علمی و پزشکی

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روزجهانی بهداشت محیط

وزیر بهداشت در تبریک خود به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط ، از همه مسئولان و فعالان این حوزه به ویژه همکاران در زمینه بهداشت محیط در وزارت بهداشت ، دانشگاه های علوم پزشکی و اساتید افتخاری دانشگاه ها تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی به گزارش وبدا ، متن پیام وزیر بهداشت به روسا و روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و مراقبت های بهداشتی به شرح زیر است: ما از همه افراد مسئول و تلاش ها در این زمینه به ویژه همکاران قدردانی می کنیم. بهداشت محیط در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، دانشگاه های علوم پزشکی و اساتید افتخاری دانشگاه ها.

ابتکار فدراسیون بین المللی بهداشت محیط در انتخاب شعار سال ، “اولویت بندی بهداشت محیط برای یک جامعه سالم در توانبخشی جهانی پس از تاجگذاری” ، فرصت مهمی را برای عوامل سیستم سلامت برای درک نقش و سهم محیط زیست فراهم کرد. در مبارزه با همه گیری ویروس کرونا ، باید توجه ویژه ای به حفظ و تقویت بهداشت عمومی در دوران پس از کرونا شود.

از یک سو ، ما امیدواریم با گسترش و حداکثر پوشش واکسیناسیون عمومی در کشور ، وضعیت عمومی جامعه به تدریج بهبود یابد ، از سوی دیگر ، با نظارت دقیق و عالی بر سلامت محیط زیست و نیروی کار برای رعایت مناسب بهداشت. پروتکل ها و باشد که مردم عزیز ایران از نعمت بزرگ سلامتی برخوردار شوند.

ما همچنین از شهدای این صنعت که جان خود را برای مبارزه با این همه گیری فدا کردند ، به پاس تلاش ، تجربه و تلاش همه کارکنان بهداشت محیط و تیم های عملیاتی کشورمان در برابر کووید -19 تقدیر می کنیم. جنبش بزرگ و شریف جهادی “آنها یک برگ زرین دیگر به افتخار خود اضافه کردند ، آنها را ستودند و برای آنها آرزوی موفقیت بیشتر در خدمت به مردم شریف ایران کردند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا