عمومیکسب و کار ایرانیان

بهترین هوش مصنوعی برای پارافریز محتوا به زبان های مختلف

ابزار بازنویسی متن فارسی به انگلیسی نشونت به شما کمک می کند بدون دانلود نرم افزار بازنویسی رایگان و با استفاده از هوش مصنوعی، اما با استفاده از محتوای نرم افزار بازنویسی موجود در اینترنت و وب، متن خود را بازنویسی و بازنویسی کنید. زبان ها، محتوا را بازنویسی کنید و با خرید گزارش تبلیغاتی یا بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش درصد تشابه متون علمی و تحقیقات از این محتوا استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می توانید از آن برای مقاصد مختلف استفاده کنید و هر جا که نیاز به یک کپی بدون کپی و منحصر به فرد داشتید، این ابزار عالی به شما در تولید محتوا با هوش مصنوعی کمک می کند.

چند نوع محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد و به طور کلی سه نوع بازنویسی را می توان در نظر گرفت:

بازنویسی متن از طریق نیروی انسانی

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این سبک بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از نتیجه این سبک بازنویسی متن در لایه های اصلی خود استفاده کنید و حتی آن را به عنوان محتوای مستقل در وب سایت خود منتشر کنید.

مشکل این روش ممکن است هزینه نسبتا بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

رونویسی متن کلمه به کلمه با کمک هوش مصنوعی.

این روش معمولا توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه مترادف آن کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات دقیقاً مانند نسخه اصلی است. این می تواند یکی از معایب این سبک باشد. به این معنی که کلمات حرکت نمی کنند، بلکه فقط همان کلمات قرار می گیرند و تغییر می کنند.

بازنویسی محتوای مفهومی با هوش مصنوعی

یکی از بهترین سبک‌های بازنویسی، بازنویسی محتوا به گونه‌ای است که برای انسان‌ها و ماشین‌ها منطقی باشد. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت منطقی بازنویسی می شود و ممکن است ترتیب کلمات در برخی جمله ها یکسان باشد و در جملات دیگر کاملاً تغییر کند و جمله جدیدی ساخته شود اما اصلی یکسان باشد.

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس بازنویسی متن رایگان موجود در این سایت برای کاربران غیرتجاری و عمومی با ساعات محدود نوشتن روزانه است، اما سرویس تجاری برای کاربران تجاری نیز نامحدود است.

مزایای ویرایشگر در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد، می توانید پس از بازنویسی متن توسط سرویس، ویرایش نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف چاپ کنید.

آیا محدودیتی در نسخه تجاری ابزار وجود دارد؟

تنها محدودیت نسخه تجاری 3000 کلمه بازنویسی در هر درخواست است. با این حال، در حال حاضر محدودیتی در تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. نسخه رایگان تعداد محدودی درخواست در روز دارد، بنابراین می توانید در هر درخواست 300 کلمه بنویسید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد درخواست های شما زیاد است باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان رونویسی متن متوقف می شود؟

خیر نسخه رایگان برای همیشه رایگان باقی می ماند.

آیا نسخه رایگان دارای بازنویسی متن با هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا است؟

خیر بازنویسی و چرخش دو مفهوم بسیار متفاوت هستند که در صورت ترکیب صحیح می توانند بهترین نتایج را به همراه داشته باشند. در خود چرخش هیچ بازنویسی صورت نمی گیرد و فقط کلمات مختلف بین آنها جابه جا می شود. خود چرخش به هیچ وجه قابل قبول نیست و اخیراً این ویژگی در نتایج جستجوی گوگل ظاهر نمی شود و در غیر این صورت اسپم و نامناسب تلقی می شود.

بنابراین اگر قصد دارید محتوا را ترجمه کنید، سعی کنید آن را به درستی انجام دهید.

روش های چرخش محتوا

چرخش محتوا مانند بازنویسی محتوا روش ها و سناریوهای مختلفی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

چرخش راهی برای جابجایی کلمات  است

در این حالت، کلمات در اطراف پاراگراف جابجا می شوند، به عنوان مثال، جمله “ابزار بازنویسی حرفه ای ارائه می شود” پس از بسته بندی به این صورت است.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابجا شده و هیچ بازنویسی صورت نگرفته است و البته معنی جمله به بدترین شکل از بین رفته است و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل که انسان ها هم نمی توانند آن را درک کنند. .

چرخش یک روش عبور پارامتر است

در این روش پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 4 با 3 و 4 با 2 جایگزین می شود. معنی عبارات حفظ می شود، به عنوان تکرار رفتار می شود. چون هیچ بازنویسی وجود ندارد و تنها یک پاراگراف جابجا شده است، گوگل این نوع را به راحتی تشخیص می دهد.

اسپین روشی برای به دست آوردن عبارات و جملات از منابع مختلف است

در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از صفحات مختلف استخراج کرده و به آنها می پیوندد. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نشده اند و به راحتی توسط گوگل قابل شناسایی هستند. البته اگر کار مجدد انجام نشود این تکنیک اسپین بهترین نوع تکنیک اسپین محسوب می شود. زیرا هم معنای عبارات (حتی اگر تکراری باشند) حفظ می شود و هم کل متن از یک منبع گرفته نشده است و این می تواند یک نکته مثبت برای این سبک باشد.

سرویس بازنویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا مقاله ای با حداکثر طول 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از مقالات از منابع مختلف) استخراج کنید و آن را در قسمت ابزار بازنویسی کپی کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که بر روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، متن اول از ابتدا بازنویسی می شود و با لیست قبلی متفاوت است. این بدان معناست که هر بار که متن خود را منتشر می کنید، می توانید تعداد زیادی نسخه و بازنویسی مختلف دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای منحصر به فرد کردن متن خود، بهتر است چند پاراگراف را جابجا کنید یا متن را از منابع دیگر جایگزین کنید. این امر باعث می شود که نتوان درک کرد که متن در هر صورت کپی شده است.

ترجمه به چه معناست؟

بازنویسی محتوا را بازنویسی متن نیز می گویند. با پارافریز محتوا نشونت برای بازنویسی متن خود، می توانید محتوای رونویسی شده توسط ماشین با بالاترین کیفیت را به دست آورید.

آیا گوگل متنی که دوباره تایپ شده را تشخیص می دهد؟

خیر، حتی اگر چرخش و جابجایی ذکر شده انجام نشود و متن را فقط از یک منبع استخراج کنید، متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی پیشنهاد می کنیم متن را از منابع متعدد استخراج کنید و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، محتوای اصلی تغییر کند تا نتیجه نهایی به گونه ای به شما تحویل داده شود که ممکن است توسط آن تشخیص داده نشود. گوگل. تحت هر شرایطی (حداقل تا اینجای کار و با الگوریتم های فعلی).

آیا باید متن بازنویسی شده را اصلاح کنید؟

متون نوشته شده توسط انسان نیز نیاز به ویرایش دارند، خواه متون ماشینی باشند. در برخی از زمینه ها، به خصوص رشته های تخصصی تر، اشتباهات مفهومی جزئی که با ویرایش کلی قابل اصلاح هستند را می توان در جملات بازنویسی شده یافت.

متن بازنویسی شده چقدر شبیه متن اصلی است؟

درصد تشابه یا تشابه متن بازنویسی شده با متن اصلی به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی بودن یا عمومیت حوزه فعالیت است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فرد و غیر قابل جایگزینی دارند ممکن است درصد بالایی از شباهت را داشته باشند (یعنی خروجی کار بیشتر شبیه متن اصلی باشد). این ابزار طبق تست های زیادی کاربردی و برای استفاده تقریبا در تمامی زمینه ها مناسب است و با توجه به الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

آیا امکان بازنویسی پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری با این ابزار وجود دارد؟

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده از آن در حوزه وب و سئو بوده است، اما با این وجود برخی از کاربران می توانند از این ابزار برای اهداف مختلفی مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش درصد پایان نامه های تکراری استفاده کنند. به عنوان یک قاعده، پاسخ به این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

بازنویسی محتوا سئوسل در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفته است تا سرویس رایگان و مادام العمر ارائه دهد، کاربران گرامی نیازی به صرف هزینه های زیادی برای بازنویسی متن ندارید. البته نسخه رایگان ابزار بازتاب متن AI دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا