عمومیکسب و کار ایرانیان

لیست بهترین شرکت های طراحی بسته بندی ترهان

بهترین شرکت‌های بسته بندی ایران دارای برترین گرافیست‌ها در حوزه طراحی و دیزاین بسته بندی کالاهای گوناگون هستند. شرکتی که کار طراحی بسته بندی برای محصولات را انجام می‌دهد باید طراحی را به گونه‌ای انجام دهد که در این مقاله قصد داریم بهترین شرکت‌های طراحی و چاپ بسته بندی در ایران را نام ببریم.

  • شرکت سلام گرافیک
  • شرکت میانبر
  • شرکت آریا هنر
  • شرکت فهار
  • شرکت ظریف گرافیک
  • شرکت آسان پک
  • شرکت چاپ هودیس
  • شرکت طراحان آزاد
  • شرکت پویا هنر نوین
  • شرکت نگارستان

شرکت سلام گرافیک

شرکتی در حوزه طراحی بسته بندی، لوگو و گرافیک است که با استخدام برترین طراحان این حوزه توانسته جایگاه مطلوبی در لیست برترین شرکت‌های بسته بندی ایران بگیرید. این شرکت در سال 1395 تاسیس شده و سابقه همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر مانند ایستک، قیطران، مقدم و سحر خیز را دارد.

شرکت میانبر

شرکت میانبر 5 سال پیش بنبان‌گذاری شده است و از شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ خوش‌نام مشهد است. در این شرکت کارهایی از جمله سئو و بسته بندی به صورت حرفه‌ای انجام می‌گیرد. در طراحی بسته بندی، عکاسی، خدمات چاپ، طراحی سررسید، طراحی و تبلیغات پذیرفته می‌شود. از برندهای همکاری کننده با میانبر می‌توان از رستگار، ترازنت و فکر مثبت نام برد.

شرکت آریا هنر

مجموعه آریا هنر یکی دیگر از شرکت‌های معتبر در بسته بندی و چاپ طراحی بسته بندی در تهران است که فعالیت خود را در سال 1388 آغاز کرده و همچنان به دنبال پیشرفت در این زمینه است. شرکت آریا هنر نیز در زمینه‌های طراحی گرافیک، بسته بندی، تیزرهای تبلیغاتی و طراحی تبلیغات فعالیت دارد.

شرکت فهار

استودیو فهار از مجموعه‌هایی است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ دست دارد و همچنین کارهای مربوط به حوزه گرافیک نیز انجام می‎دهد. شرکت فهار تجربه‌ای بیش از 10 سال دارد و پروژه‌های زیادی در کارنامه کاری خود ثبت کرده است. از نمونه کارهای گرافیکی در این شرکت می‌توان از طراحی لیبل، کاتالوگ، بسته بندی و پوستر نام برد. قبل از سفارش بسته بندی ابتدا نام وبسایت‌های ذکر شده را در گوگل جستجو کنید و نمونه‌کارهای مربوط به آن را مشاهده کنید تا بتوانید به راحتی در انتخاب بهترین شرکت بسته بندی تصمیم‌گیری کنید.

شرکت ظریف گرافیک

شرکت ظریف گرافیک با هدف ایجاد طراحی‌های گرافیکی کار خود را در سال 1393 در زمینه خدمات طراحی تابلو فروشگاهی آغاز کرده و سازمان‌های حرفه‌ای در این عرصه است. در این مجموعه خدمات چاپ نیز پذیرفته می‌شود که برای اطلاعات مربوط به تیراژ چاپ می‌توانید با آنان تماس بگیرید. این شرکت در شهر مشهد واقع شده اما با شهرها و کشورهای دیگر نیز به صورت آنلاین همکاری دارد.

شرکت آسان پک

شرکت آسان پک یکی از بهترین شرکت‌های توان‌مند در حوزه بسته بندی در شهر قزوین است که این کار را با ظرافت انجام می‌دهد. این شرکت با ماشین‌آلات روز دنیا انواع کارتن‌، جعبه، لیبل و لمینت را تولید می‌کند. از نمونه همکاری‌های این شرکت می‌توان به درما کلین اشاره کرد که طراحی و تولید بسته بندی آن را به طور خلاقانه انجام داده است. آسان پک از سال 1387 به عنوان کارخانه کارتن سازی تاسیس شده است و امروزه از برترین شرکت‌های بسته بندی خاورمیانه است.

شرکت چاپ هودیس

شرکت چاپ و نشر هودیس توسط امیر هومن محمدی و شکیلا کاملیان اداره می‌شود و در سال 1385 افتتاح دشه است. این شرکت پرسنل مجرب و کاربلدی در بخش‌های طراحی، تولید، کنترل کیفیت و برنامه ریزی دارد و با شرکت‌های زیادی در حوزه آرایشی بهداشتی و دارویی همکاری داشته است. این کارخانه در جاده کرج واقع شده که می‌توانید آدرس دقیق آن را در گوگل بیابید.

شرکت طراحان آزاد

شرکت طراحان آزاد از دیگر شرکت‌های بسته بندی است که می‌توانید به آن مراجعه کنید.

شرکت پویا هنر نوین

شرکت پویا هنر نویت با 20 سال سابقه در عرضه چاپ و بسته بندی با مقوا و کارتن‌های لمینتی است و سابقه بالایی در خدمات چاپ دارد. این شرکت کارتن سازی با قیمت‌های متفاوت نیز دارد که با تماس با پشتیبانی آن می‌توانید از اطلاعات دقیق این شرکت مطلع شوید.

شرکت نگارستان

شرکت چاپ و بسته بندی نگارستان در سال 1375 شروع به چاپ نموده و از سال 1392 به صورت مستقیم وارد چاپ افست شده و شرکت خود را گسترش داده است.

دکمه بازگشت به بالا