عمومیکسب و کار ایرانیان

راهنمای کامل خرید سرویس خواب بزرگسال

ملحفه یکی از وسایل مهم مورد نیاز اتاق خواب است. بنابراین برای انتخاب درست در هنگام خرید باید با مشخصات کلی آن بیشتر آشنا شویم. ست اتاق خواب از چه چیزی تشکیل شده است و چه وسایلی برای فضای داخلی خانه شما مورد نیاز است. یا به چه رنگ و چوبی بیشتر علاقه دارید؟ تست زیبایی و کیفیت ملحفه چیست و در هنگام خرید باید به چه نکاتی توجه کرد؟ ما اطلاعاتی در مورد مواد تشک، اندازه استاندارد آنها و ده ها پارامتر دیگر با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. اگر به هر دلیلی نتوانستید محصولی عالی را به خانه خود بیاورید، از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید تا بهترین انعکاس را در فضای داخلی خانه خود پیدا کنید.

همچنین اگر قصد خرید سرویس خواب بزرگسال را دارید ما به شما مراجعه به فروشگاه اینترنتی تانیل چوب را پیشنهاد میکنیم.

سرویس خواب بزرگسال تانیل چوب شامل چه مواردی می شود؟

در اولین قدم باید بدانیم هنگام خرید سرویس خواب چه وسایلی پیش روی ماست و به چه چیزهایی نیاز داریم و برای خرید برنامه ریزی کنیم. یکی از عناصر اصلی تخت خواب است که با توجه به اندازه اتاق خواب شما در اندازه های مختلفی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. در آن به همراه اتاق خواب می توان به میز پاتختی، کمد، درب، عثمانی کنار تخت، میز آرایش، صندلی تک نفره، آینه قدی، آینه دیواری و سایر لوازم چوبی اشاره کرد.

اندازه معمولی تخت های دونفره

سه اندازه استاندارد وجود دارد که باید قبل از خرید تخت در نظر بگیرید. طول 200 برای همه تخت ها یکسان است اما عرض آن متفاوت است که می توانید با توجه به نیاز خود و فضای اتاق خوابتان آن را سفارشی کنید. سایزهای 200 * 140 – 200 * 160 و 200 * 180 که به عنوان کینگ سایز شناخته می شوند، گزینه های شما برای تخت های دونفره هستند.

انواع روتختی

شما می توانید تخت خواب ها را در رنگ ها و سبک های مختلف با متریال های مختلف خریداری کنید.

آل ام دی اف

ام دی اف مخفف تخته فیبر با چگالی متوسط ​​است، نوعی ام دی اف پردازشی که از مخلوط کردن خرده های چوب و حتی چوب های نرم با رزین و موم به شکل فشرده و متراکم ساخته می شود.

هایگلاس

پنل ها از ام دی اف ساخته شده اند و با لایه ای از کاغذ شفاف و براق به نام گلاس گلاس پوشانده شده اند. در سمت صفحه شیشه ای معمولاً نفوذ آب روی کار تأثیر چندانی نمی گذارد زیرا روش هایی وجود دارد که ضد آب نیستند. تغییر رنگ برای محصولات چند رنگ

روکش چوب

به دلیل قیمت بالای چوب، معمولاً در بازار به صورت لایه های نازک به نام روکش چوب پوشانده می شود که معمولاً چند لایه از ام دی اف، نئوپان، الیاف و چوب است. از این روکش ها در دو طرف استفاده می شود.

لالائو نئوپان در خواب

نئوپان از پردازش چوب و خاک اره خرد شده و ترکیب آنها با چسب رزین به شکل فشرده تولید می شود. این محصول پس از آماده سازی به خوبی سمباده زنی شده و در تولید بستر استفاده می شود. لطفا توجه داشته باشید که تخته خرده چوب نباید برای مناطق مرطوب خریداری شود. زیرا در کمترین زمان ممکن کار پف کرده و رنگ کنده می شود. از طرفی لبه های چوبی چسبانده شده به کار به سرعت کنده شده و کار شما بسیار زشت می شود.

از سکس سرویس ABS بخوابید

ماهیچه های شکم به تنهایی در تخت خواب استفاده نمی شوند. در مقابل، تخت ها از ترکیب MDF و مواد پلیمری ساخته می شوند. Abs در واقع یک ماده پلیمری است که برای ساخت یک تاج تخت کلاسیک استفاده می شود. این محصول بسیار مقاوم در برابر آب و ضربه بوده و در رده محصولات مقرون به صرفه قرار می گیرد و هزینه زیادی برای خریدار ندارد. این محصول در تبریز و گلپایگان در دو رنگ شفاف و سفید برفی تولید می شود.

ام دی اف با روکش خلاء

ممبران یا وکیوم نوعی پوشش پی وی سی است که روی هسته هایی مانند ام دی اف، چوب و نئوپان اعمال می شود. هوای بین سطح و پوشش به طور کامل تخلیه شده و با استفاده از چسب های مخصوص و تکنولوژی های روز با استحکام و دوام بالا روکش چسب می شود.

کدام تشک بهتر است؟

سرویس خواب در چندین نمونه چوب و ام دی اف و نئوپان و … پیش روی شماست. خرید تخت چوبی را به شما توصیه می کنیم زیرا گره های چوب در مرحله اول زیبایی بصری بهتری به شما می دهد. در مرحله بعد می توان به استحکام و دوام کار در طول زمان اشاره کرد. زیرا رنگ سرویس خواب چوبی دو بار دنبال می شود و این نه تنها جلوه بصری کار را بیشتر می کند، بلکه کیفیت بالایی به قطعه می دهد.

چه رنگ هایی برای تخت خواب بهتر است؟

هنگام خرید تخت یکی از مهمترین پارامترهایی که در انتخاب رنگ باید در نظر گرفته شود. من دو پیشنهاد برای ایده های شما دارم. اگر قصد خرید برای جهیزیه خود را دارید و نمی خواهید پول زیادی برای سرویس خواب خود خرج کنید. برای این کار پیشنهاد می شود از سرویس خواب ام دی اف که بهترین تم رنگی است استفاده کنید. مواد.. اکنون، هنگام سفارشی سازی محصول، اگر قصد دارید از چوب برای چارچوب تخت خود استفاده کنید. رنگ گردویی را به شما پیشنهاد می کنیم که در دسته رنگ های برگزیده قرار می گیرد.

نوع تخت یک نفره

تشک تخت مانند همان تخت است که جنس و ساختار متفاوتی در مقابل شما قرار دارد. به عنوان مثال به سه مدل فلزی، بلیط و جک اشاره می کنیم.

فلز

از آنجایی که زیره های چوبی در صورت شکستگی قابل تعمیر نیستند و در برابر حشرات مقاوم نیستند (در مناطق شمالی کشور یعنی شارجی)، کفش های استیل در این زمینه توصیه می شود.

این نوع کف، راحتی یک انبار کوچک یا بزرگ را به شما می دهد. با کمک دو پمپ کف کوچک، تخت شما به راحتی بالا و پایین می شود و می توانید از فضای زیر تخت به عنوان تخت یک نفره یا دو نفره برای قرار دادن وسایل اضافی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که قدرت پمپاژ کفی های جک دار بین 900 تا 1000 نیوتن است، بنابراین می توانید بدون برداشتن تشک و تخت، کفی را بلند کنید.

روش های نوری عملکرد خورشیدی

اگر می خواهید از کیفیت عملیاتی و روشنایی تخت مطلع شوید، به پارامترهای ذکر شده توجه کنید.

نوع دوخت سر و بدنه تخت

اگر از تخت ساده و گلدوزی شده استفاده می کنید، اولین قدم این است که به نوع دوخت ها توجه کنید. هرچه از دوخت بهتری استفاده کنید کار شما زیباتر می شود. لمس دست دوزی با کارهای مجلل تر و گران تر برای شما همراه است. تمام تخت های پارچه ای از جمله لبه ها باید با بالاترین کیفیت برش داده شوند. زیرا محصول در مدت زمان کوتاهی آسیب می بیند و با عمر محدودی به پایان می رسد.

رنگ برای تخت

رنگ کاری موضوع مهمی است که باید توسط متخصصان مجرب در کارگاه های تولیدی دنبال شود. در صورت متفاوت بودن رنگ استفاده شده نامرغوب خواهد بود و یا در صورت مشاهده در یک طرف کار رنگی در طرف دیگر داده نمی شود. به یاد داشته باشید که رنگ آمیزی تخت چوبی با سازه های آهنی و فلزی بسیار متفاوت است. در واقع اگر چیزی به درستی رنگ آمیزی نشده باشد با چوب خام تفاوتی ندارد. از طرفی رنگ های استفاده شده برای سرویس های چوبی مانع از پوسته شدن و پر شدن زیاد کار می شود. رنگ های نیمه پلی استر دانه بندی چوب را نشان می دهد و کار شما را کلاسیک تر می کند.

اگر روکش ها به خوبی فشرده شده اند، کناره های تخت را بررسی کنید

روکش استفاده شده برای لبه تخت های ام دی اف به این دلیل است که هسته کار ام دی اف نمایان نشده و کار به زیبایی رنگ آمیزی شده است. از آنجایی که این پوشش ها بسیار نازک هستند، به راحتی به ابزار کار انعطاف پذیر می چسبند. اما اگر بنا به دلایلی این پرس به درستی انجام نشود به راحتی کار را می گیرد و از جلوه طبیعی تیرهای چوبی کارهای ام دی اف جلوگیری می کند. بنابراین در مناطقی که هوا بسیار مرطوب یا خشک است باید با کارشناسان واحد تولید مشورت کنید تا به مرور زمان به کار شما آسیب نرسد. اگر از چسب محکم و درجه یک برای فشار دادن آن استفاده شود، به ندرت شاهد حذف آن از روی چوب خواهید بود.

برای دیدن نمونه های بیشتر از این محصول میتوانید به سایت ralphlauren مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا