عمومی

آیا دستگاه لیزر خانگی خوب است؟

بررسی دستگاه لیزر خانگی

آن چه در  این مقاله بررسی خواهیم کرد:

  • آیا بند انداز برقی خوب است؟ مزایا و معایب استفاده از آن
  • آیا دستگاه لیزر خانگی خوب است؟ مزایا و معایب این روش
  • نقد و بررسی چند دستگاه لیزر خانگی و بند انداز برقی

برای زدودن موهای زائد بدن روش های مختلفی وجود دارد. اما غالبا روش های سنتی به مرور لطافت پوست را از بین میبرند. امروزه برای رفع موهای زائد در خانه دو روش رایج تر است: دستگاه لیزر خانگی و بند انداز برقی. می خواهیم مزایای هردو روش را بررسی کنیم وببینیم آیا دستگاه لیزر خانگی خوب است؟ یا خیر

ویژگی های دستگاه بند انداز خوب

مهم ترین ویژگی یک بند انداز برقی خوب، موتور قوی و پرقدرت آن است. علاوه بر این یک دستگاه بند انداز برقی تا حد امکان بدون صدا کار میکند. میزان پاره کردن نخ در یک دستگاه خوب بسیار کم است. نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید سبک و خوش دست بودن دستگاه است تا هنگام استفاده دستتان خسته نشود. قبل از خرید دستگاه بند انداز برقی دقت کنید جنس موچین های آن استیل ضد زنگ باشد. انواعی از این دستگاه ها وجود دارند که روی آنها چراغی تعبیه شده است. این چراغ باعث میشود همه ی موها را ببینید و کار اصلاح را با دقت بیشتری انجام دهید. این دستگاه ها غالبا غیر قابل شست شو بوده و نمیتوان از آن ها برای زمان طولانی مثلا یک ساعت استفاده کرد.

دستگاه لیزر خانگی

برخی قسمت های بدن، مثل ساق پا، زیربغل ها و بیکینی در اکثر افراد محل موی زائد است. خانم ها معمولا زمان و هزینه های زیادی را جهت رفع موهای زائد بدن خود صرف میکنند. کمپانی های آرایشی و بهداشتی، دائما محصولات و دستگاه های جدیدی را جهت زدودن و رفع موهای زائد ارائه میدهند. یکی از این محصولات، دستگاه لیزر خانگی است. بعد از لیزر کردن و اتمام جلسات آن، شما میتوانید برای یک مدت طولانی (چند ماه تا یک سال) از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

طبق آمار منتشر شده لیزر کردن موهای زائد جزو متداول ترین کارهای زیبایی است و رتبه ی سوم را دارد. لیزر موی زائد در مطب و توسط افراد متخصص هزینه ی نسبتا زیادی دارد. لیزر موهای زائد در خانه حدودا پس از دو بار نتیجه میدهد. البته برخی نواحی خاص ممکن است دیرتر به لیزر پاسخ دهند. پس از اتمام جلسات گاهی نیاز است یک یا دو بار در سال جلسات یادآوری تکرار شوند.

قبل از اینکه نتیجه بگیرید آیا دستگاه لیزر خانگی خوب است؟  ارزش خریدن دارد باید عملکرد این دستگاه را مورد بررسی قرار دهیم.

از دستگاه لیزر، برای سرکوب کردن فولیکول مو استفاده میشود. موهای زائد در حال رشد، گرمای حاصل از لیزر را جذب کرده بنابراین دیگر نمیتوانند رشد کنند. از آنجایی که هنگام لیزر کردن، چرخه ی رشد هر مو متفاوت است، بایستی لیزر درمانی چندین جلسه ( معمولا بین شش الی هشت جلسه) تکرار شود تا تمام موها از بین برود. البته پس از لیزر کردن گاهی عواملی مانند تغییرات هورمونی ممکن است باعث رشد مجدد موها شود. در این روش، فولیکول مو زمانی گرمای لیزر را جذب میکند که رنگ پوست و مو متفاوت باشد. یعنی لیزر موی زائد در افراد با پوست روشن تر و موهای تیره و ضخیم بهتر جواب میدهد

سوالات متداول

  • آیا دستگاه لیزرخانگی خوب است؟ آیا به اندازه ی دستگاه های کلینیکی کارآیی دارد؟

دستگاه لیزر خانگی قدرت کمتری در مقایسه با دستگاه های لیزر کلینیکی دارند. بنابراین، باید از این دستگاه دفعات بیشتری استفاده کنید تا متوجه اثربخشی آن شوید. برای نتیجه گیری بهتر است هر دو هفته از آن استفاده کنید. با توجه به قدرت کم و ضعیف بودن این دستگاه ها، گزینه های کم خطر تر و امنی هستند. قبل از استفاده از این دستگاه ها به تمام توصیه های ذکر شده در دفترچه ی راهنما دقت کنید.

  • آیا میشود تمام قسمت های بدن را لیزر کرد؟

خیر. با توجه به این که برخی نقاط بدن غیر قابل دسترسی هستند، بنابراین بهتر است از این دستگاه برای صورت، دست و پا استفاده شود. هرگز خودتان اقدام به لیزر کردن ابرو، گوش، نوک پستان و آلت تناسلی نکنید.

  • آیا این دستگاه ها سنگین هستند؟

خیر این دستگاه ها سبک تر از انواع کلینیکی هستند . به راحتی میتوانید آن را جابجا کنید. با توجه به نکات گفته شده هرگز نمیتوان بطور قطع به سوال آیا دستگاه لیزر خانگی خوب است؟ پاسخ داد. شما باید قبل از اقدام به خرید آن به رنگ پوست و موی خود دقت کنید و سپس اقدام به خرید آن نمائید.

معرفی چند محصول پر کاربرد

اگر مطالب فوق را به دقت مطالعه کردید و برای سوال آیا دستگاه لیزر خانگی خوب است؟  به یک پاسخ قطعی رسیدید، مدل های پیشنهادی موجود در فروشگاه معتبر شیک فام را که برایتان نقد و بررسی کرده ایم را ملاحظه نمائید.

  • لیزر بدن و ماشین اصلاح بدن فیلیپس مدل Lumea TT3003
ماشین اصلاح بدن فیلیپس
لیزر بدن و ماشین اصلاح بدن فیلیپس مدل Lumea TT3003

لیزر خانگی فیلیپس، ایمنی بالایی دارد و در صورت مناسب بودن رنگ پوستتان بوق میزند. بخاطر داشتن قفل ایمنی، تابش پرتوهای تصادفی به حداقل رسیده است. این دستگاه لیزر، باتری لیتیومی دارد و پس از شارژ کامل تا حدود 370 شات میتوان از آن استفاده کرد. برای زیربغل، سینه، پا و شکم آقایان مناسب است.

  • لیزر موهای زائد دس مدل GP588
لیزر موهای زائد دس
لیزر موهای زائد دس مدل GP588

این دستگاه سبک بوده با برق شهری کار میکند این دستگاه لیزر خانگی یک سری با قابلیت تنظیم سرعت دارد ولی غیر قابل شست شو است. در بسته بندی آن، آداپتور و عینک محافظ وجود دارد.

  • بند انداز برقی پرینسلی مدل 519AT
بند انداز برقی پرینسلی
بند انداز برقی پرینسلی مدل 519AT

این دستگاه یک سری دارد که از آن میتوان هم برای صورت و هم برای دست و پا استفاده کرد. این دستگاه موها را از ریشه قطع میکند و مدت زمان رویش دوباره ی آن را به تعویق می اندازد. این مدل خوش دست و سبک بوده و با برق شهری کار میکند.

  • بند انداز برقی روزیا HP2999

این دستگاه سبک بوده و با برق شهری کار میکند. موچین های آن از جنس استیل ضد زنگ میباشند. این بند انداز برای صورت و گردن و دست و پا مناسب است. این دستگاه غیر قابل شست شو بوده و در بسته بندی آن پودر مخصوص وجود دارد.

  • بند انداز برقی دوتیک مدل 1991 زنانه

این دستگاه هم سبک است و برای صورت و موهای انگشتان مناسب تر است. موچین های آن از جنس استیل ضد زنگ هستند و با برق خانگی کار میکند. در بسته بندی آن آداپتور و نخ وجود دارد.

شما میتوانید از طریق لینک های موجود در متن، تمام این محصولات را با مناسب ترین قیمت، از فروشگاه شیک فام تهیه کنید و از خرید خود لذت ببرید.

پیشاپیش از اعتماد شما سپاسگزاریم.

دکمه بازگشت به بالا