عمومیکسب و کار ایرانیان

تفاوت سایبان کالسکه ای ساده با موتور دار در چیست؟

خرید و نصب سایبان کالسکه‌ای به دیده شدن هرچه بیشتر مغازه و در نتیجه کسب و کار شما بسیار کمک خواهدکرد. زیرا این محصول محافظت در برابر آفتاب و سایه خنک تری ارائه کرده و تضمین می‌کند که محصولات داخل ویترین شما در آن روزهای آفتابی آسیب نبینند. به همین دلیل خرید آن به هیچ وجه هزینه اضافی نیست! این وسیله مراقبت از اشیاء داخل ویترین در برابر نور آفتاب را به خوبی انجام می‌دهد. در روزهای بارانی، می‌توانید فضای دلپذیری را برای مشتریان ایجاد کنید تا محصولات شما را تماشا کنند و در روزهای آفتابی‌تر، همچنین به مشتریان شما امکان می‌دهد که دید بی وقفه‌ای از محصولات داخل ویترین شما داشته باشند.

تفاوت سایبان مغازه با سایبان کالسکه ای

همانند کالسکه نوزاد از یک حالت قوس دار برخوردار است و می‌تونید به صورت بادبزنی آن را جمع کنید. از این سایبان در مغازه نیز استفاده خواهدشد و امروزه طرفداران زیادی دارد. با سایبان‌های تجاری با کیفیت بالای می‌توانید تأثیری در خیابان‌های بزرگ ایجاد کنید. ما طیف وسیعی از گزینه‌های طراحی شیک را برای انتخاب داشته و همچنین تجربه زیادی در انجام این کار داریم! ما سایبان هی کالسکه‌ای و مغازه را برای برخی از معتبرترین املاک تجاری ایران نصب کرده‌ایم و مشتریان ما به خدمات حرفه‌ای و کیفیت ما اعتماد دارند.

فضای اضافی ایجاد کنید

افزودن سایبان کالسکه‌ای به ویترین فروشگاه شما، نه تنها برای مشتریان بالقوه‌ای که در ویترین شما نگاه می‌کنند، سرپناهی ایجاد می‌کند، بلکه فضای بیشتری برای نمایش محصولات شما نیز فراهم خواهدکرد. شما همچنین می‌توانید نام تجاری خود را به نمایش بگذارید و علاوه بر مزایای عملی شما، آنها فرصتی برای نمایش محصولات به عابران در خیابان هستند. ما می‌توانیم علامت‌نویسی و لوگوی شرکت شما را در نظر بگیریم و همچنین می‌توانیم پارچه را مطابق با طرح فروشگاه شما با طیف وسیعی از گزینه‌های انتخابی سفارشی کنیم. با سایبان‌های ثامن، پیدا کردن یک محصول که واقعاً نشان‌دهنده برند و هویت شما برای رهگذران باشد، آسان است. با یک بررسی رایگان و بدون الزام، در مورد اینکه کدام سایبان برای فضای تجاری شما مناسب است، مشاوره تخصصی دریافت کرده و از مزایای زیر بهره مند شوید.

  • مشاوره عملی از نقشه برداران مجرب ما
  • مطمئن شوید که سایبان شما مناسب است
  • نمونه طرح‌ها را احساس و مقایسه کنید
  • طیف وسیعی از لوازم جانبی برای کسب و کار خود انتخاب کنید

What is the difference between a simple stroller canopy and a motorized one

چرا برای مغازه خود باید سایبان انتخاب کنید؟

مهم نیست که چه نوع سایبانی را برای فضای تجاری خود انتخاب می‌کنید، ما می‌توانیم مشاوره تخصصی در تمام جنبه‌ها از اندازه‌ها گرفته تا لوازم جانبی ارائه دهیم. همه نقشه برداران ما تجربه زیادی در نصب سایبان دارند و خود مهندسان نصاب نیز هستند. رویکرد ما مورد اعتماد مشتریان در سراسر ایران است و ما باکیفیت‌ترین سایبان استاندارد صنعتی را داریم.  علاوه بر خدمات ما، شما همچنین چند ضمانت برای همه محصولات ما دریافت خواهید کرد.

تجربه پروژه در همه مدل‌ها و اندازه‌ها

از سایبان‌ها و سازه‌های مستقل در مقیاس بزرگ گرفته تا سایبان‌های کوچکتر فروشگاهی، تیم ما با شما همکاری خواهدکرد تا راه‌حلی را ایجاد کند که به‌طور خاص برای نیازهای شما طراحی شده است. تیم طراحی فنی ما در بسیاری از انواع مختلف پروژه‌ها از جمله ساختمان‌های شاخص و ویترین مغازه‌های مستقل در خیابان‌های مرتفع تجربه زیادی دارد.

ما کل فرآیند را اداره می‌کنیم

تیم حرفه‌ای ما این فرآیند یعنی از مراحل اولیه و بررسی تا نصب و پس از فروش را از ابتدا تا انتها مدیریت خواهند کرد. بنابراین می‌توانید روی آنچه واقعاً در مدیریت فروشگاهتان مهم است تمرکز کنید، در حالی که ما بقیه کارها را انجام می‌دهیم. تیم نصاب ما نیز سعی می‌کند اختلال را به حداقل برساند.

ارتقاء کسب و کار با سایبان جمع شونده تجاری

توانایی یک سازمان برای به حداکثر رساندن درآمد و افزایش سود در ساده ترین سطح به معنای ایجاد فرصتی برای انجام تجارت بیشتر است. چه مالک یک هتل، رستوران، فروشگاه خرده‌فروشی یا بار هستید یا اداره می‌کنید، افزودن یک سایبان جمع‌شونده تجاری این پتانسیل را دارد که مستقیماً بر سود شرکت شما تأثیر بگذارد. چطور؟ سایه‌بان مناسب فضا را به چندین روش متحول می‌کند و از محافظت از مشتریان و مراجعه‌کنندگان گرفته تا گسترش فضای مغازه شما را به خوبی انجام خواهدداد.

5 مزیت کلیدی سایبان تجاری برای کسب و کار شما

زندگی در فضای باز به طور پیوسته فراتر از املاک مسکونی رشد کرده و رسماً راه خود را به قلمرو املاک تجاری باز کرده است. تقریباً در تمام صنایع، رقابت تجاری در چند سال گذشته شدیدتر و سریعتر شده و این رقابت را می‌توان تا حدی به ظهور رسانه‌های اجتماعی (و شفافیت اجتناب‌ناپذیر ناشی از آن) و تا حدودی به دلیل جمعیت رو به رشدی که هر بار خواستار تجربه‌های تقریباً متفاوتی هستند نسبت داد.

کسب‌وکارهای تجاری باید از طریق این چشم‌انداز رقابتی با عوامل متمایزکننده‌ای مبارزه کنند که نه تنها آنها را متمایز می‌کند، بلکه پایگاه مشتریان آنها را تشنه چیزهای بیشتر خواهدکرد. از نظر ما بهترین اقدام برای ایمن سازی ملک تجاری در فضای باز، خرید و نصب یک سایبان مقاوم است. چراکه توانایی افزایش درآمد فضای باز کاملاً به حداکثر استفاده از آن فضا بستگی دارد و هیچ راهی بهتر از خرید یک سایبان جمع‌شونده تجاری وجود ندارد.

افزایش درآمد

بر کسی پوشیده نیست که مشتریان بیشتر برابر است با پول بیشتر! تحقیقات به این واقعیت اشاره کرده است که سرمایه گذاری در فضای بیرونی یک ملک تجاری می‌تواند سود ناخالص را تا 65 درصد افزایش دهد. یک پاسیو سرپوشیده در یک رستوران یا فروشگاه، افراد بیشتری را در خود جای می‌دهد و بنابراین درها را برای سودهای بیشتر باز می‌کند.

حفاظت از آب و هوا

آب و هوای نامناسب واقعاً می‌تواند رضایت مشتری را کاهش دهد. از آنجا که سایبان بهترین محافظت در شرایط سخت را انجام می‌دهد، نه تنها باعث بهبود خلق و خو و در نتیجه احساسات کلی مشتریان در مورد تجارت می‌شود، بلکه آنها را قادر می‌سازد زمان (و پول) بیشتری را در مکان شما صرف کنند.

نام تجاری و دیده شدن

مشتریان شروع به توجه به یک مکان با مارک خوب می‌کنند و یک سایبان تجاری عالی به عنوان پلت فرم عالی برای نمایش لوگو و رنگ‌های برند شما عمل می‌کند. علاوه بر این، یک سایبان تجاری برجسته، دید شرکت شما را افزایش می‌دهد و در نتیجه مشتریان جدیدی را به محل کار شما جذب می‌کند.

یک صحنه اجتماعی ایجاد کنید

یک سایبان کالسکه‌ای می‌تواند باعث تجمع جمعیت در برابر مغازه شما شده و توجه افراد زیادی را جلب کند. یک رستوران، بار، هتل یا فروشگاه شلوغ با پایگاه مشتریان شاد و مفرح، جمعیت زیادی را به خود جلب می‌کند. این تجمع جمعیت باعث جلب توجه و سوق دادن مشتریان بیشتر به مغازه شما خواهدشد.

محیط و تجربه مشتری

همانطور که قبلاً گفته شد، رسانه‌های اجتماعی واقعاً نحوه رفتار مردم را تغییر داده است. یک محیط منحصر به فرد در فضای باز باعث ایجاد سر و صدا در اطراف شهر می‌شود و احتمالاً تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی را جذب می‌کند که به سرعت به افزایش درآمد تبدیل منجر خواهدشد. تغییر فضای بیرونی یک ملک تجاری چیزی است که می‌تواند جان تازه‌ای به کل کسب و کار بدهد. به این ترتیب، سرمایه‌گذاری در یک سایبان برقی تجاری واقعاً سرمایه‌گذاری خوبی برای بهبود سود شرکت است.

یک سایبان کالسکه‌ای به کسب و کار خود اضافه کنید

صاحبان مشاغل باهوش دائماً به دنبال راه‌های جدید و نوآورانه هستند تا خود را از رقبا متمایز کنند. آیا شما یک صاحب کسب و کار هستید که به دنبال استفاده از روند فضای زندگی در فضای باز در ملک تجاری خود هستید؟ آیا فروشگاه، هتل، رستوران یا بار شما می‌تواند برای ارتقاء از قسمت بزرگ پاسیو استفاده کند؟ هیچ چیزی فراتر از یک سایبان جمع شونده تجاری زیبا نیست! استفاده از سایه بان مغازه می‌تواند جلوه‌ایی نو به کسب و کار شما دهد.

پارچه استفاده شده در سایبان کالسکه ای تبلیغاتی

همانطور که گفتیم این نوع سایبان ها باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند و می توانند دما را بین 15-20 درجه کاهش دهند. همچنین می توانند هزینه های تهویه مطبوع را تا 25 درصد کاهش دهند، و مهمتر از همه ، مشتریان و اموال شما در برابر آسیب های خورشید و اشعه ماورا بنفش  UVمحافظت می کنند. پارچه های این نوع سایبان به هر شکل ، اندازه­ ای ارائه می شوند. در انتخاب پارچه ­ی سایبان کالسکه ای تبلیغاتی مناسب بیشتر باید به قیمتی که مد نظر دارید برای خرید توجه کنید. هرچند برخی از پارچه های مناسب برای طراحی تبلیغات گران باشند موادی که انتخاب می­ کنید در طولانی مدت نتایج مطلوبی به شما می دهند .

برخی از پارچه های سایبان برای طراحی از موادی شامل: وینیل ، اکریلیک ، پلی استر وینیل کامپوزیت ، فلز ساخته شده ساخته شده اند. بنابراین چه ماده ای برای سایبان شما بهتر است؟ همه چیز به آنچه شما دنبال آن هستید بستگی دارد. در اینجا خلاصه ای از رایج ترین مواد مورد استفاده در پارچه سایبان آورده شده است. پارچه های وینیل و پلی استر کامپوزیت دوام زیادی دارند و ضد آب هستند. پارچه وینیل روی قاب محکم می ماند و ذاتاً ضد آتش است. موادی سبک و انعطاف پذیر است.

این کامپوزیت برای کاربردهای تجاری قابلیت انعطاف پذیری را دارد.  . سایبان های وینیل شفاف تر هستند و همچنین می توانند سنگین باشند. همچنین در مقاومت در برابر کپک و نور ماورا بنفش مهارت دارند. پارچه های اکریلیک دوام بیشتری نسبت به بوم مخلوط پنبه سنتی دارند. سایبان هایی که با پارچه های اکریلیک ساخته می شوند ، عنصر طراحی جذابی دارند و آب را دفع می کنند ، اما نباید آن ها را ضد آب دانست.

سایبان های پارچه ای اکریلیک برای مشاغلی که در مناطق مرطوب واقع شده اند بسیار مناسب هستند. آن ها در برابر سایش و پارگی کپک و نور ماورا بنفش  UVمقاومت می کنند. خیلی کم اتفاق می افتد که افرادی از فلز به جای پارچه استفاده کنند اما دوام بسیار بالایی دارند. با این حال سایبان های فلزی برای جلوگیری از زنگ زدگی به تعمیر سایبان  و نگهداری زیادی نیاز دارند و به راحتی آسیب می بینند. سایبان های فلزی سنگین تر و هزینه بر هستند. در تابستان آن ها می توانند به عنوان یک آهنربا گرما عمل کنند. جذابیت معماری خوبی دارند اما همه کاره تر از سایبان های پارچه ای سنتی نیستند. مواد طبیعی ارزان ترند اما به راحتی آسیب می بینند و از هم می پاشد. سایبان های الیاف طبیعی بیشتر از سایبان هایی که از اکریلیک یا وینیل یا پلی استر وینیل باید تعویض شوند.

دکمه بازگشت به بالا