حریرچی: چاره‌ای جز زندگی حداقل یکساله با کرونا نداریم

روابط عمومی / گلستان معاون وزیر بهداشت گفت: “کار کردن با Covid 19 مربوط به بیمارستان نیست ، ما باید روی تغییر رفتار اجتماعی مردم تلاش کنیم.”

ایرج حریریچی ظهر امروز در ستاد منطقه ای پیشگیری و کنترل تاج گذاری در استان گلستان اظهار داشت: ما 140 هزار تخت بیمارستان در کشور داریم که از این تعداد 98 هزار تختخواب دولتی است. تحت دولت ما 30 هزار تختخواب جدید داشتیم و 48000 تختخواب بازسازی شد. اگر اینگونه نباشد ، ممکن است در این روزها از ابتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، در کشور یک وضعیت غافلگیرکننده داشته باشیم.

کوید با بیان اینکه 19 بیماری یک مشکل جهانی است ، افزود: حداقل یک سال واکسن کرونری مشترک نخواهیم داشت. تا زمانی که واکسن در دسترس نباشد ، رویکرد ما باید رفتارهای اجتماعی افراد را تغییر دهد.

معاون وزیر بهداشت: ما چاره ای جز تغییر روابط اجتماعی نداریم. برای تغییر نگرش مردم و کاهش روابط اجتماعی ، از جمله روحانیت ، بزرگان ، مؤسسات خانوادگی ، افراد مشهور و موارد دیگر ، همه چیز ممکن را انجام دهید. باید استفاده شود

حریریچی اظهار داشت: تعداد مرگ و میرهای ناشی از بیماری انسداد قلبی در کشور 50 درصد بیشتر از اولین قله های مارس-آوریل است. میزان مرگ و میر در پاییز و زمستان بیشتر از تابستان است.

وی با اشاره به روزهای آتی مذهبی در کشور ، اظهار داشت: این روزها جوامع کاهش می یابد و به جای غذا خوردن در لباس مبدل قسم می خورند. ارزانترین ، ساده ترین و بهترین راه برای مقابله با تاج پوشیدن ماسک هنگام 95٪ از افراد از خانه خارج می شوند.

معاون وزیر بهداشت گفت: ما در تلاشیم تا کمبودهای موجود در حوزه پزشکی در استان گلستان را جبران کنیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل