد بالا در شرکت های معتبر و با نشان های استاندارد اصل مانند خلیج فارس تولید می شوند.

توصیه می کنیم موجود در وب سایت را که جزئیات مربوط به انواع ایزوگام را تشریح می کند گوش کنید.

مشخصات ایزوگام خوب کدام است؟

از جمله موارد مهمی که هر شرکت و یا تولیدکننده ای در صنعت تولید عایق های رطوبتی به آن توجه می کند داشتن استانداردهای روز ملی و بین المللی است، چرا که هم مصرف ایزوگام در داخل کشور و هم صادرات ایزوگام های استاندارد امری مهم و ضروری است. استاندارد ایزوگام در دو دسته رایج تقسیم می شود:
1. ایزوگام استاندارد پلیمری که برای مناطق گرمسیری تولید می شود و به ایزوگام نوع H شناخته می شود.
2. ایزوگام استاندارد پلیمری که برای مناطق سردسیری تولید می شود و به ایزوگام نوع C شناخته می شود.
ایزوگام های SBS و نوع C و نوع H که این ایزوگام ها از لحاظ کیفیتی در بالاترین رده کیفیت قرار دارند.

کاربرد و نحوه استفاده از ایزوگام استاندارد را از کارشناس فروش ما بپرسید. ایزوگام خلیج فارس با ضخامت 5 میلیمتر و با وزن 50 کیلوگرم برای مناطق سردسیری مناسب تر است.

بهترین مارک ایزوگام پلیمری با 200 ماه ضمانت

بهترین مارک ایزوگام پلیمری

در مباحث استاندارد؛ مورد ویژه دیگری که لازم است در ایزوگام استاندارد به آن دقت شود، در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی هر منطقه برای ایزوگام است که این بدین معنی است که ایزوگام ها برای مناطق مختلف باید با فرمول ویژه همان مناطق تولید شود، ایزوگام های پلیمری در حال حاضر به صورت : و ایزوگام نوع C تولید می شوند که بر روی برچسب و لیبل رول های ایزوگام موارد فوق به همراه دیگر مشخصات عایق رطوبتی دلیجان درج شده است. ایزوگام سوپر صادراتی خلیج فارس؛ نمونه ای از بهترین مارک ایزوگام استاندارد پلیمری است.

جهت مشاوره و خرید  عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

ایزوگام استاندارد خلیج فارس یکی از بهترین مارک های عایق رطوبتی در بازار است که به نماد کیفیت شناخته می شود.

خرید بهترین ایزوگام مستقیم از کارخانه

بهتر است هنگام و البته ایزوگام استاندارد و یا حتی قبل از آن در مرحله مقدماتی این سوالات را بپرسید و درباره پاسخ آن ها تحقیق کنید: ایزوگام خوب باکیفیت از چه مواد اولیه ای ساخته می‌شود؟ ایزوگام باکیفیت پلیمری چقدر عمر می‌کند؟ ایزوگام مرغوب و استاندارد چه ضخامتی دارد؟ ایزوگام دلیجان باکیفیت پلیمری چه وزنی دارد؟ طول و عرض رول ایزوگام های استاندارد چقدر است؟ با خرید مستقیم از کارخانه خلیج فارس و مشاوره کارشناسی به سوالات شما پاسخ داده می شود.

 با ارتباط تلفنی با واحد فروش شرکت ایزوگام خلیج فارس به آسانی اطلاعات و جزئیات مربوط به ایزوگام استاندارد را دریافت کنید.

طول عمر ایزوگام خوب چقدر است؟

همانطور که میدانید عایق ایزوگام دارای دسته های گوناگونی است که هر کدام از آنها با توجه به شرایط آب و هوایی دارای طول عمر معینی می باشد. اگر نمی دانید کدام محصول را انتخاب کنید و یا کدام محصول برای شما و منطقه شما مناسب است، می‌توانید با کارشناسان شرکت خلیج فارس تماس بگیرید. ما برای انتخاب محصول مناسب در کنار شما هستیم. ایزوگام مناسب برای پشت بام، سقف، شیروانی و استخر با بهترین قیمت و فروش مستقیم از کارخانه به شما معرفی می شود.

