عمومیکسب و کار ایرانیان

مزایای کاشی نسبت به بقیه مواد پوشاننده سطح و کف چیست؟

مزایای کاشی نسبت به بقیه مواد پوشاننده سطح و کف چیست؟

کاشی و سرامیک تنها کفپوشی است که واقعا در هر فضایی قابلیت کاربری دارد. کاشی ها در خانه اغلب در آشپزخانه ها و حمام ها و همچنین توالت، سالن های نشیمن و راهروها استفاده می شود. اما در بسیاری از خانه ها، به ویژه در مناطق گرم، کاشی ها را در اتاق های خواب نیز به کار می برند. به عبارت دیگر، شما واقعا نمی توانید از انتخاب کاشی در فضای خود چشم پوشی کنید.

ما در مقاله به سوال های متداول شما درباره مزیت های کاشی و سرامیک پاسخ خواهیم داد.

مقاومت کاشی های سرامیکی در برابر آب

سرامیک دارای یک لایه محافظ بالا محافظ است که باعث می شود کاشی ها در مقابل آب و بسیاری از لکه ها غیر قابل نفوذ باشد و به طور طبیعی در مقابل شرایط رطوبت بالا مقاوم باشد. دلیل اصلی که از کاشی ها برای مناطق مرطوب مانند حمام ها، آشپزخانه ها و اتاق های لباسشویی ترجیح داده می شود، همین است.

کاشی ها نمی­سوزند

گذاشتن قابلمه داغ و افتادن خاکستر داغ (خاکستر سیگار و یا ذغال) باعث آسیب دائمی به برخی پوشش های کف می شود اما روی کاشی های سرامیکی این اثر دیده نمی­شوند.

بر خلاف بسیاری از پوشش های دیگر، هنگام راه رفتن از روی آنها و یا با ایجاد یک سایش یا اصطکاک، آنها برق را به خود

نمی­گیرند. بنابراین هنگامی که شیر را لمس می­کنید، جرقه ناخوشایند کمی احساس نمی­کنید.

کاشی برای سلامتی مضر نیست

یکی از دلایل رواج استفاده از کاشی سرامیک ها و صنعتی شدن این محصول در عصر ویکتوریایی، بهداشتی بودن کاشی سرامیک است . در واقع سطح کاشی های سرامیکی، حتی لعابی و یا بدون لعاب، بسیار متراکم است. میکروب ها، علف های هرز و دیگر میکروارگانیسم هایی که باعث ایجاد تعداد زیادی بیماری های آلرژی زا می­شوند، در صورتی که سرامیک به طور عادی تمیز شود، شانس زنده ماندن روی کاشی ندارند. چراکه خاک، گرد و غبار، گرده و یا سایر آلرژن ها بر روی سطح سخت و جامد کاشی های سرامیکی جذب نمی­شوند.

بنابراین کاشی ها از نظر پزشکی توصیه می شود. کاشی ها بهداشتی هستند و تمیز کردن آنها آسان است.

کاشی ها سازگار با محیط زیست هستند

آنها همچنین می­توانند به عنوان ضایعات ساختمان دفن شوند. اجزای طبیعی کاشی به طور طبیعی در به طور نامحدود تجزیه می­شوند. دوام عالی آنها همچنین بخشی از سازگاری محیطی آنها است. هنگامی که به صورت مناسب و حرفه ای به کار گرفته شد، کاشی یک انتخاب عالی برای سالیان سال به نظر می­رسد.

کاشی ها دارای رنگها متنوع و سبکهای متفاوت هستند

هنگامی که شما طرح خاصی را درنظر دارید و خواستار یک هماهنگی کامل در فضای دلخواهتان می­شوید، کاشی سرامیک یکی از گزینه های کلیدی در انتخاب پوشش محیط است. تکنیک های صنعتی مدرن، کارخانجات سرامیک را قادر می سازند موادی را تولید کنند که می تواند به روش های مختلف چاپ شود. کاشی های جامد می توانند در قالب های متفاوتی و با مواد مختلفی ساخته شوند و یا با طرح های سفارشی و یا ترندهای روز دنیا تولید شوند. آنها همچنین می­توانند ظاهر بسیاری از چوب های چوبی و سنگ های طبیعی را از طریق چاپ، بازتولید کنند. در نهایت، کاشی ها می توانند برش داده شوند و به مثلث، مستطیل و تخته ها برسند.

برای سرویس بهداشتی کاشی بهتره یا سرامیک |تشخیص سرامیک پرسلانی

کاشی ها قوی هستند

این مزیت فوق العاده ای است که به طور خاص در این دسته از مواد وجود دارد. رنگ کاشی ها – در صورت نگه داری صحیح – از بین نمی­روند. همچنین ریختن مواد رنگی گوناگون بر روی کاشی ها باعث رنگ گرفتن این ماده نمی­شود. تمام کاری که بعد از ریختن ماده بر روی کاشی باید انجام دهید، پاک کردن سطح کاشی با یک پارچه مرطوب است.

کاشیها تا حد زیادی در برابر خراشیدگی مقاوم هستند

اگر واقعا می­خواهید کاشی خراشیده شود، باید از وسیله ای سنگین استفاده کنید. به منظور جلوگیری از آسیب در هنگام رطوبت و یخ زدگی، کاشیهای سرامیکی در خارج از منزل باید در برابر لغزش مقاوم باشند. با توجه به تعداد بیشتری از اتصالات، کاشی های کوچک دارای خواص مقاوم در برابر لغزش هستند.

برای تاثیر بیشتر سیستم حرارتی از کف، تقریبا چیزی بهتر از پوشش کف کاشی نیست زیرا کاشی ها هدایت حرارتی خوبی دارند.

بسیاری از خواص به این معنی است که کاشی ها به عنوان پوشش کف و دیوار بسیار جذاب هستند . همچنین از منظر زیست محیطی و اقتصادی، بی­ضرر و مرقون به صرفه است. به لطف دوام خاص خود، سرمایه گذاری پر هزینه در هنگام خرید و نصب کاشی بعد از مدتی دوباره برگشت پیدا می­کند.

کاشی و سرامیک تنها کفپوش است که واقعا در هر اتاق از خانه کار می کند. این اغلب در آشپزخانه ها و حمام ها و همچنین فضای خانه، سالن های آرام و دیگر مناطق ترافیکی استفاده می شود. اما بسیاری از خانه ها، به ویژه در هوای گرم، کاشی ها را در مکان های زندگی و اتاق های خواب نیز به کار می برند. به عبارت دیگر، شما واقعا نمی توانید با کاشی اشتباه کنید. آنچه شما می توانید انجام دهید این است که آرزو کنید که در بعضی از مناطق چیزی نرمتر یا گرمتر داشته باشید و شاید برای نصب حرفه ای به دنبالش باشید.مقاومت آبکاشی های سرامیکی سرامیک دارای یک لایه محافظ بالا محافظ است که باعث می شود.

جهت قیمت کاشی و سرامیک با ما تماس بگیرید

 

دکمه بازگشت به بالا