لاغری چی بخوریم؟


علاوه بر رژیم لاغری اصولی، بحث انتخاب صحیح یک ورزش و لاغری شکم و پهلو توجه بسیاری از طراحان حرکات ورزشی را به خود جلب کرده است. در زیر 10 حرکت ورزشی به شما معرفی خواهد شد که در عین سادگی، کم هزینه بودن و قابل انجام بودن در هر فضایی، بسیار در تقویت عضلات شکم و پهلو و لاغری آنها موثر است.

 کرانچ معکوس

به پشت روی زمین دراز کشیده و دستهای­تان را در راستای بدن قرار دهید. در این حالت زانوها خمیده و کف پا بر روی زمین قرار داشته باشد.
از باسن پاها را بالا آورده تا جایی که یک زاویه 90 درجه با سطح زمین ایجاد کند. پاها را پائین آورده و به حالت نخست بازگردید.

 پلانک

در حالیکه بدن صاف است بر روی کف دست و نوک انگشتان پا قرار بگیرید و سر را روبه جلو قرار دهید. اگر برای دستانتان تحمل وزنتان مشکل است آرنج را بر روی زمین قرار دهید.برای 30 ثانیه به همین شکل بمانید.در حرکت بعد می­توانید به نوبت یک پا را 15 سانتی­متر بالا آورده و برای چند ثانیه نگه دارید (30 ست).

دراز نشست

در حالی که بر روی یک زیر انداز نرم به پشت دراز کشیده­ اید، زانوهایتان را خم کنید و کف پا را روی زمین قرار دهید.دست­ها به صورت ضربدری بر روی سینه قرار بگیرد (یا آنها را پشت گوش قرار دهید).شکم را منقبض کرده و بدون ایجاد قوس در کمر، سر، شانه و قفسه سینه را بلند کرده و تا نزدیک زانو برسانید و سپس به حالت اول باز گردید.
نکته: سر را به چانه نچسبانید زیرا به گردن فشار وارد می­ کند. دست­ها را در پشت گردن قلاب نکنید. در هنگام دراز کشیدن عمل دم و در زمان نشستن عمل بازدم را انجام دهید.

اسکوات

در حالیکه ایستاده ­اید پاها را تا عرض شانه باز کنید. در حالی که سر روبه رو قرار دارد، کمرتان را صاف نگه داشته و زانوها را به سمت جلو خم کنید.
به آرامی به سمت پائین بیایید تا ران­هایتان موازی زمین قرار گیرد. سپس به حالت اول باز گردید (25 بار).

 حرکت مرد عنکبوتی

در وضعیتی مانند حرکت پلانک که در بالا توضیح داده شد، قرار بگیرید. سعی کنید زانوی پای راستتان را به بازوی دست راستتان نزدیک کنید.به حالت اول بازگشته و حرکت را پای چپ تکرار کنید.
نکته: در حین انجام تمرین کمر خود را ثابت نگه دارید.

پلانک چرخشی

به پهلوی سمت راست دراز بکشید. در حالی که دست راست خود را بر روی زمین حائل کرده اید و دو پای خود را روی هم قرار داده اید، بدن خود را به حالت کشیده از زمین بلند کنید.در این حالت می­ توانید دست چپ خود را از منطقه خالی ایجاد شده عبور دهید.به حالت اول برگشته و حرکت را مجدد (10 مرتبه) تکرار کنید.حرکت را برای  سمت دیگر بدن انجام دهید.

کرانچ دوچرخه

روی یک زیر انداز نسبتا نرم دراز کشیده ­اید، سر و شانه­ها را از زمین بلند کرده و دست­ها را پشت گوش و یا در پهلوی خود نگه دارید.
پاها را بلند کرده و به حالت دوچرخه زدن حرکت دهید. به این شکل که با نزدیک کردن زانوی راست به قفسه سینه، پای چپ دور شده و با نزدیک شدن پای چپ به قفسه سینه، پای راست دور می­ شود.

کرانچ کج شکمی

در بالا با کرانچ معمولی آشنا شدید. کرانچ کچ از نظر ساختار شبیه کرانچ معمولی است، با این تفاوت که فشار بیشتری بر عضلات شکم و پهلو وارد می­شود.دراز بکشید و سر و شانه خود را کمی بالاتر از سطح زمین قرار دهید. دستان خود را در کنار گوش قرار دهید. درحالی که پای راست خود را خم کرده و به قفسه سینه نزدیک می­ کنید، شانه راست خود را به سمت چپ حرکت داده و به حالت اول باز گردید.در مرحله بعد پای چپ خود را به سمت قفسه سینه حرکت داده و همزمان شانه چپ خود را نیز به سمت راست متمایل کنید و سپس به حالت اول بازگردید.

بالا آوردن ماهیچه سرینی بزرگ

روی زمین دراز کشیده و زانوهای خود را خم کنید. درحالی که عضلات باسن خود را منقبض کرده­ اید، بدن را از زمین بلند کنید، تا جاییکه شانه و زانو در یک راستا قرار گیرند.بدن را دوباره به حالت اول باز گردانید.

شنا کردن

شنا کردن یکی از بهترین ورزش­ها برای تقویت عضلات سراسری بدن به ویژه بازو و شکم است. علاوه بر آن یک ورزش مفرح بوده که در کنار سلامتی جسمانی، به سلامت روح و روان نیز بسیار کمک می­ کند. حرکاتی مثل شنای پروانه و فلاتر کیکر می ­تواند شما را به داشتن شکمی سفت و عضلانی بسیار کمک کند.

اکثر افراد برای کاهش وزن تمرینات شکم و پهلو را در اولویت قرار می‌دهند. بر خلاف باور عمومی یک رژیم غذایی کامل سریع تر از صدها شکم در روز (یا به عبارت تخصصی تمرینات لاغری موضعی) باعث داشتن یک شکم شش تکه می‌شود. در ادامه این مطلب از دپارتمان مجله سلامت دکتر بهشتیان با این تمرینات آشنا خواهید شد.

کوری فلپس مربی فیتنس و متخصص تغذیه معتقد است که تمرینات موضعی روش مناسبی برای نیست. اما تحقیقات نشان می‌دهند که تمرینات خاصی برای شکم وجود دارد که باعث چربی سوزی کل بدن می‌شود و در نتیجه عضلات ناحیه شکم و پهلو قوی‌تر و خوش فرم‌تر می‌شوند. طبق نتایج تحقیقی که در منتشر شد، شش هفته تمرینات منظم شکم در مقایسه با تمرینات کنترل شده منجر به هیچ گونه کاهش وزنی نشد!

سوتین گنی برند EMa برای صاف کردن و شکل دادن به بدن طراحی شده‌اند. آنها از پارچه‌ای محکم و کشسان ساخته شده‌اند که برای کنترل شکم و ایجاد ظاهری صاف‌تر در زیر لباس طراحی شده‌اند. سوتین‌های گنی EMa در انواع مختلفی از جمله سبک‌های جلو بسته، بدون بند و پشت باز موجود هستند.

برخی از مزایای پوشیدن سوتین گنی برند EMa عبارتند از:

  • می‌توانند به صاف کردن شکم و ایجاد ظاهری صاف‌تر در زیر لباس کمک کنند.
  • می‌توانند به حمایت از کمر و کاهش کمردرد کمک کنند.
  • می‌توانند به بهبود وضعیت بدنی کمک کنند.
  • می‌توانند اعتماد به نفس شما را افزایش دهند.

با این حال، برخی از معایب بالقوه پوشیدن سوتین گنی برند EMa نیز وجود دارد، از جمله:

  • می‌توانند ناراحت کننده باشند، به خصوص اگر خیلی تنگ باشند.
  • می‌توانند تنفس را دشوار کنند.
  • می‌توانند باعث تعریق بیش از حد شوند.
  • می‌توانند جریان خون را محدود کنند.

اگر به پوشیدن سوتین گنی برند EMa فکر می‌کنید، مهم است که قبل از خرید یکی را امتحان کنید تا مطمئن شوید که به درستی جا می‌افتد. همچنین باید از پوشیدن آنها برای مدت طولانی خودداری کنید، زیرا می تواند مضر باشد.گن ساعت شنی اصل کلمبیا نوعی گن است که برای ایجاد ظاهری باریک تر در کمر و برجسته تر شدن باسن طراحی شده است. این گن از پارچه ای محکم و کشسان ساخته شده است و در اندازه ها و رنگ های مختلف موجود است.

گن های ساعت شنی اصل کلمبیا به دلیل اثربخشی در ایجاد ظاهری صاف تر و باریک تر برای زنان در سراسر جهان محبوب هستند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که هیچ مدرک علمی برای اثبات اثربخشی گن های ساعت شنی در کاهش وزن یا چربی بدن وجود ندارد.

برخی از مزایای بالقوه استفاده از گن ساعت شنی اصل کلمبیا عبارتند از:

  • می تواند به ایجاد ظاهری باریک تر در کمر کمک کند.
  • می تواند به برجسته تر شدن باسن کمک کند.
  • می تواند به بهبود وضعیت بدنی کمک کند.
  • می تواند به حمایت از کمر کمک کند.

نکته:اگر میخواهید بدن زیبا داشته باشید و این زیبایی دایمی باشد میتوانید از گن استفاده کنید جهت اگاهی از قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا میتوانید به فروشگاه انلاین ما مراجعه کنید.

تاپ ساعت شنی 13 فنره،6 قزنه

گن لاغری ساعت شنی تاپی ۶ قزنه ۲۵ فنره:

دولایه :لایه بیرونی لاتکس طبیعی | لایه داخلی کتان ضد حساسیت

گن لاغری ساعت شنی تاپی ۶ قزنه ۲۵ فنره

  • ۲۵ فنره استیل انعطاف پذیر جلوگیری از جمع شدن گن و فرم دهی بهتر
  • شش ردیف قزن برای استفاده طولانی مدت از گن
  • جمع کننده قوی چربی های کتف و کمر
  • لیفت شکم و پهلو
  • لیفت سینه ها
خروج از نسخه موبایل