بجِد، به دنبال محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت هستیم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در آیین افتتاح بخش 24 تخت خوابی مراقبت های ویژه بیمارستان “شهید محمدی” بندرعباس بیان کرد: محرومیت زدایی در سلامت با مراکز بهداشتی در دستور کار داریم که با جدیت این موضوع را دنبال می کنیم.

به گزارش روابط عمومی، دکتر بهروز رحیمی عنوان کرد: ویروس منحوس با تمام مشکلات و گرفتاری هایی که برای کشور ایجاد کرد، باعث شد نگاه ها به حوزه سلامت ویژه تر شود و کار همکاران ما در بخش های مختلف بهداشتی و درمانی برای عموم مردم پررنگ شود.

وی در ادامه بیان کرد: از دیگر مباحثی که بیشتر مورد توجه قرار گرفت، خدمت در بخش های مراقبت های ویژه که مکلف شد با نگاهی متفاوت برای گسترش این بخش ها در کشور بیشتر شود.

رحیمی بابیان با توجه به اینکه در بندرعباس بخش مراقبت های ویژه به یکی از ظرفیت های استان هرمزگان اضافه می شود، اظهار کرد: از نیازهای حوزه درمان بندرعباس، تخت در بخش مراقبت های ویژه که به لطف خدا تعداد 24 تخت آی سی یو با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد بود. ریال اولین دارویی بود که در این شهر استفاده شد.

وی بابیان در راستای راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان “شهید محمدی” نیازمند نیروی متخصص کادر درمان است. امنیت بشریت در این بیمارستان گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بیمارستان 500 تختخوابی در حال ساخت بندرعباس را از اتفاقات مهم و مهم استان هرمزگان برشمرد و بیان کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم بهداشت و درمان منطقه هرمزگان پروژه درمانی در حال ساخت بیمارستان 500 تختی بندرعباس است که با راه اندازی و راه اندازی این بیمارستان خدمات ارزشمندی در حوزه درمان به مردم منطقه ارائه می شود که منابع آن برای تجهیز و راه اندازی در دستور کار وزارت بهداشت است و در تلاش است که تا شهریور سال 1401 به بهره برداری برسد.

وی بابیان درمانی در مجموعه وزارت بهداشت حدود 6000 hzạr prwzẖh ʿmrạny̰ dr ḥạl sạkẖt ạst gft: dr srạsr ḵsẖwr ḥh ʿmrạny̰ dr ḥạl sạkẖt ạst gft: dr srạsr ḵsẖwr ḥ a hzạr hzạr prwzẖh بهره وری خاص از این پروژه هاست که یکی از افراد مهم آنها، کاهش هزینه های مردم و دولت در حوزه سلامت خواهد بود و از سوی دیگر موضوع محرومیت زدایی در سلامت را نیز با راه اندازی مراکز بهداشتی در دستور کار داریم که با جدیت این موضوع را دنبال می کنیم. ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱ بخش عمده آن را تامیل و برای خودتایی به مردم به بهره برداری برسانیم.

رحیمی بابیان اینکه در حوزه نیروهای نیروی انسانی لازم است را با سازمانهای ذیربط دادهایم گفت: همه پروژه های بهداشتی و درمانی بر اساس ارائه خدمات به مردم نیازمند نیروی انسانی هستند که شاخص های جمعیتی و مناطق برنامه ریزی های لازم را انجام می دهند و پس از اخذ پذیرش. داشتن تجهیزات مختلف در سال های مختلف الزامی است داشتن تجهیزات مختلف ضروری است.

بنابر اعلام وبدا، وی در پایان اعلام کرد: پیرو دستور وزیر بهداشت که اخیراً به استان هرمزگان سفر کرده بودند، بهعنوان معاونت پشتیبان کل مجموعه وزارت بهداشت در این استان حضور یافتند و با بررسی زیرساخت های موردنیاز برای کلیه اعتبارات مالی، نیروی انسانی، tạ̉my̰n mṣạrf W tjhy̰zạt tmạm tlạsẖ kẖwd RA kẖwạhy̰m KRD KH mwạn’ mwjwd برزیلی SR راه nẓạm slạmt آستان RA brdạsẖth W ساعت ậncẖh دکتر شان mrdm’zy̰z آین آستان دکتر rạstạy̰ tạ̉my̰n ḥwzh slạmt AST RA mḥqq ḵny̰m.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا