اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانیان

آیا مصرف داروهایی مانند کپسایسین می‌تواند به کاهش اشتها کمک کند؟

نکات موثر در رابطه با مصرف قرص لاغری چربی سوز

دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز: در رابطه با قرص لاغری چربی سوز باید بیان کرد که اگر نتوانسته‌اید از طریق رژیم غذایی و ورزش وزن کم کنید و یکی از موارد زیر را دارید، پزشک ممکن است یک داروی کاهش وزن برای شما در نظر بگیرد:

نکات موثر در رابطه با مصرف قرص لاغری چربی سوز

شاخص توده بدنی شما بیشتر از 30 است.

BMI شما بالاتر از 27 بوده و یک بیماری زمینه ای جدی مرتبط با اضافه وزن مانند دیابت یا فشار خون بالا دارید. قبل از انتخاب دارویی برای شما، پزشک سابقه و چالش های سلامتی شما را در نظر می گیرد. سپس پزشک در مورد مزایا و معایب داروهای کاهش وزن با نسخه با شما صحبت خواهد کرد.

توجه به این نکته مهم است که داروهای کاهش وزن برای همه مناسب نیستند. برای مثال، اگر قصد بارداری دارید، باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید، نباید از داروهای کاهش وزن با نسخه استفاده کنید.

عملکرد داروهای کاهش وزن

دمنوش شاهتره دکتر بیز: در رابطه با قرص لاغری چربی سوز باید بدانید که داروهای کاهش وزن تجویزی تایید شده برای استفاده طولانی مدت (بیش از 12 هفته) در مقایسه با دارونما، کاهش وزن قابل توجهی را ایجاد می کنند. ترکیبی از داروهای کاهش وزن و تغییرات سبک زندگی باعث کاهش وزن بیشتر نسبت به تغییرات سبک زندگی به تنهایی می شود.

عملکرد داروهای کاهش وزن

در طول یک سال، این می تواند به معنای کاهش وزن 3 تا 7 درصد از کل وزن بدن بیش از میزانی باشد که تنها با تغییر سبک زندگی به دست می آید. ممکن است مقدار کمی به نظر برسد.

اما کاهش مداوم وزن بین 5 تا 10 درصد می تواند مزایای سلامتی مهمی مانند کاهش فشار خون، قند خون و سطح تری گلیسیرید داشته باشد.

آن چه باید در مورد داروهای کاهش وزن بدانید

در رابطه با قرص لاغری چربی سوز، عوارض جانبی خفیف مانند حالت تهوع، یبوست یا اسهال شایع هستند. ممکن است با گذشت زمان کاهش پیدا کنند.

به ندرت، عوارض جانبی جدی ممکن است رخ دهد. به همین دلیل، مهم است که به طور کامل گزینه های درمانی را با پزشک خود در میان بگذارید. داروهای کاهش وزن ممکن است گران باشند و همیشه توسط بیمه پرداخت نمی شوند.

از شرکت بیمه خود در مورد آن سوال کنید. بسیاری از افراد با قطع مصرف داروهای کاهش وزن، مقداری از وزنی را که از دست داده بودند، به دست می آورند. با این حال، اتخاذ عادات سبک زندگی سالم ممکن است به محدود کردن افزایش وزن کمک کند.

در رابطه با قرص لاغری چربی سوز می دانید که مدت زمان مصرف داروی کاهش وزن، بستگی به این دارد که آیا این دارو به کاهش وزن شما کمک می کند؟

آن چه باید در مورد داروهای کاهش وزن بدانید

اگر به اندازه کافی وزن کم کرده اید تا سلامت خود را بهبود ببخشید و عوارض جانبی جدی نداشته اید، پزشک ممکن است به شما پیشنهاد کند که دارو را به طور نامحدود مصرف کنید.

اگر پس از سه تا شش ماه با دوز کامل دارو، حداقل 5 درصد از وزن بدن خود را از دست نداده اید، احتمالاً پزشک، درمان شما را تغییر خواهد داد و ممکن است شما را به داروی کاهش وزن دیگری سوق دهد.

اشتها کور کن طبیعی |شربت کور کننده اشتها

در رابطه با قرص لاغری چربی سوز چهار داروی کاهش وزن توسط سازمان غذا و دارویی برای استفاده در تایم بلند مدت تایید شده است:

بوپروپیون- نالترکسون (Contrave)

لیراگلوتاید (Saxenda)

Orlistat (Xenical)

فنترمین توپیرامات (Qsymia)

اکثر داروهای کاهش وزن تجویزی با کاهش اشتها یا افزایش احساس سیری عمل می کنند. برخی هر دو را انجام می دهند. البته اورلیستات یک استثناست زیرا با تداخل در جذب چربی عمل می کند.

بوپروپیون-نالترکسون

بوپروپیون- نالترکسون یک داروی ترکیبی است. نالترکسون برای درمان وابستگی به الکل و مواد افیونی استفاده می شود. بوپروپیون یک داروی ضد افسردگی و کمک کننده برای ترک است.

در رابطه با قرص لاغری چربی سوز باید بدانید که بوپروپیون-نالترکسون یک داروی موثر است. نالترکسون برای مقابله با مصرف الکل استفاده می شود. بوپروپیون یک قرص مناسب برای مقابله با اثرات افسردگی و ترک است. مانند همه داروهای ضد افسردگی، بوپروپیون هشداری در مورد خطر خودکشی دارد.

بوپروپیون-نالترکسون

بوپروپیون- نالترکسون می تواند فشار خون را افزایش دهد و نظارت در شروع درمان ضروری است. عوارض جانبی شایع عبارتند از حالت تهوع، سردرد و یبوست

پیشنهاد می کنیم از پست دیدن کنید.

لیراگلوتاید

لیراگلوتاید همچنین برای مدیریت دیابت استفاده می شود. بر خلاف سایر داروهای کاهش وزن، لیراگلوتاید به صورت تزریقی تجویز می شود. حالت تهوع یک عارضه رایج است. استفراغ ممکن است استفاده از آن را محدود کند.

لیراگلوتاید

اورلیستات

Orlistat همچنین به شکل کم قدرت بدون نسخه در دسترس است. اورلیستات می تواند عوارض جانبی مزاحم گوارشی مانند نفخ و مدفوع شل ایجاد کند. هنگام مصرف این دارو باید از رژیم غذایی کم چرب پیروی کنید. موارد نادری از آسیب جدی کبدی با ارلیستات گزارش شده است. با این حال، هیچ رابطه علت و معلولی ایجاد نشده است.

فنترمین- توپیرامات

در رابطه با قرص لاغری چربی سوز باید بدانید که فنترمین-توپیرامات ترکیبی از یک داروی کاهش وزن (فنترمین) و یک ضد تشنج (توپیرامات) است. فنترمین پتانسیل سوء استفاده را دارد زیرا مانند یک آمفتامین عمل می کند.

سایر عوارض جانبی احتمالی عبارتند از افزایش ضربان قلب و فشار خون، بی خوابی، یبوست و عصبی شدن. توپیرامات خطر نقایص مادرزادی را افزایش می دهد.

فنترمین به خودی خود (Adipex-P، Lomaira)  نیز برای کاهش وزن استفاده می شود. این یکی از چهار داروی مشابه کاهش وزن است که برای استفاده کوتاه مدت (کمتر از 12 هفته) تایید شده است. سایر داروهای این گروه به طور گسترده تجویز نمی شوند. برای مصرف این قرص های چربی سوز نیاز به مشورت با پزشک متخصص دارید.

فنترمین- توپیرامات

معرفی بهترین قرص لاغری چربی سوز

در رابطه با قرص لاغری چربی سوز باید بدانید که داروهای کاهش وزن پاسخ آسانی برای کاهش وزن نیستند. اما ممکن است به شما در ایجاد تغییرات لازم در شیوه زندگی برای کاهش وزن و بهبود سلامت کمک کنند.

اگر مطمئن نیستید که مکمل های کاهش وزن برای شما مناسب هستند، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی اولیه خود صحبت کنید. برای مردانی که می خواهند وزن کم کنند و چربی بسوزانند، انواع قرص های کاهش وزن را می توان انتخاب کرد. از سرکوب کننده های اشتها و چربی سوزها گرفته تا مسدود کننده های کربوهیدرات، گزینه ها نامحدود هستند.

