عمومیکسب و کار ایرانیان

انواع پمپ برتولینی

برتولینی یکی از شرکت های معروف ایتالیایی است که در صنعت پمپ کار می کند. این شرکت در اصل در سال 1918 با هدف کاهش مشکلات کشاورزی و بهبود محصولات کشاورزی تاسیس شد و در طول سال ها دامنه فعالیت آن برای طراحی و ساخت انواع و مدل های پمپ ها گسترش یافته است. یکی از معروف ترین محصولات برتولینی پمپ کارواش است که بیشتر در کارواش ها و کارواش های صنعتی کاربرد دارد.

انواع پمپ کارواش برتولینی

کارواش مستقیم برتولینی کوپل

دستگاه خود تمیز شونده برتولینی متصل به شاسی (عرضی)

لینک مستقیم

در این مدل الکتروموتور مستقیماً به پمپ برتولینی متصل است و عموماً برای اتصال به دستگاه رابط نیازی به شاسی خاصی ندارد.

همراه با شاسی

در این مدل معمولاً الکتروموتور با استفاده از یک وسیله رابط مانند کوپلینگ به پمپ برتولینی متصل می شود و هر دو دستگاه روی یک شاسی قرار می گیرند. اکثر پمپ های کارواش مورد استفاده در کارواش ها از این نوع هستند.

این پمپ ها از نظر برند به کدهای CA، RA، TM و VM طبقه بندی می شوند، اما هر ساله مدل ها و کدهای جدیدی به بازار عرضه می شود.

پمپ کارواش تحت فشار برند برتولینی

پمپ کارواش 100 بار برتولینی

پمپ کارواش برتولینی 110 بار

پمپ کارواش برتولینی 150 بار

پمپ کارواش برتولینی 200 بار

پمپ کارواش برتولینی 210 بار

پمپ کارواش برتولینی 400 بار

پمپ های کارواش برتولینی نیاز و قیمت بیشتری نسبت به موارد ذکر شده در بالا دارند. پمپ های کارواش برتولینی در مدل های مختلف و دبی 50 بار تا 1000 بار تولید می شوند.

قیمت پمپ کارواش برتولینی

برتولینی یکی از برندهای معروف و باسابقه ایتالیایی است. به لطف تجربه، رشد و توسعه بسیار زیاد برتولینی، کیفیت محصولات این شرکت از جمله پمپ های کارواش برتولینی با گذشت زمان بهبود یافته و امروزه یکی از بهترین پمپ های خارجی دنیا به شمار می روند. معمولا پمپ های کارواش برتولینی به دلیل نام تجاری و کیفیت ساخت بالا، قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه چینی دارند.

با توجه به اینکه پمپ های پیستونی کارواش در کارواش های شهری و صنعتی دارای عمر طولانی و احتمال خرابی بالایی هستند، بسیاری از افراد به دنبال قیمت پمپ کارواش برتولینی هستند تا از هزینه های اضافی تعمیر و تعویض در طول زمان جلوگیری کنند. برای مشتریانی که به دنبال بهترین پمپ کارواش برتولینی هستند، لطفا به کالاسناتی مراجعه کنید زیرا شرکت ما مفتخر است با حذف واسطه ها و ارتباط با تامین کنندگان کلیدی برتولینی، بهترین قیمت پمپ کارواش برتولینی را به مشتریان عزیز ارائه دهد. پمپ کارواش.

خرید پمپ کارواش برتولینی

امروزه بازار محصولات تقلبی و همچنین فروش پمپ ها افزایش یافته است. مدل های تقلبی نیز وجود دارد، به خصوص پمپ های معروفی مانند پمپ برتولینی. برای خرید با اطمینان پمپ کارواش برتولینی، بهتر است آن را از نمایندگی های مجاز و فروشگاه های معتبر خریداری کنید و محصولاتی از فروشگاه های معتبر و معتبر با برند اعتماد الکترونیک، خرید پمپ کارواش برتولینی و خودرو برتولینی را برای مصرف کنندگان آسان می کند. محصولات شستشو را با تحویل سریع ارائه دهید.

دکمه بازگشت به بالا