علمی و پزشکی

صرف ماهانه چهار میلیارد تومان برای کیت‌های تشخیص کرونا در لرستان

روابط عمومی / لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: هر هفته یک میلیارد تومان برای خرید کیت های تشخیص تاج از استان هزینه می شود.

محمد رضا نیکبخت امروز ، 25 اکتبر ، گفت که دانشگاه علوم پزشکی لرستان ماهانه 4 میلیارد تومان برای لباس های تاج و 6 میلیارد تومان برای پزشکان مقیم هزینه خواهد کرد.

وی در مورد ذخیره سازی داروهای موثر علیه کووید 19 در لرستان افزود: اگرچه درمان هر بیمار بیماری کرونا به طور متوسط ​​30 میلیون تومان نیاز دارد اما اکنون این موضوع در اولویت دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تأکید بر اهمیت افراد پیروی از توصیه های بهداشت کرونا ، گفت: رهبران دانشگاه باید از طریق دسترسی به رسانه های ملی و محلی برای ارتقا promote این مهم گام بردارند.

نیکباخ افزود: از نظر تأمین داروهای کرونا مشکلی وجود ندارد ، 6 هزار و 600 کپسول اکسیژن خریداری شده و لرستان از نظر تجهیزات یکی از بهترین استانهای کشور است.

وی افزود: تاکنون بیش از 102 هزار نمونه برای تشخیص بیماری به آزمایشگاه ها ارسال شده است که 33 هزار و 400 مورد مثبت بوده است.

این مقام مسئول گفت: “از ابتدای تاج گذاری در لرستان تا 14 اکتبر ، 683 نفر در نتیجه Covid 19 در لرستان کشته شدند.”

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به وضعیت لرستان در صلیب سرخ از ساکنان استان خواست ضمن حفظ پروتکل های بهداشتی و فواصل اجتماعی از حضور در جلسات به ویژه فاتحه و عروسی خودداری کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا