علمی و پزشکیکسب و کار ایرانیان

تونر برای پوست های چرب

بهترین تونر پوست چرب خارجی یا ایرانی علاوه بر تکمیل فرآیند پاکسازی پوست، به شما کمک می‌کند تا بتوانید منافذ باز پوستتان را کوچک کنید، آکنه و چربی اضافه آن را از بین ببرید و باعث سلامت و بهبود کلی ظاهر پوستتان شوید.شاید در میان تنوع بالای برندهای تولید کننده ، انتخاب بهترین تونر برای پوست های چرب و جوش دار کار سختی به نظر برسد. به همین دلیل در این مطلب می‌خواهیم چند نمونه از بهترین تونرهای موجود در بازار را برای شما عزیزان معرفی کنیم تا راحت‌تر بتوانید برای خرید آن‌ها تصمیم بگیرید. تشخیص درست یکی از مزایای بهترین دکتر متخصص پوست، مو و زیبایی در شیراز می باشد

بهترین تونر برای پوست های چرب و جوش دار چه ویژگی‌هایی دارد؟

قبل از اینکه به سراغ انتخاب بهترین تونر پاک کننده پوست چرب بروید، لازم است بدانید این محصولات حاوی چه ترکیباتی هستند. البته ما قبلاً در مقاله به صورت مفصل درباره این محصول صحبت کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم آن را از دست ندهید.

اما به طور کلی باید بگوییم یک تونر عالی برای پوست‌های چرب و جوش‌دار محصولی است که علاوه بر حذف چربی اضافه پوست، باکتری‌های مضر را نیز از بین ببرد و با آبرسانی عمیق به پوست رطوبت مورد نیاز آن را کاملاً تامین نماید.

معرفی بهترین تونر برای پوست چرب و منافذ باز

حالا که می‌دانید بهترین تونر پوست چرب و جوشدار چه خصوصیاتی دارد، وقت آن رسیده که شما را با برترین برندهای ایرانی و خارجی تولید کننده تونر آشنا کنیم تا با توجه به نیاز پوستتان و بودجه‌ای که در نظر دارید، محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.

تونر پوست چرب لافارر، بهترین تونر برای پوست چرب و منافذ باز

علاوه بر آن، تونر پوست چرب و مختلط لافارر منافذ پوست را کوچک و میزان ترشح چربی آن را کنترل می‌کند. کاهش التهابات پوست، شفاف، درخشان و لطیف کردن آن از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند که آن را به بهترین تونر برای پوست چرب و منافذ باز تبدیل کرده‌اند.

تونر ویتامین سی پلاس نئودرم، بهترین تونر پوست چرب و جوشدار

برخی از ویژگی‌های دیگر این محصول عبارتند از:

  • پاکسازی عمقی
  • کاهش سایز منافذ
  • تنظیم میزان ترشح چربی
  • کمک به رفع جوش‌های پوست
  • حاوی ویتامین C، پروبیوتیک و لیکوریس

تونر درخت چای دیپ سنس، بهترین تونر پاک کننده پوست چرب

اگر به دنبال یک تونر پاک و مرطوب کننده پوست هستید، پیشنهاد ما خرید این محصول از برند دیپ سنس است. حاوی عصاره‌های برگ درخت چای و ساقه بامبو بوده و ضمن پاکسازی کامل منافذ پوست، ترشح سبوم و براقیت آن را نیز کاهش خواهد داد.

علاوه بر آن تونر دیپ سنس فاقد الکل بوده و نقش بسزایی در کاهش سایز منافذ پوست ایفا می‌کند. با استفاده منظم از این محصول، پوستی نرم، مرطوب، شاداب، صاف و یکدست خواهید داشت.

تونر سالیسیلک اسید ایلابرت، بهترین تونر برای پوست های چرب و جوش دار

با داشتن نیاسین آمید، سالیسیلک اسید، گلیکولیک اسید و لاکتیک اسید، بهترین انتخاب برای پوست‌های مستعد جوش و آکنه به شمار می‌آید. این محصول، یک لایه بردار ملایم بوده و قادر است لکه‌های قهوه‌ای، زبری، کدری و چروک‌های پوستی را از بین ببرد.

تونر سالیسیلک اسید ایلابرت برای صورت و گردن قابل استفاده بوده و با کاهش باکتری پوست، از بروز جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. علاوه بر آن این محصول PH پوست را تنظیم می‌کند و چربی آن را نیز تا حدی زیادی کاهش می‌دهد؛ همه این موارد باعث شده تا به بهترین تونر پوست چرب و جوشدار تبدیل شود.

تونر زردچوبه نوتروژینا، بهترین تونر پوست چرب خارجی

اگر پوستتان چرب، مختلط یا مستعد آکنه است، این نیز انتخاب به نظر می‌رسد. این محصول با داشتن عصاره زردچوبه، قادر است پوست را تسکین دهد و التهاب و حساسیت آن را به خوبی برطرف نماید.

تونر انار وان اسپرینگ، بهترین تونر پاک کننده پوست چرب و انواع پوست

یکی دیگر از نمونه‌های بهترین تونر پوست چرب خارجی ، این محصول از بوده که حاوی عصاره انار و گلیسیرین است. این محصول ضمن پاکسازی پوست، با آبرسانی، تقویت و بهبود کشسانی آن، موجب کاهش عوارض ناشی از خشکی پوست خواهد شد.

برخی از ویژگی‌های مهم این تونر عبارتند از:

  • جلوگیری از ایجاد جوش‌های سرسیاه
  • ضد قرمزی و التهاب
  • آبرسان قوی
  • نرم کننده

سوالات متداول درباره بهترین تونر پاک کننده پوست چرب

در این مقاله چند نمونه از بهترین تونرهای پوست چرب ایرانی و خارجی را برای شما عزیزان معرفی کردیم و توضیح دادیم که هر یک از ان‌ها چه اثراتی روی پوست شما خواهند گذاشت. اما با توجه به تنوع بالای این محصولات در بازار ممکن است باز هم با سوالاتی مواجه شوید که روند خرید را برای شما دشوار سازند. در این بخش به پرتکرارترین سوالات کاربران پاسخ می‌دهیم:

 

فواید استفاده از تونر صورت برای پوست چرب

تونر ها باتوجه به ترکیباتی که دارند تاثیرات و مزایای مختلفی برای انواع پوست ها دارند. در این قسمت مهم ترین فواید استفاده از بهترین تونر برای پوست چرب را به شما معرفی می کنیم.

  • از بین بردن چربی اضافه پوست

تونر ها در گذشته حاوی مقادیر معینی الکل در ترکیباتشان بودند که پس از استفاده حالت خشکی به پوست می دادند. ولی تونر های جدید بدون الکل حاوی ترکیباتی هستند که بدون هیچ گونه تحریک و یا خشک کردن پوست چربی اضافه آن را از بین می برند. برای تنظیم چربی پوست در این محصولات از روغن های گیاهیی مانند عصاره انگور، گواوا و یا روغن درخت چای استفاده می شود.

  • حذف باکتری های مضر پوست

آکنه یکی از رایج ترین مشکلات پوستی است که افراد زیادی در سراسر جهان با آن درگیر هستند. باکتری های زیادی روی پوست رشد می کنند که موجب بروز آکنه می شوند بیشتر تونر های صورت حاوی موادی مانند بنزوئیل پراکسید و اسید سالیسیلیک هستند که با نفوذ در پوست منافذ را باز می کنند و باکتری هایی که باعث بروز آکنه می شوند را از بین می برند.

  • آبرسانی عمیق پوست و تامین رطوبت آن

پوست های چرب ممکن است بر اثر شستشوی مکرر دچار کم آبی شوند. این کمبود موجب تولید بیشتر چربی از جانب سلول ها می شود. یک تونر با کیفیت با تامین رطوبت مورد نیاز پوست ظاهری شاداب تر به آن می بخشد. این گونه تونر های صورت اغلب حاوی خیار، آلوئه ورا و عسل در ترکیباتشان می باشند. بهترین روش برای تامین آب و رطوبت پوست استفاده از کرم ها و تونر های آبرسان با کیفیت است که تاثیر بیشتری نسبت به اسپری های آب دارند.

دکمه بازگشت به بالا