جامعهعمومیکسب و کار ایرانیان

نوشتن پیام مجاز نیست در روبیکا یعنی چه؟

ابر اپلیکیشن روبیکا امروزه بیش از 30 میلیون کاربر در ایران دارد که در مقایسه با سایر اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی در ایران به اندازه هر اپلیکیشن دیگری در جهان است. روبیکا هم همین مشکل را دارد که بیش از حد مجاز استفاده کند. محدودیت های روبیکا به وجود می آید.

در این مقاله ابتدا متوجه خواهیم شد که این پیام چه معنایی دارد، چه زمانی ظاهر می شود و چگونه آن را حل کنیم. پس تا پایان مقاله برای دانلود روبیکا جدید با اپ ناب همراه باشید.


پیام محدودیت استفاده روبیکا به چه معناست؟

پیام استفاده بیش از حد روبیک به شما نشان می دهد که در مدت زمان کوتاهی برای یک فرد یا گروه یا به چند نفر و گروه پیام های زیادی ارسال کرده اید.

دلیل اصلی این محدودیت این است که الگوریتم روبیکا شما را به عنوان یک ربات می شناسد و با این محدودیت این مشکل را نخواهید داشت.

چرا استفاده بیش از حد از روبیک مشکل ساز است؟

وقتی یک اپلیکیشن یا به خصوص یک شبکه اجتماعی طرفداران زیادی داشته باشد، عده ای به سوء استفاده از این کاربران فکر می کنند. به عنوان مثال، در روزهای ابتدایی اینستاگرام می‌توانستید هر روز به هزاران نفر در عرض چند دقیقه پیام دهید و از این روش برای جذب فالوورهای زیادی استفاده کنید.

اما کم کم این مدل های کاربردی الگوریتم هایی را توسعه می دهند که نمی توانید به راحتی هزاران کار را در چند دقیقه انجام دهید. بنابراین، زمانی که این الگوریتم‌ها شما را به عنوان یک ربات شناسایی می‌کنند، شما را محدود کرده و پیام «استفاده‌های فراتر از حد مجاز در روبیکا» را به شما نشان می‌دهند.

عوامل مهمی که استفاده را فراتر از حد مجاز در روبیک محدود می کند

بسیاری از افراد در زمان کمتری مشترک می شوند و اشتراک را لغو می کنند

تغییر نام کاربری یا بیوگرافی در مدت زمان کوتاهی

نظرات زیادی در یک زمان کوتاه وجود دارد.

لایک های زیادی در مدت کوتاهی

فعالیت زیاد در چند دقیقه

توسط دیگران مسدود شده است

چند روز طول می کشد تا از حد مجاز استفاده در روبیکا فراتر رود؟

در شرایط عادی از 1 تا 3 روز و در نهایت به یک هفته می رسد. اگر توسط کاربران ممنوع و گزارش شده اید، این ممنوعیت ممکن است بیشتر طول بکشد.

چگونه از استفاده بیش از حد مجاز در روبیک خودداری کنیم؟

متاسفانه راه های زیادی برای حل مشکل استفاده بیش از حد مجاز در روبیک وجود ندارد، باید منتظر باشید تا این مشکل خود به خود برطرف شود.

همچنین می‌توانید به پشتیبانی روبیکا پیام دهید، البته ارسال پیام به پشتیبانی روبیکا کمک زیادی به شکستن محدودیت شما نخواهد کرد، اما در پایان خالی از لطف نیست.

اگر مدت هاست در روبیک ها با استفاده از حد مجاز بیش از حد مجاز دچار مشکل شده اید و نمی توانید از این محدودیت خارج شوید، حتما در نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا