علمی و پزشکیکسب و کار ایرانیان

عمل لابیاپلاستی چقدر طول میکشد؟

نکات کلیدی در مورد لابیاپلاستی سوزنی بدانید. لابیاپلاستی نوعی جراحی برای ترمیم اندام تناسلی زنانه است که سینه های آن بسیار ظریف است. با این حال، بسیاری از زنانی که قصد انجام عمل لابیاپلاستی را دارند اطلاعات زیادی در مورد لابیا سینه ندارند. در این مقاله از سایت Dr. حبیبه احمدی جراح و متخصص زنان در تهران می خواهیم همه چیز را در مورد بخیه های لابیاپلاستی توضیح دهیم و به یکی از سوالات متداول شما پاسخ دهیم که بخیه ها چند روز بعد از عمل لابیا بیرون می آیند؟ با ما همراه باشید و تصاویری از بخیه های لابیاپلاستی را ببینید.

انواع مدل بخیه واژن در جراحی لابیا ماژور

برای ایجاد برش لابیاپلاستی دو روش اصلی Trimming و Wedge وجود دارد: در ادامه تصاویری از بخیه های لابیاپلاستی با استفاده از هر یک از این روش ها را مشاهده می کنید. تصمیم گیری بین این دو روش به تعداد مشکلات لابیا و تشخیص پزشک بستگی دارد.

آیا واقعا لابیاپلاستی بدون بخیه است؟

برخی افراد فکر می کنند که لابیاپلاستی روشی است که نیازی به بخیه ندارد، اما این یک تصور اشتباه است. در حین عمل لاباپلاستی قسمت های زائد لابیا با لیزر یا تیغه جراحی به صورت کاملا دقیق و ظریف برداشته می شود و به همین دلیل بعد از عمل لابیا باید بخیه شود.

لابیاپلاستی با بیهوشی انجام می شود و نیازی به بیهوشی ندارد. اما چیزی که باعث نگرانی بسیاری از افراد می شود، بخیه جراحی لابیا است. بخیه های لابیاپلاستی ممکن است احساس شوند و خود به خود بیفتند، اما اگر این بخیه ها نیاز به کشیدن دارد، باید با پزشک مشورت کنید. بخیه ها معمولا بعد از 5 تا 7 روز برداشته می شوند و این در افراد مختلف متفاوت است. در صورت استفاده از لیزر در این عمل نیازی به دوخت و کشیدن آن نیست.

آیا ایمپلنت های لیبیدو با حافظه قابل جذب قابل جابجایی هستند؟

سوالی که بسیاری از داوطلبان لابیاپلاستی از ما می پرسند این است که آیا بعد از لابیاپلاستی باید بخیه ها را بکشیم یا جذب می شوند؟ پاسخ به این سوال به تکنیک جراح بستگی دارد. دکتر. حبیبه احمدی جراح لابیاپلاستی در تهران برای کاهش درد و ناراحتی بعد از جراحی لب با استفاده از نخ های قابل جذب و بدون نیاز به پس کشیدن عمل لابیاپلاستی را انجام می دهد.

بخیه های لابیا بعد از چند روز خونریزی می کند؟

در دوره بعد از لابیاپلاستی فرد باید به رژیم غذایی خود توجه کند و اگر غذا حاوی پروتئین باشد، زخم ها سریعتر و راحت تر بهبود می یابند و بخیه های لابیاپلاستی سریعتر می ریزند. برخی از غذاهای حاوی ویتامین A و C می توانند به بهبود زخم ها و تسریع روند بهبود کمک کنند. اگر بخیه ها فقط در جهت بریده شده توسط پزشک باشد، التهاب کاهش می یابد.

علاوه بر آنچه گفته شد، باید توجه داشت که دو نوع بخیه قابل جذب و غیر قابل جذب استفاده می شود که باید در هر دو مدل بسیار دقت کرد و احتیاط های لازم را انجام داد. مدت زمان بخیه های جوشکاری یکی از مهمترین موارد برای بیمار است.

اگر اقدامات خاصی انجام شود، درزها زودتر می جوشند. یکی از مواردی که در جوشکاری نخ موثر است و در عین حال از شکستن و آسیب دیدن آن جلوگیری می کند، انجام ندادن کارهای سنگین برای مدتی بعد از عمل است. زیرا سخت کوشی می تواند نتایج بدی به همراه داشته باشد.

زمان بخیه زدن به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها روش بخیه زدن توسط پزشک است که در صورت انجام صحیح بخیه ها می تواند کوتاهتر باشد. از این رو، انتخاب پزشک دارای تجربه در این زمینه بسیار مهم است.

حفظ پیوندها پس از جراحی لابیا

مراقبت از بخیه ها بعد از لابیاپلاستی، که شامل پرهیز از نشستن یا خوابیدن روی آنها می شود، مهم است. روش و زمان فیوژن بخیه لابیاپلاستی به عوامل مختلفی از جمله بافت واژن، وضعیت فیزیکی و تغذیه بستگی دارد. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار سن است، هر چه سن بالاتر باشد کندتر عمل می کند. برای مراقبت از درزها اگر موارد زیر را انجام دهیم نتیجه مطلوبی خواهیم گرفت:

استفاده از حمام

محل جراحی را تمیز کرده و خشک نگه دارید

پرهیز از فعالیت های سنگین و ورزش

از پریدن و دویدن خودداری کنید

حرکات را به آرامی انجام دهید

تا 40 روز پس از جراحی از رابطه جنسی خودداری کنید

لیپوساکشن لب برای چه مواردی استفاده می شود؟

یکی از نکات برجسته در مورد نخ بخیه در جراحی ابیاپلاستی این است که در انواع مختلف مانند ابریشم، کروم و غیره وجود دارد. این نخ ها انواع و قیمت های مختلفی دارند و پزشک باید نخ هایی را انتخاب کند که هم از نظر درمانی و هم از نظر اقتصادی برای بیمار مفید باشد. این نخ باید عاری از مواد خطرناک باشد. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب نخ عدم کشش در برش است.

مراحل مورد نیاز برای بخیه باز

یکی از عوارض نادر لابیاپلاستی باز شدن بخیه ها است. در صورت باز شدن بخیه های لابیاپلاستی لازم است سریعا با پزشک مشورت شود تا با استفاده از پمادها یا داروهای خاص برای درمان ناحیه باز بهترین روش درمانی تجویز شود. اکثر پزشکان این روش را انجام می دهند اما اگر فرد خونریزی داشته باشد می توان روش دوم را انجام داد که بازسازی است.

گاهی اوقات انسان فقط احساس می کند مشتش باز می شود و چنین چیزی وجود ندارد. این حس کاملا طبیعی است، زیرا کوک سفت نمی شود تا جای رد باقی نماند، بلکه به سادگی دوخته می شود تا لایه های بریده شده در جای خود قرار گیرند. اگر فردی در حین شستن محل بخیه روی زخم فشار بیاورد یا آن را بکشد، می تواند به بخیه ها آسیب برساند یا گاهی باعث عفونت شود.

اطللاعات بیشتر را پیشنهاد میکنیم از وب سایت بهترین دکتر لابیاپلاستی شیراز بخوانید.

دکمه بازگشت به بالا