اقتصادی

طرح های دارای افزایش بهره وری در اولویت بانک کشاورزی است

روابط عمومی / اصفهان مدیر کل بانک کشاورزی کشور گفت: پروژه هایی که باعث افزایش بهره وری و افزایش تولید دانش بنیان می شوند هنگام پرداخت تسهیلات در نظر گرفته می شوند.

روح الله خدارخمی امشب (پنجشنبه ، 29 فوریه) در بررسیهای آب و کشاورزی اردستان: نقش بانک کشاورزی ارائه وام برای کمک به کشاورزان و غلبه بر وضعیت موجود و همچنین استفاده از سرمایه برای تأمین سرمایه برای این کشاورزان و مرغداران است. وام هایی را برای اجرای پروژه های تحول آفرین و جدید در بخش فراهم می کند.

وی با بیان اینکه ما در نظر داریم همه برنامه های کاربردی خودروها از جمله تراکتور ، کمباین ، و حتی هواپیماهای بدون سرنشین کشاورزی و غیره را بدون محدودیت ارائه دهیم ، گفت: هیچ محدودیتی در وام دهی برای توسعه گلخانه ها و گیاهان دارویی این کشور وجود ندارد. بانک کشاورزی متقاضی وجود ندارد

به گزارش روابط عمومی ، مدیر کل بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی برای تأمین منابع مالی لازم برای تهیه به موقع کودها و سموم شیمیایی برای افزایش تولید محصولات استراتژیک کشاورزی ، بیش از 2 میلیارد و 12 درصد وام کارت کشاورزی کشاورزان را در اختیار کشاورزان قرار می دهد. خداحافظ

خدارحمی با اشاره به اینکه در هنگام پرداخت تسهیلات پروژه های تولید بهره وری و دانش بنیان در نظر گرفته و اولویت بندی می شود ، گفت: با توجه به اینکه وضعیت آب در اردستان بسیار مهم است ، کشاورزان این شهرستان باید سعی کنند همه سبزیجات را تولید کنند. تابستان را داخل گلخانه بگذرانید تا بانک کشاورزی بتواند همه هزینه های این گلخانه ها را تأمین کند و کشاورزان باید به دامهای پرمحصول روی بیاورند.

وی گفت: در سال 1999 ، بانك كشاورزی 14 پروژه را در بخش اشتغال روستایی اردستان با مبلغ 5.5 میلیارد ریال اجرا كرد كه 290 میلیارد ریال در زمینه مکانیزاسیون برای 26 دستگاه بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا