عمومیکسب و کار ایرانیان

بهترین سایت های خرید کتاب دست دوم

خرید کتاب دست دوم هیچوقت به این آسونی و مطمئنی نبوده

اگر شما هم تصمیم هوشمندانه‌ای برای خرید از ایبی گرفتید، با استفاده از طبقه بندی‌های موضوعی و موتور جستجوی سایت ریباکس گشتی بین کتاب‌های موجود بزنید. حتما کتاب‌های مورد علاقه خودتون رو با قیمتی تا 70 درصد ارزونتر از کتاب نو پیدا می‌کنید. اگرهم کتاب مورد علاقتون موجود نبود نگران نباشید، چراکه روزانه تعداد زیادی کتاب به موجودی سایت ریباکس اضافه میشه. پس یادت نره که دوباره به ما سر بزنی.

شما هم عاشق کتاب خواندن هستید؟

با ریباکس می‌تونی کتاب مورد علاقت رو با خیال راحت، کیفیت خیلی خوب و قیمت ارزون تهیه کنی و از خوندنش لذت ببری. در ضمن با این‌کار به محیط زیست هم کمک کردی و مانع قطع شدن درخت‌های بیشتر شدی. علاوه بر این ریباکس به صورت منظم کلی تخفیف و حراجی‌های ویژه داره. در زمان تخفیف‌ها می تونی کتاب‌ها رو با قیمت‌های باور نکردنی بخری.

بازار کتاب دست دوم تهران |حراجی کتاب دست دوم

چرا ریباکس؟

تمام تلاش ما اینه که کتاب‌ها رو با بهترین کیفیت و ارزون ترین قیمت به دست کتابخون‌های عزیز برسونیم. در سایت ریباکس کتاب‌ها در سه حالت: در حد نو، خوب و قابل قبول طبقه‌بندی شدن. قیمت اونها هم طبیعتا با همدیگه فرق میکنه. همگی این کتاب ها از مراحل سخت کنترل کیفیت ریباکس رد شدن و می تونی از کیفیتشون مطمئن باشی.
1. اطمینان از کیفیت و امکان مرجوعی
2. تا 70 در صد ارزانتر از کتاب نو با محتوایی یکسان
3. قدرت انتخاب بالا بین هزاران کتاب
4. دوستدار محیط زیست.
5. ارسال رایگان به سراسر ایران برای سفارش‌های بالای 400 هزار تومان
فرقی نمیکنه که هستی و برای ترم جدید و امتحانات پیش رو دنبال منابع درسی می‌گردی یا اینکه قصد داری برای پیشرفت خودت کتاب تخصصی بخونی، در همه‌ی زمینه‌ها از جمله کتاب‌های ، و تو ریباکس برات کتاب هست. در ضمن اگر قصد داری برای اوقات فراغت کتاب‌های و و بخری هم ریباکس انتخاب فوق العاده ای هست. علاوه بر این یه بخش مهم در سایت ریباکس تعلق داره به کتاب .

 

دکمه بازگشت به بالا