شرکت ایزوگام خلیج فارس انواع عایق ایزوگام را مطابق با پارامترهای سازمان ملی استاندارد تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می نماید.

ایزوگام پلیمری دولایه با کیفیت ویژه

از انواع تقسیم بندی ها در تولیدات بر اساس لایه های ایزوگام می توانیم به انواع ایزوگام تک لایه، دو لایه، سه لایه و صادراتی اشاره ای مختصر داشته باشیم. ایزوگام دولایه که اساس آن مصرف در مکان های خاص می باشد برای استفاده در فضای باز و تحت تنش های جوی و حرارتی تولید می گردد.
به عنوان مثال می توانیم ایزوگام دو لایه را که از قیر پلیمری هم در تولید خود بهره برده است در پشت بام و یا دیوار های جانبی ساختمان ها ذکر کنیم که بطور مداوم و مستمر در معرض نور مستقیم خورشید و تغییرات مداوم دما در این مکان ها وجود دارد.

ایزوگام دولایه که علاوه بر قیر پلیمری از وجود لایه های پلی استر و تیشو در تولید خود بهره برده است را می توان بعنوان پر کاربرد ترین و محبوب ترین نوع ایزوگام نام برد که بیشتر خریداران برای خرید این نوع مراجعه می نمایند.

قیمت ایزوگام استاندارد دلیجان

از جمله عوامل مهم در انتخاب و خرید ایزوگام و تعیین کیفیت هر نوع عایق رطوبتی مواد اولیه تشکیل دهنده ایزوگام است که هم بر روی قیمت و هم بر روی کیفیت ایزوگام نقش بسزایی دارد. ایزوگام های استاندارد که در کارخانه های بسیار معتبر دلیجان تولید می شوند از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در تولید انواع عایق ایزوگام خوب و استاندارد استفاده می کنند. قیر پالایشگاهی درجه یک که در پالایشگاه های معتبر کشور تولید و عرضه می شود از مهمترین مواد اولیه و تاثیرگذار در است.

جهت مشاوره و خرید  عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع ایزوگام استاندارد خلیج فارس به روز و بر مبنای فروش عمده تهیه می شود. قیمت انواع را از واحد فروش دریافت کنید.

بهترین مارک ایزوگام دلیجان

  1. دلیجان همان ایزوگام پلیمری است و باید در هنگام خرید ایزوگام مرغوب به این نکات توجه کنید:
  2. عایق ایزوگام نشان استاندارد ملی ایران را باید داشته باشد.
  3. عایق رطوبتی باید از دو لایه تیشو و پلی استر تشکیل شده باشد که مشخصات آن بر روی لیبل آن ذکر شده است.
  4. عایق ایزوگام متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه خود انتخاب نمایید که روی عایق ذکر شده است.
  5. رول ایزوگام باید کاملاً سالم باشد مخصوصاً به قسمت پاشنه عایق توجه کنید که شکسته نشده باشد.
  6. به وزن عایق ایزوگام توجه کنید که کمتر از 37 کیلوگرم نباشد.
  7. برای عایق سرویس های بهداشتی ایزوگام دو لایه پودری را که عایق درجه یک است انتخاب نمایید.
  8. به تاریخ تولید ایزوگام توجه کنید که بیش از 6 ماه از تاریخ تولید آن نگذشته باشد.
  9. عایق های رطوبتی تک لایه برای دیوار مناسب است، برای پشت بام از آن استفاده نکنید.

با توجه به نکاتی که در بالا اشاره شد می توانید یقین داشته باشید که ایزوگام مرغوب پلیمری که انتخاب می کنید با نصب صحیح برای بیش از 20 سال کار خواهد کرد.

خروج از نسخه موبایل