بهترین قرص های کاهش وزن برای مردان حاوی 100٪ مواد طبیعی است که می تواند به سرعت بخشیدن به متابولیسم، سرکوب اشتها و سوزاندن چربی کمک کند.

اشتها کور کن طبیعی |شربت کور کننده اشتها

همه مکملهای کاهش وزن یکسان ساخته نمیشوند

اما همه مکمل‌های کاهش وزن یکسان ساخته نمی‌شوند و برخی از قرص‌های لاغری حتی کار نمی‌کنند. انتخاب بهترین قرص لاغری چربی سوز می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد، به خصوص زمانی که هر چربی سوز ادعا می کند که موثرترین آن است.

برای کمک به شما در یافتن بهترین قرص کاهش وزن متناسب با نیازتان، بهترین قرص های لاغری موجود در بازار بررسی شده است. هر مکمل رژیمی را بر اساس ترکیبات، بررسی ها، دوز، قیمت و سیاست بازپرداخت آن ارزیابی کردیم.

اگر به دنبال تسریع در مسیر کاهش وزن خود هستید، در اینجا بهترین قرص های کاهش وزن برای معرفی آورده شده است که باید زیر نظر پزشک متخصص مصرف کنید:

PhenQ بالاترین کیفیت و بهترین در کل

ناک اوت فوری بهترین چربی سوز ترموژنیک برای مردان

Burn Lab Pro بهترین برای مردان بالای 40 سال

Prime Shred بهترین برای عضله سازی

FinGold  بهترین سرکوب کننده اشتها برای مردان

PhenQ بالاترین کیفیت و به طور کلی بهترین

PhenQ بهترین انتخاب برای بهترین قرص کاهش وزن برای مردان است. PhenQ حاوی یک فرمول علامت تجاری به نام α-Lacys Reset®  است که گرمازایی یا توانایی بدن شما برای سوزاندن کالری را افزایش می دهد که به نوبه خود متابولیسم شما را افزایش می دهد.

سازنده می گوید که این ترکیب منحصر به فرد از مواد موثر می تواند به کاربران کمک کند تا عضلات را افزایش داده و وزن کم کنند. به علاوه، به بدن شما در سوزاندن چربی کمک می کند. جای تعجب نیست که سازنده، قرص PhenQ را “قرص کاهش وزن نهایی و یکپارچه می نامد.

PhenQ بالاترین کیفیت و به طور کلی بهترین

در رابطه با قرص لاغری چربی سوز باید بدانید که برخی از مواد موجود در PhenQ اشتهای شما را کاهش می دهند که می تواند کاهش وزن را آسان تر کند. در حالی که چربی می سوزانید، مواد دیگری برای جلوگیری از تولید سلول های چربی جدید توسط بدن شما طراحی شده اند.

سازنده می گوید، شما هم احساس محرومیت یا بدخلقی نخواهید کرد.

سازنده می گوید، شما هم احساس محرومیت یا بدخلقی نخواهید کرد. این قرص لاغری دارای “خواص تقویت کننده خلق و خو” و مواد “افزایش دهنده انرژی” است تا شما را با حالت یکنواخت دویدن حفظ کند.

PhenQ حاوی کافئین، پیپرین، نیاسین، ویتامین B و پودر Capsimax است. در حالی که همه این ها ممکن است انرژی بدن شما را افزایش دهد و باعث سوزاندن چربی شود، PhenQ همچنین دارای فیبر کاکتوس نوپال است که ممکن است به کاهش وزن حاصل از احتباس مایعات کمک کند.

یکی دیگر از اسیدهای آمینه و تقویت کننده انرژی، ال کارنیتین فومارات، تصور می شود که با خستگی که برخی از رژیم گیرندگان احساس می کنند، مبارزه می کند. شما می توانید ال کارنیتین فومارات را به طور طبیعی در آجیل، سبزیجات سبز و گوشت قرمز پیدا کنید

دکمه بازگشت به بالا