اقتصادیعلمی و پزشکیعمومیکسب و کار ایرانیان

خوردن سیر خام قبل از خواب برای لاغری

تاثیر سیر برای لاغری

چنانچه تا به‌حال در ارتباط با تاثیر  دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز  برای لاغری نشنیده‌اید؛ احتمالا برای شما نیز جالب است که بدانید خواص بسیار این ماده غذایی، سبب می‌شود سیر برای لاغری شکم و پهلو ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته باشند. ترکیباتی همچون آلیسین و همچنین برخورداری از خاصیت ضداشتهایی سبب می‌شود، سیر در لاغری موثر باشد؛ اما آیا یک فرمول صحیح لاغری با سیر وجود دارد یا هر نوع روش مصرف آن می‌تواند به کمک کند؟! در ادامه طریقه مصرف سیر برای لاغری شکم و پهلو را توضیح خواهیم داد.

ایا قورت دادن سیر باعث لاغری میشود |بهترین زمان برای خوردن سیر برای لاغری

 خواص سیر و لاغری

 سیر سیاه دکتر بیز نه‌تنها در چربی سوزی بسیار مفید است، بلکه می‌تواند در سلامتی افراد نیز تاثیر مثبت فراوانی داشته باشد. مثال‌های خواص سیر ناشتا برای لاغری را  تا اینجا خواندید و حال در  ادامه درباره سیر برای لاغری و بقیه فواید آن بخوانید:

خرید دمنوش مصفی خون بیز: یکی از مهم‌ترین خواص سیر که مشابه همین خاصیت در پیاز نیز وجود دارد، کمک به کاهش قند خون است. سیر می‌تواند کمک کند که قند خون ناشتا افراد کاهش پیدا کرده و در نتیجه بسیاری از مشکلات مربوط به افزایش قند خون در بدن رفع گردد. به همین دلیل در پیشگیری از دیابت نوع ۲ می‌تواند موثر باشد.

بیشترین تاثیر سیر در ارتباط با چربی، مربوط به خاصیت این ماده غذایی در افزایش سرعت چربی سوزی در بدن است؛ به همین دلیل از این ماده برای کاهش وزن و لاغری کمک می‌گیرند و از آنجایی که به راحتی در ترکیب انواع مختلف مواد می‌توان از آن استفاده نمود، به راحتی در رژیم غذایی وارد می‌شود.

چنانچه سیر خرد شود، ترکیبی در آن تولید می‌گردد که در کاهش فشار خون موثر است و در نتیجه می‌تواند به سلامت قلب کمک کند. چنانچه فشار خون بالایی دارید و از سیر استفاده نمی‌کنید، حتماً آن را در رژیم غذایی خود وارد نمایید.

یکی از چاشنی‌های اصلی در هر غذایی سیر است و نمی‌توان طعم بسیاری از غذاها را بدون آن تصور کرد. این مسئله در کنار خواص این ماده غذایی در چربی سوزی و فاقد کالری بودن آن، سبب می‌شود افراد علاقه بیشتری برای استفاده از سیر برای لاغری شکم و پهلو داشته و بوی نامطبوع دهان را نادیده بگیرند. افزایش انرژی، بهبود سوخت‌وساز و تقویت سیستم ایمنی بدن از دیگر خواص هر حبه سیر است.

برای آشنایی با راه های جلوگیری از نفخ به مقاله نوشته شده ما با عنوان بهترین روش برای  مراجعه نمایید.

طریقه مصرف سیر برای لاغری

ایا قورت دادن سیر باعث لاغری میشود ؟شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید می‌توان به روش‌های گوناگون از سیر و لاغری ناشی از آن استفاده کرد؛ برای مثال استفاده از قرص سیر برای لاغری ویا استفاده از حبه سیر به همراه عسل ویا لیمو ترش و همچنین استفاده از پودر سیر در غذا، از انواع روش‌های استفاده از سیر برای لاغری و کاهش وزن است. در ادامه به چند مدل از بهترین راه‌های استفاده از این ماده غذایی اشاره‌ کرده‌ایم.

سیر ناشتا برای لاغری

یکی از روش‌هایی که بسیاری از افراد برای استفاده از سیر خام پیشنهاد می‌کنند یا بهترین زمان برای خوردن سیر برای لاغری، مصرف سیر ناشتا برای لاغری است. نحوه خوردن سیر خام ناشتا برای لاغری چگونه است؟ برخی می‌گویند، می‌توانید سیر خام را به‌صورت حبه‌ای و به شکل قرص استفاده نمایید و به همین دلیل مصرف قرص سیر برای لاغری رواج دارد؛ اما اندازه بیشتر حبه‌های سیر به‌قدری بزرگ است که قورت دادن سیر برای لاغری، کمی دشوار می‌شود و حتی ممکن است افراد دچار خفگی شوند.

به همین دلیل بهتر است سیر را به‌صورت مکعب‌های کوچک خرد کرده و این قطعات را همراه با آب، بدون آنکه بجوید،  قورت دهید تا از خواص سیر خام ناشتا برای لاغری بهرهمند شوید.

اگر میخواهید درباره سیر سیاهبیشتر بدانید و طریقه استفاده از آن را یاد بگیرید به مقاله مراجعه نمایید.

عسل و سیر برای لاغری

می‌توان از ترکیب عسل و سیر برای لاغری استفاده کرد و به کمک آن‌ها یک معجون برای کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی و بهبود عملکرد متابولیسم درست نمود. برای تهیه معجون، می‌توانید دو یا سه حبه سیر را پس از پوست کندن، له نمایید و کمی عسل به آن‌ها اضافه کنید. پس از آن‌که این مخلوط آماده شد، اجازه دهید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در دمای اتاق بماند و سپس میل کنید. نه‌تنها عسل و سیر برای لاغری مفید است، بلکه به تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سرماخوردگی نیز کمک می‌نماید.

 پیشنهاد میشود اگر به دنبال  هستید به مقاله نوشته شده غفاری مراجعه نمایید.

لیمو و سیر برای لاغری

یک حبه سیر را له نموده و همراه با آب ولرم و یک قاشق غذاخوری آب لیمو ترش مخلوط نمایید. این نوشیدنی را پیش از آن‌که سرد شود، بنوشید و تأثیر آن را در کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی به دلیل وجود ویتامین C ببینید. البته بهتر است برای حفظ ویتامین C موجود در لیموترش، از آب داغ استفاده نکنید.

برای آشنایی با مزایا و  عوارض قرص ونوستات میتوانیدبه مقاله ما تحت عنوان ؟ مراجعه نمایید.

چای زنجبیل و سیر برای لاغری

زنجبیل یکی از انواع مواد غذایی موثر در کاهش وزن است؛ به همین دلیل می‌توانید از ترکیب سیر و زنجبیل برای لاغری استفاده کنید. برای تهیه این چای یک حبه سیر را همراه با یک تکه زنجبیل کوچک آسیاب کنید، پس از آنکه نرم و یکدست شدند، به اندازه دو لیوان آب را روی گاز به جوش آورید و سیر و زنجبیل را در آن بریزید. پس از آن‌که ۵ دقیقه جوشیدند؛ حرارت را کم کرده و اجازه دهید ۱۰ دقیقه بکشند. سپس این چای را از صافی رد کرده و کمی آب لیموترش به آن اضافه نمایید. برای آن که طعم بهتری داشته باشد، می‌توانید از عسل استفاده کنید.

خواص چای سیر و زنجبیل برای لاغری، سم‌زدایی و بهبود سیستم گوارش بسیار زیاد است.برای افرادی که وزن شان ۱۰۰ کیلو به بالا هست، میتوانند از  استفاده کنند برای مطالعه بیشتر به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

فرمول صحیح لاغری با سیر

مواردی که تا به اینجا گفتیم، به شما کمک می‌کنند که از سیر برای لاغری، بیشتر استفاده کنید؛ اما گاهی افراد نمی‌دانند که سیر ناشتا برای لاغری بهتر است یا خوردن سیر قبل از خواب برای لاغری تاثیر دارد؟! باید بگویم هر دوی این موارد می‌توانند تاثیر خوبی در کاهش وزن، و چربی سوزی داشته باشند و بهتر است روشی که برای شما راحت‌تر است را به کار بگیرید. با این‌حال برای پیشگیری از بوی بد سیر، مصرف سیر ناشتا روش بهتری است.

همانطور که پیشتر گفتیم، بهتر است به‌جای قورت دادن سیر برای لاغری آن را به تکه‌های کوچک تبدیل کنید و آن‌ها را قورت دهید؛ اما از جویدن سیر تا حد امکان خودداری نمایید؛ زیرا نه‌تنها بوی آن در دهانتان پخش می‌شود، بلکه تندی آن سبب می‌گردد دهان شما بسوزد و این سوزش، تنها برای عده کمی از افراد قابل تحمل است. همچنین از مصرف بیش از اندازه سیر خودداری کنید، زیرا می‌تواند سبب افت فشار خون و عوارض دیگری شود.

با وجود آنکه ارتباط بین سیر و لاغری به اثبات رسیده است؛ اما تنها مصرف سیر برای لاغری و کاهش وزن به تنهایی تأثیرگذار نیست، بلکه نیاز است افراد از یک رژیم غذایی سالم و تحرک کافی برای افزایش متابولیسم و کاهش وزن استفاده کنند. بنابراین با انتخاب یک اصولی، همچون رژیم‌های بهاره غفاری، نه‌تنها نیاز بدن خود از نظر مواد مغذی را تامین می کنید؛بلکه سلامتی و تناسب اندام را در کنار یکدیگر به دست خواهید آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلیک کنید و چنانچه می‌خواهید همین حالا رژیم لاغری خود را دریافت نمایید، بر روی کلیک کنید.

دکمه بازگشت به بالا