علمی و پزشکی

نسخه‌نویسی الکترونیک، زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها

گزارش شفاف، دکتر بهرام عین اللهی در همایش مدیران آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور در مرکز همایش های بیمارستان شهید رجایی تهران با اشاره به پیشرفت دنیای فناوری اطلاعات و حوزه از نرم افزارهای هوشمند دنیا، تاکید کرد: در حالی که دنیا در حال انقلاب نرم افزاری است، با ظهور ابزارها و تکنیک های جدید در این حوزه، دانشگاه های ما باید از همه ظرفیت های فناوری خود استفاده کرده و آنها را به روز کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: رایانه و هوش مصنوعی امروز در دنیا پیشرفت های گسترده ای داشته است و باید در این زمینه نوآور باشیم تا خدمات بهداشتی و درمانی در سریع ترین زمان ممکن و با الگو به مردم ارائه شود. دسترسی منصفانه و هوشمند

اطلاعات آنارشیسم ممنوع است

وی یکی از شاخص های ارزیابی پیشرفت روسای دانشگاه ها را در حوزه فناوری اطلاعات خواند و تصریح کرد: حرکت در حوزه فناوری اطلاعات باید یکپارچه و مشارکتی باشد و همه دانشگاه ها به ویژه علوم پزشکی با هماهنگی کامل وزارتخانه رویکرد منسجمی را اتخاذ کنند. سلامت به تصلی به سمیت به تستیرین یک سیستم تعلیمی در کیشور; بنابراین باید به آنارشیسم اطلاعات پایان داده شود و هماهنگی و هماهنگی در حوزه فناوری اطلاعات حاکم شود.

عینالهی به نه ندش نری اطلاه نظرت و ارززابی کرد: به نهرت می توانم پپشففام افزارززززب را هوشم را هوشمند کر.

کپی رایتینگ الکترونیکی، امکان افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها را فراهم می کند

وی با اشاره به اجرای برنامه نسخه الکترونیک گفت: نسخه الکترونیک نشان داده است که می توان هزینه ها را کاهش داد و کارایی را افزایش داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر لزوم درمان هوشمند تاکید کرد و اظهار داشت: باید به درمان سامانه های هوشمند درمانی توجه ویژه شود؛ در این راستا باید به درمان هوشمند پرداخت. زیرا هوشمندسازی از بروز بسیاری از خطاهای پزشکی نیز جلوگیری می کند.

وی با اشاره به اهمیت یکپارچگی اطلاعات خاطرنشان کرد: شرط اول موفقیت یک تحقیق، کامل بودن، صحت، سلامت و به روز رسانی اطلاعات و داده ها است و در دسترس بودن این اطلاعات باعث ارتقای کیفیت سیاست گذاری و تصمیم گیری در حوزه سلامت می شود. سیستم.

عین اللهی همچنین پیشنهاد کرد: با توجه به گستردگی و حجم استفاده از فناوری اطلاعات در نظام سلامت، برای حمایت از طرح های خوب در این زمینه، جشنواره سالانه ای مشابه جشنواره های فارابی، خوارزمی و رازی برگزار و بهترین ها برگزار شود. تحقیقات، پروژه‌ها و برنامه‌های حوزه فناوری اطلاعات، قدردانی به عمل آید

وزیر بهداشت در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سالگرد حمله جنایتکارانه ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران بر فراز آب های خلیج فارس، گفت: شاکیان مرتکب حق الناس کاذب شده اند، بزرگترین بزرگترین حقوق بشر. تراژدی تاریخی و نشان داده اند که کودکان و زنان بی گناه هستند.» هم رحم نیمیکند

وی با بیان اینکه حقوق بشر آمریکایی دروغی بیش نیست، خاطرنشان کرد: ایران نیز مانند سایر کشورهای جهان دو سال و چند ماه است که با ویروس کرونا دست و پنجه نرم کرده است و مدعیان حقوق بشر مردم را از این بیماری محروم کرده اند. ایران از دارو و تجهیزات در این وضعیت محروم است. অন্তে মান্যান নার্যান ক্র্যান নারান اما هیچ بانکی وجود نداشت که بتوانیم از طریق آن دارو و تجهیزات بخریم و از طریق آن پرداخت کنیم.

دکمه بازگشت به بالا