عمومی

تعرفه sms با خرید پنل پیامک سئوسل چقدر است؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]شاید فکر کنید که خریدن یک پنل اس ام اس رایگان برای شما ارزانتر خواهد بود، اما واقعیت این است که خرید یک پنل رایگان گرانترین انتخاب شما است. تازه اگر باز‌ه‌ای که انتخاب کردید طولانی باشد خرید پنل پیامک انبوه برای شما گرانتر هم خواهد بود. با توجه به اینکه اسم این نوع پنل رایگان است اما هزینه‌هایی که به جهت دریافت تعرفه پیامکی از شما دریافت می‌کند به مراتب از سامانه پیامکی پولی بیشتر خواهد بود. اگر اسم لیست سیاه مخابرات را شنیده باشید، قطعا با این موضوع آشنایی خواهید داشت که در این نوع سامانه پیامکی رایگان اگر پیامکی که ارسال می‌شود در درگاه بماند و دوباره به پنل شما منتقل شود، هزینه‌ای که بابت ارسال آن در نظر گرفته شده است به حساب شما بازگردانده نخواهد شد.

معرفی پنل پیامک سئوسل

پس نتیجه‌ای که از این بحث حاصل می‌شود این است که زیاد بحث رایگان بودن خدمات پنلی پیامکی را جدی نگیرید زیرا پی در پی سیستم در حال بروز رسانی است و با هر بار بروز رسانی شما بیشتر ضرر می‌کنید. قیمتی که برای شماره مشتریان شما برای ارسال پیامک در نظر گرفته می‌شود، بر اساس پیش شماره آن‌ها تعریف خواهد شد. بر این اساس باید در هنگام تهیه شماره‌ها نیز دقت زیادی به خرج دهید. از آنجایی که هزینه ارسال پیام کوتاه یک هزینه جاری است، پس از آنجایی که در تعداد بالا صورت می‌پذیرد می‌تواند هزینه زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

پنل پیامکی سئوسل با قیمتی بسیار مناسب و با کمترین تعرفه پیامکی به مشتریان عزیز ارائه خواهد شد.

خرید پنل پیامک سئوسل

جهت خرید پنل پیامکی سئوسل کافیست به این آدرس مراجعه نمائید و به صورت آنلاین اقدام به سفارش دادن پنل پیامک کنید: https://seocell.ir/sms/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا