علمی و پزشکی

اُ میکرون در ایران مشاهده نشده است

روابط عمومی/ یزد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: احتمال ابتلا به میکرون و هر گونه دیگر ویروس از طریق واکسیناسیون و اقدامات بهداشتی بسیار کم است.

دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از خاتم گفت: در حال حاضر 87 درصد جمعیت کشور در برابر کرونا واکسینه شده اند و در برخی استان ها بیش از 90 درصد واکسینه شده اند.

وی افزود: همچنین در استان یزد 89 درصد جمعیت بالای 12 سال دوز اول و 76 درصد از دوز دوم واکسن تاج دریافت کردند.

عین اللهی از وضعیت اسفبار تاج و گسترش میکرون در جهان صحبت کرد. هنوز. “

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شیوع سریع ویروس و مرگ و میر پایین از ویژگی های این ویروس است و همچنین واکسیناسیون، استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی و استفاده از مواد ضدعفونی کننده – راه های پیشگیری از واکسیناسیون و اقدامات بهداشتی میکرون و هر نوع ویروس دیگری بعید است که آلوده شود.

عین اللهی با اشاره به وضعیت پزشکی گفت: دولت اعتبارات کافی را به وزارت بهداشت اختصاص داده است و کارکنان وزارت بهداشت به صورت شبانه روزی بر وضعیت پزشکی نظارت دارند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هیچ کمبودی در حوزه پزشکی وجود ندارد و با کمک دوستان نواقص برخی داروهای خاص برطرف می شود.

وی همچنین درباره وضعیت گردشگری سلامت در کشور گفت: وضعیت پزشکی در کشور ما بسیار عالی است و بسیاری از کشورها علاقه مند هستند بیماران خود را در کشور ما مداوا کنند که مایه مباهات جمهوری اسلامی ایران است. متخصصان و پزشکان.» تربیت متخصصان ذیصلاح.

عین اللهی با اشاره به اینکه توسعه گردشگری سلامت یکی از اهداف عالی دولت سیزدهم است، افزود: استان یزد از نظر تعداد پزشک در کشور و تعداد پزشک در کشور بهترین است. این نشان دهنده پتانسیل بالای استان است.

وی با اشاره به وضعیت پزشکان در حوزه های درمانی گفت: وزارت بهداشت یک سهمیه دارد، وقتی فردی استخدام می شود موظف است در محدوده کوچکی کار کند اما پس از انجام تعهد، فرد نباید مجبور شد برای خدمت در منطقه “.

عین اللهی گفت: حفظ بومی یکی از مهم ترین برنامه های وزارت بهداشت است که اگر بتوانیم یک بومی را پذیرایی و تربیت کنیم می تواند سر جای خودش بماند و سیاست تفکیک این وزارتخانه از طریق ایزوله بسیار مهم خواهد بود، بهداشت، درمان. و آموزش و پرورش.” پزشکی در جریان است.

وزیر بهداشت بعد از ظهر امروز پس از بازدید از شهرستان خاتم که مصادف با سفر هیئت رئیس جمهور و دولت به استان یزد بود، برای بازدید از طرح های شهرستان مروست و دیدار با اقشار مختلف مردم در فرمانداری مروست عازم مروست شد. . دفتر شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا