فیشیال برای جای جوش

جوش‌های صورت می‌توانند مشکلی آزاردهنده و ناخوشایند برای بسیاری از افراد باشند. این ذرات قرمز و ملتهب که از ابتدای سن بلوغ روی نقاط مختلف بدن مانند صورت، کمر، باسن و گردن به وجود می‌آیند، دلایل و درمان‌های متفاوتی دارند. برای مثال، از شایع‌ترین دلایل و علت جوش می‌توان به افزایش چربی پوست، آلودگی پوست بدن و بالشت، اضطراب شدید و استرس و نامناسب بودن روتین‌ها و روش‌های مراقبت از پوست اشاره کرد.

این موارد به همراه عواملی چون بیماری‌های مزمن و تاثیر وراثت یا حتی حساسیت‌های فصلی و دارویی، باعث ایجاد جوش در نقاط مختلف صورت و بدن ‌می‌شوند. متاسفانه جوش صورت چه قرمز و ملتهب باشد و چه سرسیاه و زیر پوستی، نسبت به درمان مقاوم است. به همین دلیل، قصد داریم در این مقاله جدید از بلاگ «سما» به بررسی علت جوش، راهکارهای گیاهی برای رفع جوش و اهمیت خدمات فیشیال صورت برای از بین بردن جوش و جای جوش بپردازیم. اگر درگیر این مشکل هستید یا نوجوانی در اطرافیان خود دارید که اعتماد به نفس‌شان بابت این عارضه پوستی خدشه‌دار شده، لطفا تا پایان این نوشتار همراه ما باشید.

بررسی دلایل و علت جوش صورت

اولین قدم برای درمان جوش‌های متعدد و مقاوم روی صورت، پیدا کردن ریشه و دلیل به وجود آمدن آن‌ها است. جوش‌های صورت ممکن است به دلایل متفاوتی چون موارد زیر ایجاد شده و باعث سوزش، خارش، التهاب و بروز لک شوند:

بررسی تاثیر راهکارهای گیاهی در درمان جوش صورت

بسیاری از افراد گمان می‌کنند درمان‌های گیاهی آسیب کم‌تر و تاثیرگذاری بیش‌تری نسبت به استفاده از داروهایی چون کورتون دارند. این ادعا تا حدی صحیح و در مقابل، مقداری هم اشتباه است. به این صورت که استفاده از درمان‌های سنتی و گیاهی سایر اعضای بدن را درگیر نمی‌کند و عوارضی ندارند؛ اما، تاثیرگذاری آن‌ها نیز محدود بوده و در صورت حاد بودن وضعیت جوش صورت، کمکی به بهبود آن نخواهند کرد. از جمله راهکارهای گیاهی برای رفع جوش می‌توان به استفاده از عصاره‌های گیاهی مانند آلوئه‌ورا، روغن درخت چای سبز، جوشانده پونه و نعناع، عصاره‌ی گل گاو زبان و شوید اشاره کرد.  همچنین، استفاده از بخور گلاب نیز می‌تواند به تقویت پوست و کاهش جوش‌ها کمک کند.

درمان قطعی جوش صورت با فشیال پوست

پاکسازی پوست یا همان صورت، یک روش موثر برای تمیز کردن پوست، از بین بردن سلول‌های مرده، تعدیل چربی پوست و از بین بردن جوش‌ها است. پاکسازی پوست به این روش هیچگونه عوارض یا محدودیت سنی ندارد. در کنار عاری بودن از روش‌های تهاجمی و عوارض، فشیال پوست تاثیرگذاری فوق‌العاده فوری و زیادی دارد. تنها کافی است یک بار برای انجام این خدمات درمانی و زیبایی به کلینیک سما، بهترین کلینیک زیبایی تهران مراجعه کنید؛ آن موقع است که درک می‌کنید داشتن پوست شفاف و شیشه‌ای یک رویای محال نیست. با ادامه‌دار شدن پروسه و طی کردن جلسات پاکسازی به صورت منظم، پوست شما از هرگونه جوش عاری خواهد شد و زیبایی طبیعی و اعتماد به نفس‌تان با کم‌ترین هزینه، چند برابر می‌شود.   این فرآیند شامل تمیز کردن عمیق پوست، باز کردن منافذ، لایه‌برداری، تعدیل خشکی یا چربی پوست و در نهایت، درمان جوش‌ها و لکه‌های روی صورت می‌شود.

آشنایی با مراحل فشیال پوست برای خلاصی از جوش‌ها

پیش از آشنایی با مراحلی که در جلسه پاکسازی پوست جهت رفع جوش صورت انجام می‌شود، بیان این نکته اهمیت بسیاری دارد: درمان جوش‌های شما وابسته به نوع پوست، مقدار آسیب،‌ سبک زندگی و سلامت عمومی‌تان است. به همین بابت، لطفا در جلسه معارفه با پزشک خود صادق باشید و با پاسخ صحیح دادن به سوالات ایشان، کمک کنید بهترین درمان برای پوست‌تان انتخاب و اجرا شود.  مراحل فشیال پوست برای درمان جوش صورت معمولاً شامل موارد زیر می‌شود:

  1. تمیز کردن پوست: در این مرحله، با استفاده از شوینده‌های سازگار با جنس پوست افراد، آلودگی‌ها، چربی اضافه، مواد آرایشی و عرق از روی پوست پاک می‌شوند.
  1. بخور دادن پوست: با توجه به مقدار آسیب و مشکلاتی که با آن درگیر هستید، از بهترین عصاره‌های طبیعی و ارگانیک برای باز کردن منافذ پوست‌تان استفاده می‌شود.
  1. اکسفولیه کردن صورت: در این مرحله برای از بین بردن لایه‌ها و سلول‌های مرده، از اسکراب‌ها و دستگاه هیدروفیشیال  کمک گرفته می‌شود.
  1. ماساژدرمانی: ماساژ صورت با استفاده از محصولات مرطوب‌کننده برای تحریک و بهبود گردش خون انجام گرفته و علاوه بر خواص زیبایی، باعث آرامش روانی افراد نیز می‌شود.
  1. استفاده از ماسک‌های ضد جوش: استفاده از ماسک‌های گیاهی یا محصولات حاوی عصاره‌های طبیعی برای درمان جوش یا جای جوش ضروری است.
  1. آبرسانی: در مرحله آخر، اطمینان حاصل می‌شود پوست شما به اندازه کافی هیدراته بوده و دچار خشکی نشده باشد. آبرسانی قوی در کلینیک سما، بهترین مرکز فشیال پوست در تهران، از ایجاد چروک‌های سطحی، خارش، حساسیت‌های واکنشی و پوسته‌پوسته شدن صورت جلوگیری می‌کند.
  1. تعیین نوبت برای دفعات بعد: با توجه به تراکم، شدت و سابقه افراد در جوش زدن، چند جلسه پاکسازی پوست توصیه می‌شود تا بهترین نتیجه را مشاهده نمایند.

مواردی که باید مدنظر داشته باشید اگر جوش صورت یا آکنه دارید، احتمالاً همیشه به دنبال درمان آن هستید. متأسفانه، فیشیال صورت همان درمان نیست اما می‌تواند کمی بهبوددهنده باشد. اینکه چقدر مؤثر است به چند چیز بستگی دارد: محصولاتی که استفاده می‌شود، میزان مصرف منظم شما و مهارت متخصص زیبایی. یک متخصص باتجربه می‌داند که چگونه با نوع پوست شما برخورد کند. در اینجا نحوه انتخاب فیشیال مناسب برای پوست، آنچه در طول قرار جلسه درمانی خود باید انتظار داشته باشید و موارد دیگر آورده شده است. همه‌چیز بستگی به نوع جوش صورت دارد کسانی که آکنه جزئی دارند احتمالاً بعد از مصرف محصولات مراقبت از پوست مناسب خودشان، احساس کنند که معجزه شده است. کسانی که آکنه متوسط تا شدید دارند – حداقل ۳۰ ضایعه درمجموع .

نتیجه ‌گیری

در این مقاله از بلاگ سما، به بررسی مهم‌ترین دلایل و علت جوش، تاثیر راهکارهای گیاهی و معجزه فشیال پرداختیم. اگر جوش‌های فعال و عفونی روی صورت‌تان ندارید، با استفاده از خدمات فیشیال صورت می‌توانید بهبود قابل ملاحظه‌ای را حتی پس از اولین جلسه در وضعیت پوست و از بین بردن جوش صورت خود مشاهده کنید. داشتن روتین مراقبتی مناسب، انجام فیشیال‌ به صورت دوره‌ای و منظم و بهبود عادات غذایی، می‌تواند به داشتن پوست سالم و درمان صد درصدی جوش‌ها کمک کند.

خروج از نسخه موبایل