اقتصادی

فراخوانی برای هفته هوش مصنوعی

همزمان با هفته هوش مصنوعی ، صندوق نوآوری و شکوفایی سناریوهای راه اندازی را ترتیب داد.

به گزارش روابط عمومی هفته هوش مصنوعی در سه حوزه سلامت دیجیتال ، شهر هوشمند ، حمل و نقل شهری ، هوا فضا و سنجش از دور در دو بخش ارتباطات و راه اندازی دوشنبه برگزار می شود.

مخاطبان رویداد Startup روز دوشنبه ، استارتاپ هایی که در شتاب دهنده ها و مراکز رشد کار می کنند ، کارآفرینان و تکنسین هایی که موفق به ساخت نمونه اولیه خود (MVP) شده اند و برای رشد تجارت خود نیاز به جذب سرمایه دارند. استارتاپ هایی که برای شرکت در این رویداد اقدام می کنند ، پس از طی مراحل آماده سازی کوتاه ، محصولات و خدمات خود را به سرمایه گذاران ارائه می دهند و بستر لازم را برای جذب سرمایه لازم فراهم می کنند.

طرح پیوند همچنین به توسعه دهندگان ایده و استارتاپ هایی که هنوز به مرحله MVP نرسیده اند ارائه می دهد بخشی از هزینه های تسریع در تجارت را به شتاب دهنده ها (دانش بنیان یا غیر دانش بنیان) و سایر سرمایه گذاران و فعالان اکوسیستم نوآور ارائه می دهد.

یکی از نقاط قوت این اقدامات ، برنامه سرمایه گذاری مشترک صندوق نوآوری و شکوفایی است. بر اساس این برنامه ، اگر یکی از عوامل سرمایه گذاری یا شتاب دهنده های صندوق ، پس از ارزیابی و تصویب یک طرح تجاری ، تصمیم به سرمایه گذاری در آن بگیرد ، صندوق نوآوری و شکوفایی تا 80٪ از سرمایه مورد نیاز برنامه راه اندازی یا سرمایه گذاری را تأمین می کند.

رویدادهای AI هفته از دوشنبه تا چهارشنبه ، 4 تا 6 آگوست برگزار می شود و تیم ها و استارتاپ های مایل به شرکت در این دو رویداد پیوندی می توانند به وب سایت Gazal به آدرس https: / تا روز یکشنبه 11 ژوئیه مراجعه کنند. /ghazal.inif.ir/Nsfund_Project/new/ برای این رویداد ثبت نام کنید و پروژه های خود را ارسال کنید.

طبق صندوق نوآوری و شکوفایی ، کلیه هزینه های این رویداد توسط صندوق نوآوری و شکوفایی تأمین می شود و شرکت در روند این فرصت ها و فعالیت ها کاملاً رایگان است. ذینفعان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رویدادها با شماره های 66128068 021 و 09366129101 تماس بگیرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا