پرورش کودک شاد در روز های کرونایی

تربیت فرزند شاد در روزهای تاجگذاری

افسردگی در کودکان به دلیل بیماری عروق بیماری کرونا قلب

کودکان در روز تاج ، انرژی خود را با انجام بازی های فیزیکی و گذراندن وقت با دوستان در مدرسه و مهد کودک تمام نمی کنند ، بنابراین ممکن است افسرده شوند. یکی از مهمترین وظایف والدین امروزی این است که بتوانند با توجه به سن کودک ، با خیال راحت ورزش کنند و محدودیت های کودکان مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب را جبران کنند. والدین می توانند تصاویری از کودکان معمولی با کودکان کوچک بکشند ، بنابراین فاصله بین فعالیت های گروهی و سرگرمی کودکان را پر می کنند.

ما در مورد تأثیرات مثبت طراحی برای جبران کاستی های فعالیت های گروهی برای کودکان صحبت کردیم. در مهد کودک ، کودکان صدها نقاشی یا کاردستی گروهی کودکان را کشیدند و آنها را با دوستان و مربیان مهد کودک به اشتراک گذاشتند. در غیاب این تجربه ، بهتر است والدین با فرزندان خود صنایع دستی بسازند یا با آنها از کودکان نقاشی کنند.

بازی ، تمرین و غیره کودکانی که از انرژی و هیجان تهی شده اند ممکن است از روش های اشتباه مانند پرخاشگری ، دعوا و … برای تخلیه انرژی و هیجان درونی خود استفاده کنند. ارتباط ناکافی احساسات کودکان می تواند منجر به افسردگی و کاهش گفتار شود. همچنین تعداد بیشتری از کودکان در جامعه نگران تاج هستند ، زیرا بزرگسالان نیز از تاج می ترسند و این ترس و اضطراب را ناخواسته به فرزندان خود منتقل می کنند. وجود تاج نوعی بحران روانی در کودکان است.

تربیت فرزند شاد در روزهای تاجگذاری

مشکلات اجتماعی کودکان مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب

کودکانی که روزهای تاجگذاری را سپری می کنند ، اجازه ندارند با خانواده یا بدون خانواده (به عنوان مثال ، مهد کودک ها و مدارس) به بسیاری از اماکن عمومی بروند ، که این امر منجر به درمان کمتر مردم شده و در نتیجه کودک شما منزوی شده است. همچنین رفتار اجتماعی مناسب را به موقع یاد نگیرید. روابط کم با دیگران اعتماد به نفس کودک را تضعیف می کند. خانواده هایی که فرزندانشان از دنیای خارج محروم هستند ، به ویژه مدارس ، نقش مهمی در آموزش رفتار اجتماعی به کودکان دارند و باید این فاصله را برای کودکان پر کنند.

این را نیز به خاطر داشته باشید که والدین باید در مورد بیماری های کرونری قلب با فرزندان خود صبور باشند تا اجازه ندهند ترس و نگرانی آنها مانع شود. با استفاده از فعالیت ها و سرگرمی کودکان ، والدین می توانند به آرامی توصیه های بهداشتی لازم را به آنها ارائه دهند و در عین حال از آسیب های اجتماعی به کودکان از آثار تاج جلوگیری کنند.

نقش مهم خانواده در آسیب رساندن به فرزندان

والدین امروزی باید زمان بیشتری را با فرزندان خود بگذرانند و از طریق سرگرمی ها و فعالیت های مختلف آنها را با رفتارهای اجتماعی مختلف آشنا کنند و همچنین اعتماد به نفس کودک را تقویت کنند تا بتوانند بر کاستی های جامعه و نهادهای مدرسه غلبه کنند. به فرزند خود غرامت پرداخت کنید به تا حدودی.

یکی از فعالیتهایی که والدین برای آموزش رفتار اجتماعی یا توصیه های اخلاقی به کار می برند ، صحبت کردن است. با گفتن قصه های شبانه برای کودکان ، می توانید به طور غیرمستقیم نکات زیادی در مورد فرزندپروری به آنها بیاموزید ، زیرا همه افسانه ها و افسانه ها برای کودکان ؛ آنها توصیه های اخلاقی و تربیتی دارند و همانطور که می دانید آموزش غیر مستقیم بیشترین تأثیر را بر کودکان دارد. با Volk ، می توانید به صدها داستان کودکانه شبانه دسترسی پیدا کرده و از آنها برای آموزش فرزندان خود استفاده کنید.

مشکل مکالمه می تواند یکی از درگیری های ذهنی هر والدین باشد. بهتر است یک داستان را با توجه به سن و روحیات کودک انتخاب کنید. به هر حال ، وقتی بچه ها به هر افسانه ای گوش می دهند ، شخصیت های آن را توصیف می کنند و حتی خود را با شخصیت ها دوقلو می دانند. بنابراین ، مهم است که داستانهایی را انتخاب کنید که با سلیقه و روحیه فرزند شما مطابقت داشته باشد. گرگ سایتی با محتوا برای کودکان است که در آن می توانید صدها داستان شب جالب برای کودکان در سنین مختلف پیدا کنید. برای بازدید از Volk Baby اینجا را کلیک کنید.

* گزارش تبلیغات

دکمه بازگشت به بالا