اقتصادی

حکم جدید برنامه هفتم توسعه درباره طرح‌های در دست اجرای وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو

با تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران در بخش نظام مدیریتی، وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو مکلف شدند تا تمامی طرح‌های در دست اجرای خود را بررسی و نسبت به اصلاح اهداف و عملیات طرح‌ها و زیر طرح (پروژه)های یادشده با هدف توجیه‌پذیر کردن آنها تا پایان سال اول اجرای این قانون اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر یکشنبه ۱۶ آنلاین ۱۴۰۲ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق از لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران با تصویب بند ح ماده ۳۸ این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

ح- وزارتخانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی مکلفند با لحاظ طرح‌های مکمل از جمله شبکه‌های آبیاری و زه‌کشی اصلی و فرعی و با هدف تعادل بخشی مثبت و افزایش بهره‌وری، تمامی طرح‌های در دست اجرای خود را بررسی و نسبت به اصلاح اهداف و عملیات طرح‌ها و زیر طرح(پروژه)های یادشده با هدف توجیه‌پذیر کردن آنها تا پایان سال اول اجرای این قانون اقدام نمایند.

طرح‌های آب ژرف دراستان سیستان و بلوچستان مشمول بازنگری موضوع این بند نمی‌گردد و به قوت خود باقی می‌مانند.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به پوشش اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد می‌پردازم. با داشتن دانش عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در حوزه اقتصاد، تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا