| همه چیز در مورد کراس اوور برقی نیسان را ببینید: آریا!

در سال 2019 با شرکت در نمایشگاه اتومبیل توکیو ، نیسان مزیت های خود را در اتومبیل های برقی نشان داد. خودروی مفهومی نیسان آریا با طراحی منحصر به فرد و اصلی ارائه شد. این خودرو نمایانگر طراحی آینده نیسان و دستاوردهای فناوری سیستم های خودرو است. از ارتباطات گرفته تا سیستم خودرو ، کل تیم طراحی را به عهده گرفت.

نیسان آریا

این خودرو ممکن است شبیه به نیسان IMX 2017 باشد. در مقابل یک پنجره بزرگ ، چراغ های LED نازک و بلند ، نمادی از Nissan V-Motion را نشان می دهند. پشتی گیره های گسترده ای با چرخ های 21 اینچی و نورپردازی شیشه ای یکپارچه دارد که معنای خاصی به آن می بخشد.

فضای داخلی مینیمالیستی خودرو باعث می شود افراد احساس خاصی داشته باشند. فضای داخلی خودرو به گونه ای طراحی شده است که احساس نظم و نظافت را در فرد به وجود می آورد و تمام دکمه ها و دکمه ها روی صفحه لمسی قرار گرفته اند و از بسیاری از کارکردهای مختلف مانند سیستم نیمه اتوماتیک ProPilot 2.0 پشتیبانی می کند. داخلی – به طوری که 5 بزرگسال می توانند به راحتی سفر کنند.

آریا برای هر یک از محورهای خود از یک جفت موتور الکتریکی استفاده می کند که باعث ایجاد چندین حالت مختلف رانندگی در خودرو می شود.گفتنی است سرعت آن از 0 تا 100 کمتر از 5 ثانیه است. این خودرو برخلاف سایر خودروهای برقی مانند تسلا ، رنو کلیو و فورد اکسپلورر ، از صفحه نمایش بزرگ تبلت استفاده نمی کند. به گفته نیسان ، آنها به دلیل طراحی و عملکرد آن مسیری متفاوت از سایر خودروها را انتخاب کردند. این دو صفحه نمایش خمیده یادآور احساس موج هستند که عناصر آن در کل فضای داخلی خودرو وجود دارد. علاوه بر این ، قرار دادن این صفحه به صورت افقی به همه این امکان را می دهد تا هر چه بهتر و کاملتر آن را ببینند ، و آن را کارآمدتر می کند.

motor1.com

خروج از نسخه موبایل