عمومیکسب و کار ایرانیان

چگونه رتبه برتر کنکور ریاضی شویم؟

داوطلبان و دانش آموزان هدف مهمی برای آزمون سراسری دارند! قبولی در امتحانات و کسب رتبه خوب یکی از مهمترین مواردی است که یک داوطلب به آن نیاز دارد. در بیشتر موارد، تفاوت زیادی بین رتبه های برتر آزمون و سایر داوطلبان وجود ندارد. این بدان معناست که یک داوطلب ممکن است پس از چند بار تلاش، رتبه های برتر کنکور را از دست بدهد. یکی از سوالاتی که هر کاندیدا با آن روبرو می شود این است که چگونه می تواند به صدر رقابت برسد. پس چطور فکر می کنید می توانید یکی از رتبه های برتر کنکور شوید؟ چگونه رتبه بالایی کسب کنیم؟ چگونه می توانید کمتر از صد بشمارید؟ چگونه کمتر از 1000 امتیاز کسب کنیم؟ برای آموزش ریاضی یازدهم تجربی لوتوس هم میتوانید از لوتوس استفاده کنید.

سوالات فوق ذهن بسیاری از داوطلبان کنکور را به خود مشغول کرده است. در این مقاله راه های کاملی را برای دانش آموزان برای کسب رتبه خوب در کنکور ارائه می دهیم. با ما بمان

چگونه می توان در کنکور رتبه بالایی کسب کرد؟

بدون شک تمامی داوطلبان و دانشجویان از روش های خاصی برای مطالعه در کلاس های دولتی و خصوصی استفاده می کنند. اما اگر می خواهید جزو داوطلبان با رتبه زیر 1000 در آزمون نمونه دولتی باشید باید از روش هایی استفاده کنید.

نحوه کسب بالاترین رتبه سوالی با پاسخ های فراوان است اما در این مقاله مهم ترین راه های کسب رتبه برتر کنکور را به شما ارائه می دهیم. با پیروی از این دستورالعمل ها و قوانین:

1) دفترچه راهنما را بخوانید

نکته ای که همه متقاضیان باید به آن توجه کنند مطالعه کتاب درسی است. کتاب درسی مهم ترین منبع مطالعه برای کنکور است. چگونه می توانید بهترین نمره امتحان را کسب کنید؟ با خواندن کتاب می توانید در امتحان موفق شوید.

طراحان سوالات کنکور حتما برای طراحی سوال به سراغ کتاب های درسی می روند. مطالعه دفترچه راهنما اولین و مهمترین راه برای کسب رتبه بالاتر است. اگر می خواهید در کنکور نمره خوبی کسب کنید مطالعه کتاب را در اولویت اول خود قرار دهید.

2) برنامه ریزی خوب

اگر می خواهید بالاترین نمره را در کنکور کسب کنید، باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. برنامه ریزی دقیق و مناسب به داوطلب کمک می کند تا در مسیر خاصی حرکت کند. مطالعه برای کنکور یک سفر طولانی و دشوار است. بسیاری از داوطلبان در نیمه راه خسته می شوند و دیگر علاقه ای به ادامه کار ندارند.

برنامه ریزی خوب به نامزد کمک می کند تا مسیری را تعیین کند و انتظار داشته باشد در مسیر خود باقی بماند. چگونه رتبه اول آزمون را کسب کنم؟ چگونه بهترین نرخ را بدست آوریم؟ پاسخ به این سوالات بسیار ساده است. یک برنامه منظم و دقیق داشته باشید. این در نهایت به شما کمک می کند تا بهترین طرح را پیدا کنید.

3) از تجهیزات مناسب استفاده کنید

اکثر متقاضیان با نمره کنکور زیر 1000 از منابع مطالعاتی کافی بهره مند خواهند شد. اولین قدم مهم برای کسب موقعیت خوب، خواندن کتاب است. گام دوم استفاده مؤثر از منابع یادگیری است. مواد آموزشی باید به داوطلب این امکان را می داد که بهترین آمادگی را برای کنکور داشته باشد.

چگونه در کنکور نمره بالا بگیریم؟ برای مطالعه کنکور در کنار مطالعه کتاب از بهترین منابع استفاده کنید. منابع زیادی وجود دارد و با تحقیق و مطالعه می توانید منبع مناسب را انتخاب کنید. اما به یاد داشته باشید که منبع اصلی مکمل کتاب است.

4) مهارت های تست زنی خود را بهبود بخشید

به راحتی می توان فهمید که یکی از راه های کسب نمره بالا در آزمون ورودی، بهبود مهارت های تست زنی است. چگونه در صدر قرار گرفتید؟ چگونه بهترین نمره را در امتحان بگیریم؟ مهارت های آزمون خود را بهبود بخشید. بسیاری از داوطلبان به دلیل کمبود وقت برای امتحان، سطح زیر 1000 را از دست دادند.

اگر می خواهید جزو رتبه های برتر آزمون باشید، تست های زمان دار در منزل را انتخاب کنید. این به شما کمک می کند تا در امتحان بهتر عمل کنید. داوطلبان دارای رتبه دو رقمی یا سه رقمی در مدت زمان بسیار کوتاهی آزمون ورودی را تکمیل خواهند کرد. حل تست در زمان کوتاه عامل مهمی برای قبولی در امتحان است.

5) شرکت در آزمون های پیچیده

کسب رتبه های برتر کنکور بزرگترین آرزوی داوطلبان است. اما هر موفقیتی نیازمند تلاش سخت است. بسیاری از داوطلبان در طول امتحان استرس دارند. به دلیل این فشار نمی توانند به سوالات امتحانی پاسخ دهند. پس برای جلوگیری از این استرس چه باید کرد؟

مهم ترین راه فرار از فشار کنکور و فرار از شرایط آن شرکت در آزمون جامع است. آزمون های جامع با سوالات کتبی بهترین انتخاب برای داوطلبان است. تست های شبیه سازی کنکور نه تنها متقاضیان را برای کنکور آماده می کند بلکه استرس را نیز کاهش می دهد.

6) مشاوره با مشاوران تحصیلی

این سوال که چگونه رتبه برتر در آزمون را کسب کنید شما را آزار نمی دهد. اگر رقبای شما نتوانند با استفاده از این مقاله رتبه های بالاتری کسب کنند، مشکل برای شما نیز پیش خواهد آمد. یکی دیگر از راه های کسب رتبه بالا در آزمون، مذاکره با مشاوران مالی است.

مشاوران تحصیلی بهترین راهنمای شما هستند. از مشاورانی که به بالاترین موقعیت ها در CONCOR متصل هستند کمک بگیرید. این به آنها امکان می دهد دقیق ترین توصیه ها را ارائه دهند. مربیان می توانند به شما کمک کنند و به شما نشان دهند که چگونه موفق شوید.

7) راه حل های امتحانی

یکی از مهم ترین کارها حل کنکور سال آخر است. بسیاری از سطوح بالا در طول سال ها حل شده اند. به همین دلیل با انواع مسائل آشنا هستند. چگونه بهترین نمره را در آزمون کسب کنیم؟ امتحان سال قبل را حل کنید و نکات مهم را حفظ کنید.

8) خلاصه تحقیق

چگونه سطح را بالا ببریم؟ چطور میتونه زیر 1000 باشه؟ چگونه در آزمون اقدام کنیم؟ آیا این ممکن است؟ بله، قبولی در امتحان یک رویا است. روش دیگری که تقریباً همه داوطلبان از آن استفاده می کنند، خلاصه کردن است.

پس از خواندن هر درس، باید نکات اصلی را یادداشت کنید. مطالعه برای مرور در هفته ها و روزهای منتهی به آزمون بسیار مهم است. وقتی خلاصه را می خوانید، تمام نکاتی که قبلا نوشته شده را خواهید خواند.

9) ساعات مطالعه زیاد

اگر می خواهید در کنکور بهترین باشید، باید ساعت های طولانی مطالعه کنید. مطالعه دروس عادی و اختصاصی به صورت همزمان و چند ساعته به داوطلبان در کسب نتایج بهتر کمک می کند. برای بهترین نتیجه، ساعات مطالعه خود را هر روز افزایش دهید.

10) استراحت کافی

قبولی در کنکور و ورود به دانشگاه یکی از خواسته های اصلی داوطلبان است. اما یک نکته قابل تامل است. سلامتی مهمترین چیز در زندگی شماست. علاوه بر مطالعه، باید به خودتان استراحت کافی بدهید. با برنامه ریزی دقیق، نه تنها می توانید ساعات مطالعه خود را افزایش دهید، بلکه می توانید استراحت کافی نیز داشته باشید.

۱۱) از فضای مجازی دوری کنید

داوطلبان و متقاضیان محترم لطفا تا زمان پذیرش در دانشگاه از فضای مجازی دوری کنند. استفاده بیش از حد از اینترنت و سندباکس اهداف شما را از دست خواهد داد. اگر می توانید تنها چند ساعت از روز را با برنامه ریزی مشخص به فضای مجازی اختصاص دهید.

12) خلاصه امتحان

آخرین مرحله برای قبولی در آزمون، جمع بندی نهایی است. داوطلب باید چند روز قبل از امتحان همه مباحث را خلاصه کند. در این موارد بهتر است از خلاصه خود استفاده کنید. از شما در برابر تمام نقاط قوت و ضعف شما محافظت می کند.

13) تمرکز و انگیزه بالا

چگونه می توانم به اوج بروم؟ برای کسب رتبه بالاتر در آزمون چه باید کرد؟ لازم نیست نگران این سوالات باشید. اگر 12 اصل بالا را تمرین کنید، به راحتی می توانید نمرات خوبی کسب کنید. اما یک نکته مهم باقی می ماند. متمرکز بمانید و با انگیزه بمانید. هیچ چیز غیر ممکن نیست…

ریاضی لوتوس

لوتوس به معنای گل نیلوفر آبی است و به‌عنوان سمبل و نماد همگانی مطرح شده است. هدف ریاضی لوتوس، شکوفایی تحلیل درست و همگانی کردن ریاضی در ایران عزیزمان هست، به شکلی که در دورترین نقاط این مرز و بوم، عزیزان ما از آموزش با کیفیت بالا برخوردار باشند.
دکمه بازگشت به بالا