عمومی

آنالیز تلویزیون شیائومی 55 اینچ 4K

تلویزیون جدید شیائومی یکی از جذاب ترین و به صرفه ترین تلویزیون های آن حال حاضر است که به طور ویژه برای همه کسانی که عاشق محتوای دیداری و شنیداری هستند، چه از سریال مورد علاقه یا بازی های مورد علاقه شما طراحی و بهینه شده است و با ما همراه باشید تا بدانیم چرا این عنوان را بر دوش می کشد.

اولین عرضه تلویزیونی شیائومی که در سطح جهانی به بازار عرضه می شود سرس 4S می باشد. در حال حاضر دارای چهار اندازه 32، 43، 55 و 65 اینچ می باشد. این ها مدل هایی است که قبلاً برای بازارهای چین و هند موجود بود که مباحث زیادی برای آنها وجود دارد، اما با تغییراتی داشته که در این مقاله توضیح خواهیم داد. این دو مدل در 6 نوامبر 2019 همراه با مدل 32 اینچی سری 4A عرضه شده است. در ابتدا فقط مدل 43 و 55 وجود داشتند که بعدا دو مدل دیگر اضافه شد.

این  مدل ها به غیر از اندازه مورب صفحه نمایششان تفاوت بسیار کمی دارند. وضوح تصویر در همه موارد، 3940 در 2160 پیکسل است، یعنی دارای کیفیت 4K UHD می باشد. این تلویزیون ها با فناوری های HDR10 سازگار هستند، اما با HDR10 + سازگار نیستند.

تفاوت این دو فناوری در مدیریت فراداده نهفته است. این داده ها واحد اطلاعاتی است که سایر داده ها را توصیف می کنند. اگر خیلی ساده و روان بگویم، تفاوت نسخه plus با نسخه قبلی در مدیریت فراداده، ایستا بودن در نسخه قدیمی و مدیریت به روشی پویا در بروزرسانی است.

زاویه دید نیز برای هر دو مشترک است و تا 178 درجه چرخشی می رسد، با سرعت تازه سازی 60 هرتزی قطعا یک نمایشگر IPS فوق العاده خواهید داشت. تلویزیون شیائومی سری 4S دارای عملکردی Motion Smooth است که از تنظیماتی که تصاویر را صاف برخوردار است و برای تماشای ویدیو و اجرای بازی بهینه شده است.

سخت افزار و اتصالات

تلویزیون دارای پردازند Mediatek 6886، کارت گرافیک Mali 470 و 2  گیگابایت رم و 8 گیگابایت ROM حافظه است. قسمت اتصال نیز بسیارخوب است و به خوبی پاسخگوی نیاز های به روز شما می باشد که شامل 3 پورت USB 2.0  3 HDMI، یک پورت اترنت، اتصال هدفون جک 3.5 میلی متری، ورودی AV برای رسیور و فیبر نوری می باشد، همچنین از بلوتوث 4.2 و دو باند WiFi بهره می برد.

تلویزیون دارای تأیید رسمی نتفلیکس و پریم ویدیو به علاوه سازگاری با دستیار گوگل می باشد و به لطف Android TV ما می توانیم از خدمات گوگل پلی و بسیاری از برنامه ها و بازی های هوشمند اندرویدی بهره مند شویم. در این زمینه برای دریافت اطلات بیشتر و ادامه مطالب وارد سایت می مالز شوید و پاسخ تمام سوالات خود را بیابید.

تفاوت بین سایز های تلویزیون در اندازه صفحه، روشنایی، صدا و مصرف برق است وگرنه از نظر کیفیت سخت افزاری تفاوتی ندارند. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، میزان روشنایی حداکثر 330 نیت می باشد که در حد معمولی است، بنابراین در تاریکی نمیشه بهش اعتنا کرد چون که به هر حال یک تلویزیون ارزان هست. بلندگوها یک جفت با بازتاب باس و فناوری Dolby Audio هستند و 10 واتی می باشند و وزن تلویزیون شیائومی 55 اینچ در حدود 13 کیلو گرم می باشد.

کنترل با کیفیت ریموتی تلویزیون شیائومی 55 اینچ

یکی ازویژگی های بسیار خوبی که تلویزیون جدید شیائومی ایجاد کرده است، کنترلر ریموتی با کیفیت بالا است. این کنترل هوشمند جدید که برای استفاده در همه شرایط طراحی شده است، به شما امکان می دهد از صفحه خود به صورت صوتی استفاده کنید ، زیرا دارای یک کنترل از راه دور بلوتوث فعال شده با صدا است که به شما امکان می دهد به راحتی و خیلی زود تغییرات مورد نظر را اجرا کنید که شامل پیمایش، گشت و گذار در اینترنت یا تماشای تلویزیون بدون هر مشکلی می باشد.

با تشکر از این کنترل، شما می توانید از همه خدمات ارائه شده توسط یک تلویزیون قابل توجه در حال حاضر حتی به روش آسان تر استفاده کنید و این یکی از نقاط قوت تلویزیون شیائومی است، از سویی دیگر نقطه ضعف آن نبودن دکمه های عملگرا بر روی پنل تلویزیون است و جز خاموش و روشن کردن کاری نمی توانید از پیش ببرید، بنابراین وجود کنترل ریموتی در هنگام استفاده از ضروریات است.

یک اندازه بزرگ با وضوح عالی

تلویزیون جدید شیائومی Mi TV 4S V55R 55 یکی از بزرگترین و جالب ترین تلویزیون های برند چینی است. این رزولوشن متناسب با خانه شما است، به لطف اندازه 55 اینچی، یکی از جالب ترین پنل ها می باشد که از تماشای فیلم و بازی مورد علاقه خود لذت ببرید.

همچنین تلویزیون جدید شیائومی از وضوح 4K UltraHD برخوردار است که وضوح فوق العاده ای را ایجاد می کند و شما می توانید فیلم های مورد علاقه خود را به روشی متناسب با خود مشاهده کنید. با استفاده از این تلویزیون می توانید بهترین بازی های ویدیویی و سریال ها و فیلم ها را مثل اینکه در سینما هستید بازی کنید.

دکمه بازگشت به بالا