علمی و پزشکی

پیام قدردانی وزیر بهداشت از مقام معظم رهبری به دلیل بیانات ایشان در تشویق مردم به واکسیناسیون

وزیر بهداشت در پیامی از مقام معظم رهبری به بیانات روشنگر ایشان در جمع مردم به واکیسن و توجه به آنها به پیامهای کادر بهداشت و درمان تشکر و قدردانی به عمل آوردند.

در ادامه به شرح متن قرآن می پردازیم:
«محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)
با صلح و آرامش
ضمن آرزوی سلامتی برای خورت عالی، ایام الله دهه مبارک فجر را به هضور آن رهبر بزرگوار ت‌کریک و تنی.
هدایت ها و حمایت های حضرت عالی در سخت ترین شرایط و بازدیدهای تاریخی پیوسته برای خادمان انقلاب اسلامی و خدمتگزاران ملت شریف و بزرگوار چراغ روشنگری و مایه دلگرمی بوده است.

در عالم بحران گیر ویروس منحوس سربازان که فرزندان دلیر و حماسه ساز این خاک سرفراز در خط مقدم دفاع از سلامت مردم جان برکف به خلق لحظات ماندگار در حافظه ایران اسلامی هستند و از آنها نیز در این مسیر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. به غیر از تحریم های ظالمانه استکبار و فتنه پراکنی رسانه های قلم به هدف جلوه دادن توفیقات بزرگ فرزندان سرافراز ایران، حمایت از قاطعیت حضرت عالی از تصمیمات ستاد ملی مقابله با زنان و مدافعان جان برکف سلامت مایه مباهات و قوت قلب همه خادمان صدیق سلامت هستند. در همه حوزه ها بوده است.

اینجانب بر خود فرض میدانم ضمن چند میثاق با آرمانهای اصیل امام فرزانه امت در پاسداری از و سلامت جان عزیز هموطنان، از بیانات روشنگر آن رهبر عظیم الشان در جلب مردم به واکسیناسیون و توجه به آنها به پیام های سلامت و درمان و خادمان و مدافعان. سلامت صمیمی تقدیر و تشکر کنم.

امیدوارم در سایه لطف خداوند بزرگ، عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و هدایت ها و حمایت های حضرت عالی و کمک های دولت انقلابی و با تلاش فرزندان خدا و ایثار گر این مرز و بوم در حوزه سلامت و همراهی مردم صبور و شناخت ایران اسلامی به زودی در مسیر قطعی فروکش کردن این بیماری منحوس قرار گیریم و بیش از پیش شاهد تجلی شور نشاط همیشگی ایران اسلامی باشیم از خداوند باریتعالی برای حضرتعالی سلامت و طول عمر با عزت و برای نظام شکمند اسلامی ایران و مردم بزرگوار و شریفش توفیق روز افزون مسئلت می باشد. دارم.”
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا