علمی و پزشکی

اسامی پذیرفته شدگان رشته های خاص فوریتهای پزشکی اعلام شد

در سال 1400 ، اسامی نفرات نهایی رشته های تحصیلی متمرکز و کسانی که بارها در رشته نیمه متمرکز آمبولانس پیش بیمارستانی پذیرفته شده بودند ، در معاینه انجمن اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی ، اسامی نامزدهای نهایی رشته های مختلف تحصیلی و همچنین رشته های تحصیلی بر اساس سوابق تحصیلی آزمون انجمن 1400 ساله ، توسط “متمرکز” انتخاب شد. بیمارستان در پرتال اطلاعاتی این سازمان قرار دارد.

افراد نهایی باید فردا 20 شهریور برای اطلاع از نحوه ثبت نام ، تاریخ ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به دانشگاه یا درگاه پذیرش دانشگاه مراجعه کنند.

اگر دانشگاه یا موسسه برنامه ثبت نام در پرتال اطلاعاتی نداشته باشد ، دانشجویان این موسسات باید برای ثبت نام در روزهای چهارشنبه 22 سپتامبر یا شنبه 23 اکتبر در پذیرش اقدام کنند.

پذیرفته شدگان دانشکده ها و دانشکده های فنی ، حرفه ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه ای باید زمان ، روش و شرایط ثبت نام را در پرتال اطلاعاتی سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی www.tvu بدانند. پیوند به ac.ir یا پورتال اطلاعات به کالج یا مدرسه ای که در آن پذیرفته شده اید. مطابق بند “ب” اطلاعیه منتشر شده ، اسامی افرادی که در لیست داوطلبان مصاحبه اعلام شده اند ، ضرب در ظرفیت رشته اورژانس نیمه متمرکز اورژانس پیش بیمارستانی ، اعلام می شود.

پذیرفته شدگان در هر رشته از این آزمون ، در صورتی که جزو پذیرفته شدگان نهایی در 1400 آزمون سراسری باشند (که بعداً اعلام می شود) ، باید یکی از دو رشته پذیرش خود را انتخاب کرده و برای آن ثبت نام کنند. زمینه عضویت در یک رشته تحصیلی ، انحراف از رشته دیگری است.

همه متقاضیان باید در روزهای تعیین شده برای ثبت نام به دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. عدم “ثبت نام” در مدت مشخص شده در “لغو” آموزش در زمینه پذیرش در نظر گرفته می شود و پذیرش این گروه از پذیرفته شدگان خاتمه می یابد.

متقاضیانی که اسامی آنها به عنوان پذیرش نهایی در دو رشته همزمان اعلام شده است (یکی برای وزارت علوم یا وزارت بهداشت یا دانشگاه فرهنگ) ثبت نام می کنند. اگر این گروه از متقاضیان در هر دو کد ثبت نام کرده و آموزش ببینند ، به عنوان متخلف شناخته می شوند و مطابق قوانین مربوطه با آنها رفتار می شود.

برای به دست آوردن اطلاعات در مورد شرایط ، آدرس و شماره تلفن موسسات آموزش عالی و موسسات آموزش عالی ، متقاضیان باید به راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته که در حال حاضر در درگاه اطلاعات این سازمان موجود است ، مراجعه کنند.

علاوه بر این ، در هریک از کدهای رشته ای مناطق انتخاب شده برای متقاضیان و در سهمیه مناسب کارنامه ای با اطلاعات لازم ، رتبه متقاضی و آخرین عنوان مورد قبول نصب خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا