عوارض لیفت گونه با تزریق ژل

برای پوست‌های چروک شده، ژل در چین و چروک‌ها تزریق شده و به دلیل خاصیت پر‌کنندگیش، چین و چروک پوست را برطرف می‌کند. با تزریق ژل به پیشانی و پر کردن چین و چروک‌های ناحیه مربوطه، اثرات پیری کمتر می‌شود.ممکنه شما بسیار شنیده باشید که ژل برای حجم‌دهی بعضی از قسمت‌های بدن استفاده می‌شود، بله درست است. این می‌تواند با تزریق ژل به نواحی مختلف بدن مانند تزریق ژل به بینی، لب، گونه، چانه، برجسته و مدل‌سازی شود

لیفت گونه با تزریق بوتاکس

بوتاکس (بوتالینوم توکسین)، یکی از رایج‌ترین و شناخته‌شده‌ترین روش‌های غیرجراحی برای لیفت گونه ها است. بوتاکس، یک فلج کننده موقت عصبی است که به عضله تزریق شده و باعث فلج موقتی عضلات می‌شود. این عضلات از کار افتاده، دیگر قادر به انقباض و نهایتا ایجاد خط و خطوط نخواهد بود. نتایج انجام تزریق بوتاکس ، بعد از گذشت 3 تا 7 روز قابل مشاهده است و اثر آن معمولاً 3 تا 6 ماه ماندگار خواهد بود. ضمن اینکه یک عمل لیفت گونه با تزریق ژل، به بازگرداندن حجم کم و از دست رفته در میانه‌ی صورت در مشتریانی مسن‌تر کمک می‌کند. لیفت گونه با تزریق ژل اغلب با سایر روش‌های کانتورینگ صورت ترکیب می‌شود.

چه نوع ژل‌هایی برای لیفت صورت وجود دارد

دائمی: پزشکی که شما برای لیفت صورت با تزریق ژل ملاقات می‌کنید، بسته به شرایط شما و بودجه مورد نظر که برای این کاردر نظرگرفته‌اید، تصمیم می‌گیرد که شما ازچه نوع ژلی استفاده کنید.

موقتی: همانطور که از نام آن پیداست، مدت زمان تغییرات، در چهره شما محدود خواهد بود.

تفاوت اصلی بین این دو نوع ژل وجود یک سری عوارض در نوع دائمی است که در ژل موقت وجود ندارد.

عوارض لیفت صورت با تزریق ژل

در مورد ژل‌های موقتی به دلیل اینکه آنها نوعی از پروتئین هستند که بدن را بیگانه نمی‌شناسند، باعث کمترین عارضه و حساسیت می‌شود.

در مورد ژل‌های دائمی، عوارض جانبی مانند حساسیت و حتی عفونت و گاهی جابجایی ژل دیده می‌شود.

 تفاوت بین ژل و بوتاکس چیست؟

در مقاله مربوط به لیفت صورت با تزریق بوتاکس توضیح دادیم که بوتاکس نورون‌های مربوط به عضله را به طور موقت قطع کرده و باعث شل شدن عضلات در آن نقطه از صورت می‌شود، و بعد از چند روز چین و چروک‌های آن نقطه‌ی صورت ناپدید می‌شوند.

ژل به ناحیه‌ای که چین و چروک ظاهر می‌شود، تزریق شده و این باعث ایجاد حجمی می‌شود که منجر به از بین رفتن چین و چروک‌ها از آن ناحیه می‌شود. بوتاکس ۳ تا ۶ ماه دوام دارد و ژل ۶ تا ۱۸ ماه دوام می‌آورد.

قبل از تزریق ژل دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید

مراقبت بعد از لیفت صورت با تزریق ژل

گونه گذاری با تزریق ژل برای افراد مسن‌تر

بیشتر موارد گونه گذاری گونه‌ها و برجسته سازی آن‌ها برای جوان‌سازی چهره و داشتن ظاهری جوان‌تر و پر کردن حجمی می‌باشد که به مرور زمان از بین رفته است.

تزریق ژل به گونه برای بازگرداندن حجم از دست رفته بعد از کاهش وزن

بعضی از افراد بعد از کاهش وزن متوجه می‌شوند که حجم و پری صورتشان از بین رفته است. بازیابی این حجم با استفاده از این روش غیر جراحی برای گونه گذاری می‌تواند به تعادل ظاهر شما کمک کند.

گونه گذاری با تزریق ژل برای افراد مسن‌تر

برای افراد جوان ، برجسته سازی گونه ها برای ایجاد گونه‌هایی خوش فرمتر و زیباتر انجام می‌گیرد. موازی گردن خط گونه با خط فک شما ، قوس زیبایی را ایجاد می‌کند. اگر چهره شما به طور طبیعی از برجستگی‌ها و خطوط مرزی کمتری برخوردار است، پروتز گونه‌ها به روش غیر جراحی یا همان تزریق ژل گونه می‌تواند به شما در رسیدن به ظاهری زیبا و جذاب کمک کند.

دیگر روش‌های برجسته کردن گونه

وقتی جوان هستیم، طبیعتاً گونه‌های ما پری و حجم بیشتری دارند. با گذشت زمان این حجم در زنان و مردان کاهش می‌یابد و می‌تواند ما را دچار صورتی افتاده و به نظر خسته کند حتی در شرایطی که واقعاً خسته نیستیم. آن طور که به نظر می‌رسد لیفت گونه، قسمت برجستگی گونه را به موقعیتی برمی‌گرداند که ظاهری جوان‌تر را برای گونه‌ها ایجاد می‌کند. تکنیک‌های لیفت گونه شامل لیفت میانه‌ی صورت با نخ ، تزریق ژل به گونه، جراحی لیفت صورت یا کاشت پروتزهای گونه به روش جراحی می‌باشد. عبارات لیفت گونه یا گونه گذاری، برای طیفی از گزینه‌های درمانی ، هم به صورت جراحی و هم غیر جراحی به کار می‌رود. برای هر شیوه‌ی درمان، مزایا و معایبی وجود دارد و انتخاب شما به چندین عامل بستگی دارد، از جمله:

لیفت صورت و گردن راه حلی منطقی برای جوانسازی

اگر به دنبال راهی برای کاهش چین و چروک و افتادگی پوست هستید، لیفت صورت و گردن به شما در جوانسازی پوست کمک می‌کند. هر ساله میلیون‌ها نفر برای بهبود ظاهر پوست خود از روش‌های مختلف لیفت استفاده می‌کنند. لیفت صورت یا فیس لیفت یکی از متدهای زیبایی است، که باعث کشش پوست صورت به سمت بالا می‌شود.

در این حالت افتادگی پوست در قسمت گونه‌ها و خط فک از بین می‌رود و جوانسازی و شادابی پوست را به همراه دارد. در لیفت گردن هم با بالا کشیدن پوست و رفع چروک‌های ریز و عمیق، پوست جوان شده و ظاهری مطلوب پیدا می‌کند. اولین علائم مربوط به پیری در ناحیه گردن دیده می‌شود. افتادگی پوست این ناحیه، چین و چروک و از بین رفتن انعطاف‌پذیری با روش‌های لیفتینگ گردن و صورت تا حدودی بهبود پیدا می‌کند.

پیش از هر اقدامی برای لیفت صورت و گردن با پزشک متخصص زیبایی یا جراح پلاستیک مشاوره داشته باشید. پزشک پس از معاینه صورت و گردن تشخیص می‌دهد که شما کاندید مناسبی هستید یا نه.

لیفت صورت و گردن به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. هر کدام از این روش‌ها برای افراد خاصی کاربرد دارند. در ادامه مطلب به انواع روش های لیفت صورت و سپس انواع روش های لیفت گردن می پردازیم.

خروج از نسخه موبایل