تاکید رئیس بنیاد مستضعفان بر اتمام پروژه ترمینال جدید فرودگاه کیش تا بهمن

پرویز فتاح در بازدید از جزیره کیش ، اتمام پروژه فرودگاه کیش را افتخار رژیم دانست و گفت: این روند باید تسریع شود.

پرویز فتاح ، رئیس صندوق فقرا ، از ترمینال جدید که در فرودگاه جزیره کیش در حال ساخت است با حضور مقامات ارشد ، معاونان ، مشاوران و مدیران منطقه آزاد کیش و همچنین روابط عمومی و روابط بین الملل منطقه آزاد کیش بازرسی کرد. رضایت از توافق های انجام شده در این زمینه ، افراد درگیر در این پروژه: در جلسات با دکتر بانک ، پس از توافق بین این سازمان و شرکت ملی ساخت و ساز ، تصمیم گرفته شد که سایت پروژه تا سپتامبر و ژنرال های آن در 26 فوریه به اتمام برسد.

وی تأکید کرد: موفقیت پروژه بستگی به رعایت برنامه دارد: “برای رسیدن به نتیجه مطلوب ، باید شیفت کاری روز و شب و بدون تعطیل تعیین شود.”

سید پرویز فتاح در رابطه با مسئله تاج در کیش گفت: “این مسئله باید بسیار جدی گرفته شود؛ البته هرچه ما سخت تر باشیم ، اعتماد به نفس بیشتری در جزیره کیش داریم و با توجه به موقعیت مکانی منحصر به فرد منطقه ، نظارت در بازارها و اماکن عمومی ، فرودگاه ها و دفاتر برای زنده نگه داشتن مردم و این جزیره زیبا جدی گرفته می شود. ایمن بمان

ترمینال جدید فرودگاه بین المللی کیش با پیشرفت 5 درصدی در زمینی به مساحت 3 متر مربع با سه طبقه کاربری ساخته شده است که شامل 3 درب ورودی ، 4 درب خروجی ، 4 نوار نقاله ، 3 پله برقی و 2 آسانسور است.

غلامحسین مظفری ، مدیرکل منطقه آزاد کیش نیز ضمن تبریک تولد امام رضا (ع) اظهار داشت: “همانطور که دکتر فتاح مسئولیت بنیاد را تشخیص می دهد ، یک ترمینال جدید در منطقه آزاد کیش منعقد شده است و با دقت و کوشش انجام شده است.” .

مظفری ابراز امیدواری کرد که این پروژه طبق قرارداد و برنامه به اتمام برسد.

وی گفت: “پروژه بزرگی مانند ترمینال جدید در فرودگاه بین المللی کیش ، پس از سکوت طولانی و خیزش های فراوان ، و همچنین ارزیابی های بسیاری که توسط معاون وزیر ساخت و ساز و زیرساخت ها و معاون وزیر اقتصاد و سرمایه گذاری انجام شده است ، وظیفه و وظیفه ما برای احیای نتیجه است. این باید کنترل شود.

وی در رابطه با تأمین اعتبار این پروژه ، خاطرنشان کرد: 3 درصد مبلغ به صورت نقدی پرداخت می شود و مابقی با پاکسازی زمین انجام می شود: “برای اولین بار در کشور از سال گذشته ، ما با انتشار اوراق صکوک مشکلی در پرداخت بخش نقدی نخواهیم داشت.” 2٪ گذشتیم

وی گفت: “در عین حال ، مطابق با پیشنهاد پیشنهادی ما ، تهیه زمین با کیفیت بیش از پروژه ، تمام هزینه ها را تحت پوشش خود قرار می دهد.”

مظفری خاطرنشان کرد: این طرح از نظر کیفیت و ساختار می تواند به عنوان الگویی برای پروژه های گذشته بهبود یابد و بسیاری از تجهیزات پروژه و همچنین پل های تلسکوپی توسط یک شرکت بر اساس دانش داخلی ساخته شده است که توانایی های آن را نشان می دهد. بهترین تولید داخلی است.

وی با تأکید بر اینکه تسریع در تکمیل اقتصادی و مالی پروژه به نفع همه ذینفعان خواهد بود ، گفت: “سازمان منطقه آزاد کیش در بحث های مربوط به تأمین اعتبار و انتظارات از شرکت ملی ساخت و ساز به طور قابل توجهی به تعهدات قراردادی خود عمل می کند. این شرکت با داشتن یک شرکت معتبر و توانمند ، این پروژه را به صورت هم افزایی تکمیل می کند تا با کمک صندوق پایین بتواند منافع و مزایای آن برای کشور باشد.

فرودگاه

فرودگاه

فرودگاه

فرودگاه

فرودگاه

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا