علمی و پزشکیکسب و کار ایرانیان

مزایای شگفت انگیز پاکسازی پوست

پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی پوست به معنای از بین بردن سلول های مرده و ناخالصی های تجمع یافته روی پوست است. این می تواند طراوت و شادابی را در پوست ایجاد کند و به سلامت پوست کمک کند. با این کار سلول های لایه های سطحی پوست و همچنین چربی ها و ذراتی که در اثر آلودگی هوا روی پوست می نشینند از بین می روند.

شاید در مورد درمان جدیدی به نام آموزش پاکسازی پوست یا میکرو پاکسازی برای درمان آکنه یا لک، کاهش آکنه و خال یا کاهش چین و چروک شنیده باشید.

این گونه است که می گویند امروزه بسیاری از بیمارستان ها و کلینیک ها از سالن های زیبایی و آرایشی گرفته تا مطب های عمومی و تخصصی انجام می شود. اگرچه علمی، تجربی و قانونی است، اما تنها یک مکان تخصصی پوست با متخصص پوست و دستگاه میکرودرم ابریژن باکیفیت وجود دارد که مسئولیت دارد و می تواند این عمل زیبا را انجام دهد، اما باید بدانیم که چگونه و چه کسانی می توانند از این عمل فوق العاده بهره ببرند. رفتار.

دلیل پاکسازی پوست

پاکسازی پوست را پاکسازی و روشن می کند، سطح را آلوده می کند، جوش های سرسیاه را از سطح پوست پاک می کند و باعث می شود مواد معدنی و اکسیدان ها به سطح پوست (درم)، لایه بیرونی پوست در لایه داخلی. زیر پوست برسند. کلاژن درم دارد و علت پوست را پاک می کند.

غدد سباسه در پوست مسئول ترشح سبوم هستند.

خروجی این ترشح از طریق کانال هایی که به سطح پوست باز می شوند و در نتیجه سطح پوست حرکت می کند، صورت می گیرد. و سلول های مرده، ذرات گرد و غبار و آلودگی روی سطح پوست را حل می کند. برای رفع این مشکل تمیز کردن منظم پوست با آب و پاک کننده های مناسب بسیار مفید است.

همچنین باید از استفاده بیش از حد از ترکیبات و کرم ها، پودرها و مواد آرایشی پرچرب روی پوست خودداری کنید. استفاده از پاکسازی و لایه برداری پوست موثر است. علاوه بر این، سطح پوست با استفاده از یک اسکراب متناسب با نوع پوست کمی ماساژ داده می شود. پس از آن، پوست کمی بخار می شود و لکه های سیاه از بین می رود. در نهایت ماسک مناسب با نوع پوست زده می شود و کرم نهایی روی پوست قرار می گیرد.

مزایای سفید کردن پوست چیست؟

خشک کردن پوست باعث افزایش رطوبت پوست می شود که در واقع به تامین رطوبت لایه بیرونی کمک می کند. آبرسانی برای پوست های خشک نیز ضروری است و از چین و چروک های زودرس جلوگیری می کند. ماساژ صورت باعث حرکت خون زیر پوست شما می شود. شما را آرام می کند و به انتقال اکسیژن کمک می کند. مواد تشکیل دهنده و با تحریک پوست، مواد زائد را از بین می برد. پاکسازی پوست را زیبا و شاداب می کند. آلودگی های سطحی سیاهی را از روی پوست پاک می کند. به طوری که مواد معدنی و اکسیژن به درم پوست برسد. (لایه داخلی که زیر سطح پوست قرار دارد) حاوی کلاژن در لایه درم است و تمیز کردن پوست باعث بازسازی می شود.

مراحل پاکسازی صورت

صورت خود را بشویید و خشک کنید

صورت خود را با لوسیون بشویید

ماساژ صورت

بخور روی صورت

دانه های سر سیاه و سر سفید را از بین ببرید

از ماسک صورت استفاده کنید

از مرطوب کننده استفاده کنید

تمیز کردن پوست در آرایشگاه

به غیر از مراکز درمانی، سالن های زیبایی و مو نیز خدمات مراقبت از پوست را ارائه می دهند. شایان ذکر است که هرگونه مراقبت و درمان پوستی باید تحت نظر انجام شود. سالن های زیبایی و مو نیز باید زیر نظر وزارت صحت عامه باشند. و با تایید این سازمان به جوانسازی و پاکسازی پوست ادامه دهید و از مواد پاک کننده و مرغوب برای پاکسازی پوست استفاده کنید.

با وجود انبوه مراکز درمانی و آرایشگاه ها، لازم است قبل از انجام اقداماتی برای خدمات آرایشی و بهداشتی خود، اطلاعات لازم و کامل را در مورد آنها به دست آورید و بهترین مرکز را با توجه به معیارها انتخاب کنید. پوست، روش های مختلف درمانی و جوانسازی آن اهمیت بیشتری یافته است و با گسترش مراکز ارائه دهنده خدمات پوست، لازم است قبل از هر عمل جراحی از صلاحیت و قابلیت اطمینان مرکز پوستی مورد نظر اطمینان حاصل شود.

دکمه بازگشت به بالا